חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברה ירוקה

מאת: agrotalmcהדברה30/12/2012769 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהי הדברה ירוקה?הדברה ירוקה מתאפיינת ברמות רעילות נמוכות לעומת הדברת חרקים או הדברת נמלים רגילה הדורשת לעיתים קרובות פינוי הבית מיושביו בשל חריפות החומרים בהם משתמשת חברת שירותי הדברה.

הדברה ירוקה אינה מזיקה לבני אדם למרות שהיא קטלנית למזיקים

הדברה ירוקה היא הדברה סלקטיבית ולכן הפכה למבוקשת בשנים האחרונות. הדברה זו כוללת פתרונות מיוחדים העושים שימוש בחומרי הדברה שאינם מזיקים לבעלי חיים או לתינוקות הזוחלים ברחבי הבית. היא בטיחותית לכלל האוכלוסיה והוכחה כיעילה ביותר.

הדברה ירוקה אפשר לנשום בשקט

חומרי הדברה רגילים הם בעלי רמת רעילות גבוהה ולכן ברוב המקרים אין לשהות בחלל בו בוצעה הדברה. הדברה כימית מתאפיינת גם בריחות לא נעימים.הודות לשימוש בחומרים בעלי רמת רעילות נמוכה, אין ריחות לא נעימים.

הדברה ירוקה כוללת חומרים דלי כימיקלים על בסיס צמחי כמו קבוצת הפריטואידים .כמו כן כוללת הדברה זו הצבת מלכודות חרקים. מלכודות אלו מכילות פרומונים סינטטיים של זני חרקים שונים.(פרומון הוא הורמון המופרש מגוף החרק ואחראי על משיכה מינית בין זכרים לנקבות.)לכל מין חרק פרומון ייחודי הגורם לו להיכנס למלכודת.חומרי הדברה הבאים לידי שימוש בהדברה ירוקה מיועדים ספציפית להשמדת מזיקים ואינם יכולים לפגוע באנשים או בעלי חיים. רוב החומרים הכימיים בהדברה ירוקה מתפרקים ולא מצטברים בעומק האדמה או במי התהום.בעבר, היה נהוג לחשוב כי הדברה ירוקה אינה יעילה כמו הדברה כימית. כיום,ידוע כי היא יעילה ומביאה לתוצאות המיוחלות בדיוק באותה מידה כמו הדברה כימית אך הדברה ירוקה היא בעלת יתרון משמעותי בכך שאינה פוגעת בבריאות הנוכחים בסביבה.

הדברה אלקטרונית נחשבת גם היא הדברה ירוקה שכן אינה פוגעת בטבע. היא מבוססת על גלי קול בתדרים שונים ומונעת כניסת חרקים הביתה.

חברות רבות המספקות שירותי הדברה, מתמצאות גם בהדברה ירוקה. אם חשובה לכם בריאות המשפחה ואיכות הסביבה מומלץ לברר עם מדביר מנוסה מהי שיטת ההדברה היעילה ביותר עבור סוג החרקים ממנו תרצו להיפטר והאם ניתן להדביר אותו בשיטת הדברה ירוקה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת אגרוטל עושה שימוש בציוד מיוחד , טיפולים ואמצעי מניעה על מנת למגר את התפשטות בעלי החיים חרקים, מזיקים. לחברת אגרוטל הדברות נסיון של עשרות שנים בתחום שירותי הדברה , הדברת נמלים , ריסוס , הדברת מזיקים. חברת אגרוטל מספקת שירותי הדברת מסעדות , הדברת מפעלים , הדברת מוסדות , הדברת מחסנים. אנו בחברת אגרוטל הדברות פועלים על פי התקנות שנקבעו על ידי משרד הבריאות ומשרד לאיכות הסביבה. חברת אגרוטל תשמח להפגש איתך  ולסייע גם לכם לחיים נקיים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת agrotalmc

מאת: agrotalmcהדברה07/01/13703 צפיות
כשהקיץ מגיע ועמו המטרד הרגיל. טפטוף של אבטיח על משטח השיש במטבח מביא עמו שיירת נמלים גדולה בכל מיני צבעים וגדלים. הן יכולות להיות קטנות וחומות בינוניות ושחורות וגם ענקיות ומאיימות.

מאת: agrotalmcהדברה30/12/12657 צפיות
אין דבר יותר מטריד מג'וק המופיע לך באמצע המטבח או נורא מכל באמבטיה כשאת והוא נמצאים בהתייחדות גמורה עם דלת סגורה, אז רגע לפני שהסיוט מהקיץ שעבר חוזר, זה הזמן לוודא הדברת ג'וקים בצורה הרמטית לפני תחילת

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191740 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181642 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181248 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181370 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181375 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181351 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181268 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica