חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנפחים,מתנפח,הפקת אירועים,קד"מ

מאת: שוקי מרחיבהפקת אירועים31/10/20091311 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתנפחים

www.a-d-marhiv.co.il

 "מתנפח" הוא מוצר עשוי בד שמשונית איכותית שמתנפח ע"י מפוח קטן וקל להפעלה.

 מוצרים מתנפחים ניתן למצוא בגדלים שונים ובשילובים ואטרקציות שונות.

ענף הפרסום וקידום  מכירות גילה את המתנפחים כמקדם מכירות יוצא מן הכלל.

חברות גדולות שרוצות לקדם מכירות של מוצרים שלהם, בונים דגם מתנפח בגדלים ובמימדים של עד 10 מטר ומציבים אותו בקמפיין של השקת המוצר החדש.   

בשוק זה תוכלו למצוא, בקבוקים מתנפחים,אוהלים מתנפחים, כדורים להקרנה , מוצרים של חברות מובילות בענף המזון בצורת מתנפח ,צפלין לפרסום,ועוד מגוון רחב של מוצרים מתנפחים שבשימוש קבוע בתחום הפרסום וקידום המכירות.כעיקרון ניתן לעשות כל צורה ומוצר מתנפח לקידום מכירות.

מתנפחים לילדים

מתקנים מתנפחים הם ללא ספק מתקני שעשועים האהובים על הילדים ואחת הדרכים לשעשע אותם ולהבטיח להם פעילות רוויה כיף וספורט גם יחד.די לבקר באתרי פעילות ילדים,קניונים,פארקים, כדי להבחין במתנפחים שתופסים את עיקר תשומת ליבם של הזעטוטים הקטנים.

בשנים האחרונות, הופכים מתקנים מתנפחים להיות אמצעי מרכזי בקיום מסיבת ימי הולדת ,או מסיבות שמחה הכוללות פעילות בימי חופשה ובימי חגים.

חשוב להתאים את בחירת המתנפח לשכבת הגיל המשתמשת בו.קיימים מתנפחים גבוהים ונמוכים מתנפחים הכוללים מבוכים,קירות טיפוס,מקפצות,שיפועים חדים ושיפועים קהים ,מגלשות מים,טירות,מזרני אקרובטיקה,גשרים  ועוד .לכן חשוב לתת את הדעת באם שכבת גיל הילדים אותם רוצים לשמח,לא יפגעו מהשימוש במתנפחים בעלי אופי פעילות אתגרי,או שיפוע חד שממנו הם עלולים ליפול ,פעילות מתנפחים יכולה להתאים לילדים בגילאים 3- 14 .

יתרונות מתנפחים תוצרת ישראלית

בשוק המתנפחים תוכלו למצוא מתנפחים מתוצרת מקומית ומתנפחים שיצורו בחו"ל, היתרונות של מתנפחים מתוצרת הארץ,האיכות הינה גבוהה וחייו של מתנפח כזה הינו בין 8- 10 שנים ,ליצור מקומי זמן ההספקה קצר יותר ,אפשרות התכנון והנגישות ליצרן קרובה,לעומת הריחוק של מתנפח תוצרת חוץ ,יחד עם זאת לפעמים קיימים פערים בין מה שהוזמן מחו"ל לבין מה שקיבלתם בפועל. לכן חשוב להתעסק עם חברה בעלת ניסיון ביצור מתנפחים.

בטיחות

ע"מ להינות מהפעילות במתנפחים יש לדעת מספר עובדות בטיחויות חשובות. 

 אבזום של מתכות במתנפחים, חייבים להיות מוגנים, ע" שלא יפגעו מהם בעת קפיצה או גלישה.

 לא אחת נגרמו נזקים ופגיעות לילדים מחוסר מיגון במתנפח.

חלונות בצידי המתנפחים, חייבים להיות מגונים ברשת בד שתמנע נפילה של הילדים המשתמשים במתקן.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   מגלשות מתנפחים בעלי שיפועים חדים חייבים להיות מוגנים ע"י מעקות המשולבים בצורת המתנפח ע"מ למנוע מעידה ונפילה מגובה של המשתמש במתנפח.                                                         

 בעת הפעלת מתנפח חייב להיות אדם מעל גיל 18 צמוד למתנפח שיפקח על הנעשה כל זמן הפעילות.                                                                     

לפני ניתוק המפוח, והוצאת האויר מהמתנפח יש לוודא שאין ילדים על המתנפח,במתנפחים בלוניים  הסכנה כפולה, יש לוודא שאין ילדים לכודים בתוך המתנפח,טרם ניתוק המפוח

 חשוב להשכיר מתנפח בגודל שיתאים לסביבת הגינה או המקום בו מתקיים האירוע.

  יש לוודא שלמשכיר המתנפח יש ביטוח המכסה את הפעילות במתקן.                                                                        

www.a-d-marhiv.co.il

א.מרחיב בע"מ

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שוקי מרחיב

מאת: שוקי מרחיבבניין ואחזקה - כללי26/09/104267 צפיות
סגירת פרגולה באמצעות ברזנט אטום למיים הופך אותה למתחם נוסף וקל לישיבה ומקנה חדר נוסף לדיירי הבית.הישיבה בפרגולה סגורה בברזנט משרה אוירה המשלוות בית וטבע.

מאת: שוקי מרחיבגינון26/10/092888 צפיות
רשת צל הינה מוצר זול יחסית וקל להתקנה ומספק הגנה מפני קרני השמש הכוללת מסנני קרינה, המונעות מחלות מקרני החמה. די בארבע עמודים או עצים בגינה בכדי לקשור אליהם את פינות הרשת ובכך להשיג את הצל ואת מניעת קרני השמש מחדירה למתחם בו אתם יושבים או משחקים

מאת: שוקי מרחיבקניות 26/10/094562 צפיות
בדי השמשונית ניתנים להלחמה בתדר בין שתי יריעות ויותר,באופן שמונע חדירת נוזלים,כך יוצרים יריעות בגדלים ובצורות שונות.ניתן לשלב בדי פי וי סי שקופים וליצור חלונות ,דלתות וכל צורה רצויה ,באטימות של 100% נגד מים ונוזלים אחרים.(הערה: כימיכלים עשויים לפגוע בבדי שמשונית).

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211605 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202348 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195851 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191778 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191560 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191673 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181673 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica