חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אטרקציות בצפון הארץ

מאת: מיקי רוביןאטרקציות06/12/2012977 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכל רשימת אטרקציות בצפון הארץ אפשר למצוא מגוון רחב של פעילויות לכל גיל ולכל מצב רוח. אזור הצפון משמש כבר שנים רבות מתחם תיירות פנים בעבור אזרחי ישראל. המושבים והקיבוצים שבאזור הצפון מציעים צימרים, וילות נופש, מסעדות ושורה ארוכה של אטרקציות לנופשים. את האטרקציות המתאימות לכל טיול בוחרים בהתאם ליכולות האישיות של המטיילים, משך הטיול והעדפה אישית. פעילות נופש שתהיה נפלאה בעבור מטיילים מסוימים, תהיה נוראה בעבור אחרים.

בכדי להבטיח הנאה לכל המשתתפים בטיול כדאי להכין רשימה של אטרקציות בצפון הארץ, ולבחור את המתאימות ביותר יחדיו. פעילות ספורט אקסטרים לא מתאימה לכולם ויש להרכיב את תכנית הטיול בהתאם. חשוב לציין כי ברוב אתרי הנופש אפשר יהיה לשלב כל מיני פעילויות. קבוצת שמגיעה אל חוות סוסים תוכל להתפצל אל מספר הפעלות ומסלולים בהתאם לבקשת המשתתפים בטיול. גם באתרי הנופש הגדולים אפשר למצוא אטרקציות בדרגות קושי שמתאימות לכל גיל.

איך בוחרים אטרקציות בצפון הארץ למשפחות?

הורים לילדים עם פערי גילאים גדולים מתמודדים עם בעיה כאשר הם מבקשים להרכיב חופשה משפחתית. האחים הגדולים זקוקים לפעילויות נופש של בני נוער ואילו הצעירים לפינות חי ויצירה. ההורים לא מעוניינים לפצל את המשפחה, החופשה הרי נועדה לאיחוד ובילוי משותף. במטרה לזכות בשיתוף הפעולה של בני הנוער יש לשוחח עמם ולהסביר כי כל המשפחה תשלב בתכנית הטיול 3 פעילויות מיוחדות לפי בחירה שלהם. כאשר מאפשרים לילדים לקחת חלק פעיל בתכנון הנופש המשפחתי הם מגלים יותר נכונות לשתף פעולה.

רפטינג בנהר הירדן

הפעילות בנהר הירדן ולצדו עוסקת בעיקר בספורט אתגרי. קבוצות שמחפשות אטרקציות בצפון הארץ עם שחייה ופעילות אתגרית יוכלו למצוא את מבוקשם ברפטינג בנהר הירדן. המסלולים האתגריים מיועדים לבעלי ניסיון, מסלולי האבובים המשפחתיים מתאימים לכל גיל. בכדי למנוע תאונות יש להישמע להוראות המדריכים ולהיכנס אל המים רק עם חגורות ההצלה. פרט לרפטינג אפשר למצוא באזור גם פיינטבול, אומגה אל תוך הנהר, טיולי ג'יפים ומסעדות.

טיול בצוק מנרה

הנסיעה ברכבל של מנרה מהנה בכל גיל. זהו הרכבל הארוך ביותר בישראל! העלייה לרכבל אפשרית בכל גיל, חובבי ספורט אקסטרים יוכלו להשתתף בסנפלינג על ההר או בשאר פעילויות האקסטרים שמציע הצוק. לילדים הקטנים מציע קיבץ מנרה טרמפולינות ומתחמים של מתנפחים. בתום הפעילות כדאי לבקר במסעדה של מנרה ולסיים את הטיול שבעים ומרוצים.

טיולי סוסים עם לינה בשטח

אחת האטרקציות הטובות ביותר באזור הצפון שייכת לחוות הסוסים. הצוות המקצועי מציע טיולי סוסים רומנטיים שמשלבים רכיבה, מדורה ולינת שטח. המדריכים מסייעים למטיילים לטפל בסוסים, להדליק את המדורה, להכין את הארוחות וליהנות מחוויה יוצאת דופן. טיולי השטח נהדרים בעבור אבות ובנים, משפחות עם ילדים גדולים, בני זוג וקבוצות של עובדים. לאחר לילה של לינה משותפת בטבע הצוות יהיה מגובש יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיקי רובין

מאת: מיקי רוביןתחבורה ורכב - כללי17/04/131021 צפיות
סוללה למחשב נייד היא מקור הכוח של המחשב. הסוללה היא שמאפשרת את הניידות והפעלת המחשב גם ללא חיבור ישיר למקור כוח. אלו שנוהגים לבלות שעות ארוכות בעבודה בשטח זקוקים למספר סוללות. הם לא יוצאים אל השטח ללא מספר סוללות טעונות.

מאת: מיקי רוביןביקורות מוצרים07/01/131282 צפיות
המילה האחרונה באופנת החורף בישראל שייכת כבר מספר שנים לגרביונים. בכל שדרות האופנה הגדולות של תל אביב, ירושלים וחיפה אפשר למצוא חנויות שעוסקות במכירת גרביונים מעוצבים. החנות כולה מוקדשת לשיווק גרביונים בכל מיני צבעים, סגנונות, מידות ועיצובים.

מאת: מיקי רוביןאירועים עסקיים03/01/131299 צפיות
כל אדם שהתנסה בעבר בהפקת כנסים יודע כי מדובר במלאכה לא פשוטה. הפקת כנסים דורשת התייחסות לעשרות פרטים קטנים, חלוקת קשב והמון מקצועיות. על כן, ההפקה היא מקצוע לכל דבר.

מאת: מיקי רוביןטיולים בארץ24/12/121004 צפיות
עבור כל אחד מאיתנו, אזור צפון המדינה מסמל משהו אחר. לחלקנו הוא מסמל טבע ירוק ופריחות צבעוניות, לאחרים הוא מתקשר עם אטרקציות מהנות ובלתי שגרתיות, ויש כאלה שעבורם הצפון הוא פשוט מקום של פינוק וחופש אמיתי. טיולי סוסים בצפון משלבים את כל האלמנטים הקסומים הללו ויוצרים חוויה שאין אחד שלא ייהנה ממנה.

מאת: מיקי רוביןנשים - כללי11/09/12983 צפיות
הגרביונים הצבעוניים כבר מקשטים את כל הקטלוגים לקראת עונת החורף הקרובה. השימוש בגרביונים הופך את אפנת החורף למיוחדת, מגוונת והרבה יותר מהנה ונשית. ברשתות השיווק המובחרות אפשר למצוא מחלקות שלמות שמיועדות אך ורק לגרביונים.

מאת: מיקי רוביןאורטופדיה ופיזותרפיה22/08/12779 צפיות
אלו מבינינו שזקוקים דרך קבע לאביזרים אורטופדיים מכירים היטב את כל המוצרים וההבדלים ביניהם, הפער בין מוצר באיכות נמוכה ומוצר באיכות גבוה משמעותי. חשוב להבהיר כי אביזרים אורטופדיים משמשים תינוקות, בני נוער, מבוגרים וקשישים, תמיכה אורטופדית לגב ועמוד השדרה נדרשת בכל גיל. תינוקות בעלי נטייה לפיתוח בעיות יציבה זקוקים למדרסים מתאימים ונעליים אורטופדיות, מבוגרים שסובלים מכאבי גב יוכלו למצוא גם כן הקלה בעזרת שימוש בנעליים בריאות ושאר מתקנים.

מאת: מיקי רוביןצרכנות21/08/12840 צפיות
הצעצועים שאנו בוחרים לילדים חיוניים לתהליך ההתפתחות שלכם, בכל גיל יש להתאים לילדים צעצועים מסוימים. ללא התאמה נכונה של הצעצוע לגילאי הילדים הילד לא יצליח להפיק את המרב מהצעצוע, פעמים רבות אנו מופתעים לגלות כי צעצוע שהילד לא העניק לו כל חשיבות הופך בשלב מאוחר יותר לצעצוע האהוב ביותר. חשוב לציין כי פרט להשפעות התפתחותיות חשוב לבחון גם את בטיחות השימוש בצעצוע, ילדים קטנים לא יוכלו לשחק בצעצועים שמכילים חלקים קטנים או פינות חדות.

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195634 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192503 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181987 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172126 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171739 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171852 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171450 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica