חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ברזנט,ברזנטים,ברזנט לגשם

מאת: שוקי מרחיבקניות 26/10/20094566 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

www.a-d-marhiv.co.il

ברזנט (אברזין)הינו בד אטום למים ולגשם,עמיד בפני חום וקור ומשמש לכיסויים שונים ומגוונים.

קיימים בשוק,ברזטים מבדים ומסוגים שונים,אך המושג ברזנט הפך להיות סלנג והינו משוייך לכל בד אטום, בין אם הוא בד ,פולימרי,אקרילי ,פלסטי ,כותנה , או עשוי חומר כלשהו אטום אחר.

השמשונית,הינה הבד הנפוץ ביותר בשוק הברזנטים, ובה משתמשים החייטים לרוב עבודות ומטרות כיסויים,סגירות,ואיטום. לשמשונית מבנה יחודי ,עשוי שלוש שכבות של חומר פולימרי יצוק ע"ג רשת פוליאסטר צפופה מבנה זה מעניק גמישות ואלסטיות לבדי השמשונית,כמו כן בדי השמשונית מצופים בשכבת לכה המעניקה לו ברק ,ואפשרויות הדפסה או הדבקה. שכבה זו מאפשרת ניקוי של בדי השמשונית.(ראה אתר: www.a-d-marhiv.co.il )

ברזנט שמשונית כולל U.Vמסנני קרינה נגד שמש.המקנה לועמידות בפני אקלים חם וקר.מסנני הקרינה גורמים לתהליך התבלות איטי ומאריכים את חיי הברזנט.מסנני הקרינה יו.וי. מונעים חדירת קרינת קרני השמש ובכך מונעים מחלות סרטן מקרני החמה.

בבדי הברזנט,משתמשים כיום למגוון שימושים מגוונים, מכיסוי פשוט לכסות סוכך,כיסוי למתקן , לרכבים ומשאיות שמובילים סחורות, ועד לציפוי כבישים כנגד חדירת מים או תעלות ניקוז,מאגרי ביוב ,אתרי אשפה למניעת חומרים מזהמים למי התהום, אוהלים לאירועים המוניים,מתקני שעשועים מתנפחים,מוצרים לקידום מכירות ועוד.

בדי השמשונית ניתנים להלחמה בתדר בין שתי יריעות ויותר,עבודת ההלחמה נעשית ע"י מכונות הלחמה שמלחימות את היריעות באופן שמונע חדירת נוזלים,כך יוצרים יריעות בגדלים ובצורות שונות.ניתן לשלב בדי פי וי סי שקופים וליצור חלונות ,דלתות וכל צורה רצויה ,באטימות של 100% נגד מים ונוזלים אחרים.(הערה: כימיכלים עשויים לפגוע בבדי שמשונית).

ברזנט שמשונית מיוצר בעוביים ובמשקלים שונים למטרות שונות,השמשונית הנפוצה ביותר והמשמשת את רוב מגוון השימושים הינה שמשונית 610 גר'.(:משקלה 610 גרם למטר רבוע אחד.)בשוק קיימים שמשוניות עבות ובעלות משקל כבד יותר כגון שמשונית שמשקלו 900 גרם למטר רבוע,המשמשות בעיקר כיסויים לוילונות למשאיות ,או עגלות תובלה, נגררים וכד'.

וכן שמשוניות דקות יותר שמשקלם 510 גרם,אך אלה אינן עמידות לתקופות ארוכות וחיים קצרים.באקלים של חום וקור.בדי השמשונית מיוצרים בשלל צבעים,כהים ובהירים.כמו כן קיימים בדי שמשונית מעכבי בעירה ,מחירם בשוק יקר עשרת מונים משמשונית רגילה.שמשונית מעכבת בעירה, עומדת בתקן ישראלי לעמידות באש.

קיימים בשוק בדים אקריליים, מסוג דרלון, בד עשוי אקרילן 100% מצופה טפלון למניעת עובש וחדירת מים.בדים אלה בד"כ משמשים לסוככים, אוהלים ,כסאות לים וקמפינג, נדנדות וציוד גינה והם עשויים בפסים ובשלל צבעי הקשת.בד דרלון מגיע במשקל 300 גרם למטר רבוע,.

כמו כן גם בדי הדרלון ניתנים להלחמה כגון בדי ה פי.וי. סי.(שמשונית)אך הלחמת בדי הדרלון אינה עמידה בחוזק כמו בדי השמשונית.בדי הדרלון בד"כ נתפרים בתפירות בשיטה שמונעת חדירת מים,אך לא באטימות מוחלטת.(כנסו לאתר שלנו ונשמח להשיב לשאלותיכם)

www.a-d-marhiv.co.il

שוקי מרחיב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שוקי מרחיב

מאת: שוקי מרחיבבניין ואחזקה - כללי26/09/104268 צפיות
סגירת פרגולה באמצעות ברזנט אטום למיים הופך אותה למתחם נוסף וקל לישיבה ומקנה חדר נוסף לדיירי הבית.הישיבה בפרגולה סגורה בברזנט משרה אוירה המשלוות בית וטבע.

מאת: שוקי מרחיבהפקת אירועים31/10/091312 צפיות
"מתנפח" הוא מוצר עשוי בד שמשונית איכותית שמתנפח ע"י מפוח קטן וקל להפעלה. מוצרים מתנפחים ניתן למצוא בגדלים שונים ובשילובים ואטרקציות שונות. ענף הפרסום וקידום מכירות גילה את המתנפחים כמקדם מכירות יוצא מן הכלל. חברות גדולות שרוצות לקדם מכירות של מוצרים שלהם, בונים דגם מתנפח בגדלים ובמימדים של עד 10 מטר ומציבים אותו בקמפיין של השקת המוצר החדש.

מאת: שוקי מרחיבגינון26/10/092888 צפיות
רשת צל הינה מוצר זול יחסית וקל להתקנה ומספק הגנה מפני קרני השמש הכוללת מסנני קרינה, המונעות מחלות מקרני החמה. די בארבע עמודים או עצים בגינה בכדי לקשור אליהם את פינות הרשת ובכך להשיג את הצל ואת מניעת קרני השמש מחדירה למתחם בו אתם יושבים או משחקים

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213736 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205192 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186806 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161593 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161709 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica