חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

וטרינר תל אביב האם בחרנו טוב ?

מאת: tal zanוטרינריה25/12/2012845 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחירת וטרינר תל אביב מוצלח זה דבר לא פשוט ועלינו לבדוק בקפידה וברר היטב לגבי אותו וטרינר עלינו לבדוק באינטרנט ולחפש ולערוך ביקורים במרפאות רבות והיווכח בעצמנו האם הוטרינר הינו מוצלח מספיק עלינו להיוועץ גם עם לקוחות נוספים וקבל חוות דעת לגבי אותו וטרינר הרי ידוע לנו שאין חכם כבעל ניסיון .כידוע לנו חיית המחמד שלנו אין את יכולת הדיבור ולכן עלינו לדאוג לכל צרכיה והיטב כשם שעלינו להאכיל אותה ולדאוג שעושה את צרכיה עלינו לדאוג לה לטיפול הרפואי הטוב ביותר בעת הצורך וגם לדאוג לחיסונים הנדרשים לה כשם שאנו עושים לאחד מילדינו .על מנת לבחור וטרינר טוב עלינו לבדוק את אותו וטרינר מכמה בחינות .מבחינה ראשונה עלינו לבדוק האם אותו וטרינר מוסמך בראוי ובעל הכשרה מקיפה בתחום אך לא די בזאת עלינו לבדוק גם כן מי הוא הגורם המסמיך כלומר איזה מוסד שר סיפק את אותה הסמכה לאותו וטרינר עלינו לבדוק האם אותו מוסד הינו מוסד נחשב בתחום והאם ההסמכה הינה מקיפה ואיכותית .לא די בכך עלינו לבדוק גם את המרפאה בו הא מטפל עלינו לבדוק שהמרפאה היא סטרילית דיה ובנוסף עלינו לבדוק שאותו וטרינר מאובזר באופן משביע רצון במרפאתו למשל בניתוחים בהרדמה מלאה רצוי שיהיה מוניטור לבקרה על אות בעל חיים שיפקח על אותו בעל חיים כאשר הינו תחת הרדמה הר כידוע לנו כרוך בסיכון כלשהו בכל הרדמה מלאה כמו לבני אדם כך גם לבעלי חיים אך אין ה מספיק עלינו לבדוק גם שבניתוחים בהרדמה מלאה קיים גם רופא מרדים או אסיסטנט אשר יפקח על אותו בעל חיים בעת ניתוחו דבר זה הינו קריטי עבור בעלי חיים בגלל שזה משפיע באופן ישיר על הישרדותם והחלמתם לאחר הניתוח .בנוסף עלינו לבדוק גם שילו  חומרים משתמש אותו וטרינר למשל באילו חומרי הרדמה משתמש אותו וטרינר אחת הדוגמאות היא שישנם חומרי הרדמה שונים לחתולים ולכלבים ואין להשתמש בחומר שלא מיועד לבעל חיים מסוים על אותו בעל חיים בגלל שההשפעה על בעלי חיים שונים תחת חומים מסוימים היא שונה .בנוסף עלינו לבדוק באילו משככי כאבים משתמש אותו וטרינר כי לאחר ניתוח כידוע לנו אין די באופטלגין הרי ברור לנו שצריך משהו חזק הרהב יותר לאחר ניתוח כמו עיקור או ניוח פנימי דבר זה יקטין את רמת הטראומה של אותו בעל חיים מטיפולים נוספים וגם יקטין את רמת הסבל של אותו בעל חיים במהלך החלמתו .עליו לבדק גם כן האם אותו וטרינר מבצע את כל הטיפולים במרפאתו או שמפנה את בעל החיים המטופל לבית חולים לחיות ואם נתקלנו במקרה שאותו וטרינר מפנה את בעל החיים לבית חולים לחיות עלינו לבקר ולבדוק את אותו בית חולים לחיות תחת עין ביקורת באותם בחינות .דבר אחרון אך חשוב לא פחות עלינו לבדוק את זמינותו של אותו וטרינר כלומר האם אותו וטרינר זמין במקרה חירום בכל שעות היממה לכל מקרה בו ניתקל למשל כמו הכשת נחש .כך נבחר את הטוב ביותר רק לאחר שבדקנו את אותו וטרינר תל אביב מכל הבחינות הללו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tal zan

מאמרים נוספים בנושא וטרינריה

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/01/197157 צפיות
אם היינו יודעים כמה חתולים וכלבים מומתים כיוון שהתרבותם אינה נעצרת על ידי עיקור וסירוס.. כלבים וחתולים רבים משוטטים ברחובות וחלקם לצערנו עשויים למות באופן טבעי בשל קשיי ההישרדות בחוץ. אם יש לכם כלב או חתול, זו אחת ההמלצות החמות שהיינו מציעים לכם לעשות.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/12/187272 צפיות
מגוון בעלי חיים יוכלו לתת מענה מעולה לרצון לגדל חיית מחמד בבית. אך מעטות באמת יענו על הצורך של בני הבית שזה דבר עיקרי ולא פחות חשוב מכל פרמטר אחר כאשר מתכוונים להביא חיית מחמד לביתכם.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה30/09/187440 צפיות
חיית החמד שלכם, בריאותה אינה שונה משל כל יצור חי אחר כולל אותנו בני האדם. כאשר אנו בוחרים ווטרינר/ מרפאה ווטרינרית לחיית המחמד שלנו אנחנו צריכים להתחשב במגוון פרמטרים מעבר לנוחות או שמועות חיוביות שמפה לאוזן. במאמר שלפניכם נרחיב על כך.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה27/06/187772 צפיות
למה למעשה כל כך חשוב שיהיה ווטרינר קבוע לחיית המחמד שלך? או לפחות מרפאה קבועה? מאותה הסיבה שחשוב שלנו תהיה מרפאה קבועה ורופא מטפל קבוע...וזה לא רק נוחות האמינו לנו..

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/05/187844 צפיות
כשחיית מחמד מצטרפת למשפחה תאמינו לנו... החיים בבית יהיו הרבה יותר מהנים! התענוג שבחזרה הביתה, לטפל בהנאה, להאכיל ולטפח אין הרבה רגעים שישתוו להרגשה הנהדרת הזאת. עם כל ההנאה והקסם שבהחלט יש בדבר חשוב מאוד לברר מספר דברים.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה29/03/187915 צפיות
כמו בכל דבר בחיינו לפני שאנו לוקחים החלטה משמעותית אנחנו חייבים לוודא שמרבית הפרמטרים מתאימים לציפיות שלנו . כך גם באימוץ כלבים, נורא מתחשק לכם שכלב יפה ומתוק או גדול וקשוח יתרוצץ בחצר ביתכם אך חשוב לוודא מספר דברים קודם לכן.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה28/02/184133 צפיות
היפוך קיבה קורה כאשר כלבים בולעים אוויר תוך כדי ארוחה ובאופן כללי ולא מצליחים לשחררו מה שגורם לקיבה להסתובב ונוצרת חסימה בזרימת הדם שעשויה להגיע עד למצב של נמק ולמקרי מוות. באם הכלב לא יטופל באופן מידי הוא יהיה בסיכון שעשוי להוביל למותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica