חפש מאמרים:
שלום אורח
11.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורקינט חשמלי מה זה? למי זה טוב?

קורקינט חשמלי - מה זה ומה ההבדל בינו ללא חשמלי?

החיים כל כך יפים כשאין פקקי תנועה שמפריעים לך להגיע ליעדך. עד היום היחידים שנהנו מהפטור הזה מפקקים היו רוכבי אופניים, רוכבי אופנועים ורוכבי קורקינטים. אם יש פקק תנועה, הם יכלו להתחמק ממנו על ידי כך שנעו בין המכוניות העומדות, אם היו שוליים עברו לשוליים ואם לא היו שוליים או אלה היו צרים מדי עלו למדרכה. היתרון של רוכבי האופנועים היה בכך שמשום שהם ממונעים, הם מהירים יותר, הם יכולים לרדת לכבישים בביטחון רב יותר, ולכן גם הספיקו לעשות את דבריהם בצורה הבטוחה והמהירה ביותר בהשוואה לרוכבי אופניים ורוכבי קורקינט.

ואז הגיע גם הקורקינט החשמלי. קורקינט חשמלי הוא הפיתוח המשוכלל והמודרני של הקורקינט הרגיל שכל ילד מכיר. בעצם מדובר ברכב לכל דבר ועניין, בקורקינט חשמלי אפשר לנסוע על הכביש, אבל גם על המדרכה, אתה יכול לעקוף את המכוניות העומדות ברמזור הארוך אך גם לשמור על בטיחות מרבית, ואין ספק שאתה יכול להרגיש הרבה יותר רגוע עכשיו שכאב הראש הגדול מכולם כבר מאחוריך - אתה לא צריך לדאוג יותר למציאת מקום חניה כי אתה יכול לקחת אותו איתך לכל מקום ואתה גם חוסך חיסכון משמעותי בעלויות של אופנוע או רכב משום שעלויות האחזקה של קורקינט חשמלי הן העלויות הנמוכות ביותר בשוק התחבורה. בנוסף אין עלויות של דלק מה שבארץ שלנו נכון להיום, עולה לא מעט כסף.

למי מתאים קורקינט חשמלי?

בהשוואה לשאר כלי התחבורה הדו-גלגליים, הקורקינט החשמלי הוא כלי תחבורה יציב ובטוח יחסית, הוא מתאים במיוחד לאלה מאיתנו שגרים בעיר ורוצים כלי רכב נייד, מהיר וחסכוני המאפשר לנוע בעיר בקלות ויעילות. ואם אתם אולי לא אוהבים לרכב על רכב דו-גלגליים כמו אופנוע או אופניים אופניים חשמליים זה רק יתרון, בקורקינט אפשר גם לשבת וגם לעמוד :) האומנם זה לא כלי ספורטיבי, אבל יש המון הנאה בנסיעה עליו.

צריך ללמוד בקורס על נהיגה בקורקינט חשמלי? צריך רישיון?

הרושם הראשוני שיש לאנשים רבים על הקורקינט הוא שהוא פשוט עוד צעצוע. אך לא כך המקרה עם קורקינט חשמלי. מדובר בכלי תחבורה שלמרות כל היתרונות הרבים שלו דורש יכולת הפעלה נכונה כבר בהתחלת השימוש בו. הוא אמנם לא מצריך אחזקת רישיון נהיגה אך כן מומלץ להכיר את הרכב לפני רכישתו. מומלץ מאוד לעבור נסיעת מבחן לפני רכישתו של קורקינט חשמלי כך תוכלו להכיר את מהירותו של הקורקינט ואת אופן השליטה בנסיעה נכונה עם הכלי. למידע נוסף על רכיבה על קורקינטים בדקו את מדריך רכיבה נכונה באתר korkinetim.co.il.

כמה זה עולה?

טווח המחירים של קורקינט חשמלי יכול לנוע בין כמה מאות בודדות של שקלים אם מדובר בקורקינט לילדים, נתונים פחות חזקים או יד שניה ועד לכמה אלפים לקורקינטים יותר חזקים מבחינה של איכות וזמן סוללה צמיגים וכדו'. בסך הכל מדובר ברכב זול למדי ועלויותיו נמוכות. ניתן לרכוש אותו בחנויות של הסוכנויות השונות המפוזרות בארץ.מה חשוב לבדוק לפני קניה ניתן לקרא במדריך הקניה ואצלנו באתר ניתן למצא ולפרסם קורקינט חשמלי יד 2.

 



תגיות המאמר: קורקינט חשמלי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קורקינטים

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213620 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204210 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205134 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192550 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181363 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181323 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181527 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica