חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחנו כל דבר והחזיקו בטוב - תקופת ההכרות

מאת: ירון מזרחידייטינג10/12/2012844 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאמרים: בחנו כל דבר והחזיקו בטוב

יש כאלה הטוענים שאלוהים גילה להם מי יהיה בן זוגם וכך הם ידעו בביטחון עם מי עליהם להינשא. אינני רוצה לומר שאלוהים אינו מדריך ואינו מפגיש בין בני זוג שאותם הוא יעד להיות בעל ואישה. אך אני רוצה לומר שאנחנו לא יכולים להסיר מאיתנו את האחריות להחלטה שלנו.
יש מי שמאשימים את אלוהים אם יש להם בעיות בחיי הנישואין מכיוון שהם מטילים את האחריות על אלוהים לכך שהם התחתנו עם מאמינה זו או אחרת. חשוב שנזכור שאלוהים לא מכריח אף אחד מאיתנו להינשא עם מאמין זה או אחר. יש לנו את חופש הבחירה ואלוהים לא כופה עלינו את הנישואין. אם מאוחר יותר בחיי הנישואין צצות בעיות, אנחנו לא יכולים לבוא בהאשמות כלפי אלוהים, אלא כלפי עצמנו.

אני מאמין שמוטלת עלינו האחריות לבחון את בן הזוג לפני שאנו כורתים עמו ברית נישואין. אם אנחנו לא בוחנים את בן הזוג, אין לנו מה להתפלא לאחר מכן על כל מיני בעיות שמופיעות.
אינני אומר שאם בחנת את בן הזוג לפני הנישואין, אז לא יהיו לך בעיות כלל. בוודאי שיצוצו בעיות כמו בכל חיי נישואין, אך לפחות תוכל לדעת שהיית מודע לכך ולא תבכה על כך שלא בדקת את הדברים הללו קודם לכן.

אני הייתי ממליץ לבחון את התחומים הבאים:
1. יציבות באמונה.
האם המאמין שהכרת מבקר בנאמנות באסיפות הקהילה שלו? האם יש לו הרגלי קריאה ותפילה קבועים? עד כמה הוא מכיר ואוהב את כתבי הקודש? האם הוא משרת את אלוהים בצורה פעילה, אולי ממלא תפקיד כלשהו בקהילה שלו או בארגון משיחי?
2. יציבות בחיי היום יום.
האם המאמין שהכרת מחליף מסגרות כל תקופה קצרה? או שהוא מתמיד לאורך זמן? כיצד הוא היה בצבא, בלימודים, בעבודה?
3. שימוש בכסף.
האם בן הזוג נוהג לתרום מכספו למען אלוהים באופן קבוע יותר מכמה שקלים בחודש? האם בן הזוג חסך במשך השנים או שהוא בזבז את כל מה שהוא הרוויח?
4. חיי משפחה.
אם לבן הזוג יש משפחה או שהוא עדיין חי עם המשפחה, כיצד הוא מתנהג עימם? מה הם אומרים עליו?
5. חברה.
מי הם החברים של בן הזוג? מה הם אומרים עליו?
6. תוכניות לעתיד.
מה הן התוכניות של בן הזוג לעתיד מבחינת עבודה, מקום מגורים, קהילה וחיי משפחה? האם אני רואה את עצמי שותף לתוכנית הזאת?
7. פרי הרוח.
האם אני רואה את פרי הרוח בחיי בן הזוג? אסור לנו להשלות את עצמנו במחשבה שבן הזוג ישתנה לאחר הנישואין.

בנוסף לתהליך הבחינה, יש צורך להתפלל לאלוהים ולבקש שהוא יעזור לכם לראות אם יש סיבה שאינכם מודעים לה אשר בגללה אינכם אמורים להינשא. אני ממליץ להקדיש זמן לצום ותפילה במיוחד לעניין זה ולבקש שאלוהים ימנע מכם לעשות טעות.

הבעיות יופיעו לאחר הנישואין בכל מקרה, אך אם אתם תדעו שבחנתם כראוי את בן הזוג והבאתם את הנושא הזה בתפילה ובצום לפני אלוהים, אז אני מאמין שלא תצטרכו להרגיש אשמים בכך שאולי עשיתם טעות בבחירת בן הזוג. אם ליבכם היה פתוח להדרכת אלוהים והייתם מוכנים שאלוהים ימנע מכם להינשא למאמין מסוים מבלי להתעקש על רצונכם, אז הבעיות בחיי הנישואין אינן נובעות מטעות בבחירה שלכם עם מי להינשא, אלא מהטבע החוטא שעדיין נמצא בכולנו וגורם לבעיות בחיי הנישואין של כל המאמינים.

 



תגיות המאמר: דייט, הכרות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ירון מזרחי

http://www.baj.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון מזרחי

מאמרים נוספים בנושא דייטינג

מאת: orya peryדייטינג29/10/152547 צפיות
לעיתים לזוגות חסרה פרטיות אם זה בשל העובדה שהם עוד צעירים וגרים בבית ההורים או שיש עיסוק מתמיד בילדים שנמצאים בבית, לפעמים פשוט מתחשק לקחת כמה שעות הפסקה ולהירגע מכל הלחץ בפרטיות באיזו פינת חמד. אך חדרים בבתי מלונות שוכרים ללילה שלם ומשלמים על כך סכום נכבד, כדי לחסוך בעלות גבוה שכזו ניתן להשכיר חדר לפי שעה. חדרים אלו לרוב כוללים סוויטות רחבות ידיים עם שלל פינוקים אך עם מחיר שעתי קבוע כך שאפשר להתפנק לחזור הביתה וכל זה במחיר סביר ביותר.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151896 צפיות
רוצים להפתיע את בן הזוג שלכם? מרגישים שהזוגיות שלכם זקוקה לריענון? יום הנישואין מתקרב? בדיוק עבור מצבים כאלו, הפתרון המומלץ הוא השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151915 צפיות
את ובן זוגך שוכבים על מיטה זוגית נוחה, על מצעים רכים במיוחד, מתכרבלים מול הטלוויזיה עם כוסות יין משובח ביד. כמה זמן עבר מאז הרשיתם לעצמכם להעניק חוויה רומנטית שכזו?

מאת: orya peryדייטינג15/10/151934 צפיות
המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבורך, כך שכמעט בכל יום, הנושא הזה מעסיק אותך- אתה מתעניין איך היה לילדים היום בבית ספר, את לוקחת את הקטן לרופא אם הוא חולה ושניכם דואגים להורים שלכם, אם חלילה קרה להם משהו, או שהם חולים.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151865 צפיות
זוגות רבים מחפשים דרכים לגוון ולהעשיר את הזוגיות שלהם- השגרה היומיומית המתישה והמשעממת, עלולה להביא לשחיקה בזוגיות

מאת: orya peryדייטינג15/10/152128 צפיות
חיי זוגיות מוצלחים, פירושם השקעה בלתי פוסקת- בתשומת לב, בדאגה, בהבנה ובהפתעות מיוחדות שיוסיפו לה גיוון וצבע. אין ספק, שחופשה בצימר מושלג ברמת הגולן בחורף, או נופש חלומי באי מבודד יוסיפו מאוד לחוויה האישית והזוגית שלכם

מאת: orya peryדייטינג09/10/151800 צפיות
זקוקים לכמה שעות של רוגע עם הבת זוג? מעוניינים בסוויטה דיסקרטית עם פינוקים וג'קוזי? מאמר זה בהחלט יפשט לכם את הדברים וכך תקלו בבחירת המקום שבאמת מתאים לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica