חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיני משפחה - דיני הנפשות הכי קרובות

מאת: מיכל זדיני משפחה23/12/20121964 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר החיים הם דבש ושושנים אין צורך במעורבותו של עורך דין, אבל כאשר הם קוצים ושברי זכוכיות - לא פעם עורך דין הוא האיש שמוזעק בדחיפות כדי לטפל בנושאים טעונים המאיימים על שלמות המשפחה ולא אחת על נפשם של אנשיה.

עורך דין לדיני משפחה במרכז מוסמך לטפל בשורה של נושאים הקשורים במשפחה ובהם: סכסוכים על רכוש, הליכי גירושין, צוואות, ירושות ועוד. לפעמים די בייעוץ משפטי על מנת לאפשר למשפחה לנהל את העניינים השונים בתוכה, ברצון טוב ובנכונות של כל אחד מאנשיה להתגייס להסדרת הנושאים השנויים במחלוקת. 

אבל הניסיון מוכיח, כי לא תמיד די ברצון טוב - ודאי כאשר הוא נעדר - על מנת להסדיר את הנושאים לשביעות רצונם של כל בני המשפחה. כאשר ניטש סכסוך בין בני זוג הנמצאים בהליכי גירושין הסכסוך בניהם עלול להיות מר וממושך. עורך דין לדיני משפחה במרכז יאפשר תהליך של הידברות וגישור או, לחלופין, להגיע להסדר משפטי אשר יניח את דעתם של בני הזוג המתגרשים.

מרחב גדול לפרשנות

חשיבות עבודתו של עורך דין המעורב בסכסוכים משפחתיים גדולה יותר מאשר בנושאים רבים  אחרים דווקא בשל כך שהם עשויים להידון בבתי דין רבניים ו בבתי משפט לענייני משפחה, אשר נהנות מאפשרות להעניק פרשנות מרחיבה לחוק. אפשרות זו מעניקה לעורכי הדין מרחב פעולה מעבר לסדרי הדין ודיני הראיות הרגילות, ובכך למצוא פתרונות יצירתיים , לגיטימיים ואפשריים,  למצבים שונים (למשל: כאשר יש הסכמה משותפת לדאוג לשלומם ולרווחתם של קטינים).

ומעניין לעניין....

שלא תדעו מצרות אבל ייתכן מצב, שבו גם אתם תזדקקו לשירותיו של עורך דין לירושות וצוואות במרכז הארץ. משפחות רבות נקלעות, בעל כורחן, בעיתוי שלא תמיד ניתן להיערך לקראתו, למצב, שבו עליהן להתמודד עם סוגיית ירושה. בהעדר צוואה מפורשת ובהינתן מצב של נתק בין בני המשפחה עלול להיות תהליך הסדרת נושא הירושה מורכב וסבוך. על מנת להקל על  משפחות אלה מומלץ להסתייע בשירותו של עורך דין בקיא ומנוסה בטיפול בנושאים אלה.

כאשר נכשלים המאמץ והניסיון ליישב את הדברים בתוך המשפחה ללא סיועו של עורך דין- ודאי שנכון ורצוי להעדיף זאת, מכל בחינה שהיא, על שכירת שירותיו, אבל בהעדר יכולת (ואולי אף רצון) לפתור את הבעיות ברוח טובה ובהסכמה משותפת, אין מנוס ואין ברירה לבד מפנייה אל עורך דין.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143069 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143545 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143796 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144038 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144123 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144465 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144357 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211507 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211300 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201616 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182013 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181579 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181684 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171797 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica