חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים כלליים להפעלת גנרטורים – חלק ב'

מאת: עידן מורהפקות אירועים10/01/2013693 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רב כח – שם חזק. מוצרים חזקים.

טיפים כלליים להפעלת גנרטורים – חלק ב'

תודה שבחרתם לרוא את החלק השני במאמר "טיפים כלליים להפעלת גנרטורים"

תחזוקת הגנרטורים

מפעלים רבים שוכרים את שירותיהם של חברות אשר תפקידם הוא לתחזק את הגנרטור המוצב לגיבוי, על מנת שבמקרה הצורך, הגנרטור יפעל בצורה האופטימלית וללא פגיעה בצרכים האחרים. תחזוקה זו כוללת דאגה לדלק, בדיקה תקופתית, הפעלת הגנרטור בזמן חירום ובדיקת התנעה על פי הצורך. גם כאשר משכירים גנרטור נייד לצרכים פשוטים יותר, יש לוודא את תקינותו לפני שינועו ולקיחתו למקום המדובר. במרבית המקרים, גנרטור נייד אפשר יהיה להפעיל עוד במחסני החברה עצמה, וחשוב מאוד לוודא לפני הלקיחה שזה בדיוק הגנרטור אותו אתם צריכים. ישנן עוצמות רבות וסוגים רבים של גנרטורים, אל תקחו גנרטור שלא מתאים לכם!

כמובן שגנרטורים גדולים קשים להדגמה שכזו, אולם הם להפעיל אותם לאחר ההתקנה שלהם במקום.

כללים מחייבים בעת הפעלת גנרטור

לפני הפעלת הגנרטור, יש לוודא את תקינות המערכת ואת בטיחות הפעלתה. גנרטור ביתי, גנרטור מקצועי וכל גנרטור אחר יש להפעיל כאשר לא מחוברים אליו שום מכשירים נוספים. כדאי לוודא שאין נזילות של שמן או דלק. כמו כן כדאי למלא דלק בגנרטור (לא כאשר הוא פועל), כך שיהיה מספיק לכל ההפעלה המתוכננת. על הדלק להיות נקי, 95 נטול עופרת, ללא חול או אבק נראים. יש לוודא כי כל החלקים שלמים ומחוברים, אולם אין לגעת במכווני המנוע.

ככלל, לפני הפעלת הגנרטור, יש לקרוא בעיון את ההוראות הצמודות אליו ואת כללי הביטחון, בכדי לנסות למנוע סכנות פוטנציאליות או נזקים בלתי הפיכים. לפני ההפעלה, יש לוודא כי מפסק הבטיחות בגנרטור אכן עובד. במצבים של עומס יתר, הגנרטורים יפסיקו לעבוד בפתאומיות! במצב כזה יש  לנתק את כל צרכני החשמל המחוברים לגנרטור, באופן כזה שלא ייגרם להם נזק מיותר. בפעם הבאה שתרצו להפעיל את הגנרטור תצטרכו לנתק חלק מהמכשירים המחוברים אליו כדי למנוע קצרים עומסים נוספים.

מקווים שהכחמתם!

מוגש בעוצמה ע"י רב כח

058-5-508-508

גנרטורים חזקים להשכרה, גנרטורים חזקים למכירה ועוד

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן מור

מאת: עידן מורהפקות אירועים10/01/13903 צפיות
תקלות נפוצות בגנרטור בנזין * דלק שנשאר במערכת ההזרקה התיישן והמנוע אינו מצליח לשרוף אותו כראוי. * שמן שרוף שלא הוחלף בזמן עלול לפגוע במנוע הגנרטור. * מתח החשמל של הגנרטור לא יציב וגורם לנפילות מתח וכיבוי הגנרטור. * קורוזיה במערכות הגנרטור השונות.

מאת: עידן מורהפקות אירועים10/01/13910 צפיות
גנרטורים, כמו כל מכשיר חשמלי אחר, מועד לבעיות וקלקולים במהלך שנות עבודתו. במידה ורכשתם גנרטור, יש לבדוק תחילה האם התקלות אשר נוצרו נמצאות במסגרת תעודת האחריות שהתקבלה במעמד הקנייה. במידה והגנרטור לא נמצא במסגרת האחריות, ישנן חנויות מסוימות אשר מתמחות בתיקון גנרטורים במחירים הוגנים.

מאת: עידן מורהפקות אירועים10/01/13870 צפיות
תודה שבחרתם לקרוא את החלק השני במאמר " מה ההבדל בין גנרטור בנזין לדיזל " בחלק זה נזכיר נמשיך לכתוב על המאפיינים של הגנרטורים השונים.

מאת: עידן מורהפקות אירועים10/01/13847 צפיות
השימוש בגנרטור, בין אם הוא מתבסס על דיזל ובין אם על בנזין, נעשה נפוץ יותר ויותר. יתרה מכך, בפעמים רבות השימוש בגנרטור, מכל סוג שהוא ,הוא מחויב המציאות, ולא נותר אלא לחפש את המתאים ביותר לצרכים הספציפיים. לפעמים אי אפשר, באופן זמני או קבוע להתחבר לחברת חשמל, ולכן הומצאו הגנרטורים הוא כה חשוב.

מאת: עידן מורהפקות אירועים10/01/13810 צפיות
תודה שבחרתם לקרוא את החלק השני במאמר "מדוע עדיף לשכור גנרטור ולא לקנות" בחלק זה נזכיר לכם שוב על מה צריך להקפיד כאשר שוכרים גנרטור כדי לוודא הפעלה תקינה ומושלמת.

מאת: עידן מורהפקות אירועים10/01/13748 צפיות
במקרים רבים ומגוונים, נזקקים בעלי עסקים שונים או בתים פרטיים לשימוש בגנרטור. גנרטור, אשר מהווה ספק חשמלי עצמאי, משמש ברוב הפעמים לצורך זמני בלבד. השימוש בגנרטור ייעשה כאשר אין אספקה חשמלית מסודרת לבניין, עסק או בית פרטי. הסיבות לכך יכולות להיות עקב אי יכולת זמנית לחבר את הבניין או הבית לאספקתה של חברת חשמל (בהיעדר טופס ארבע, למשל), טיולים או אירועים בשטחים פתוחים, גיבוי רשת החשמל במפעלים ועוד. לכל אחד מצרכים אלה, יש לבחור גנרטור בעל יכולות אחרות.

מאת: עידן מורהפקות אירועים10/01/13710 צפיות
המשך השיקולים השונים אשר צריכים להילקח בחשבון קניית גנרטור אחריות – בדרך כלל גנרטורים קנויים, הינם חדשים ולכן מגיעים עם אחריות כפולה. משמעותה של אחריות כפולה היא שישנה אחריות הן מצד היצרן והן מצד החברה המוכרת.

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195914 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193007 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182285 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181478 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181575 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181599 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181721 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica