חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג חלבי בתחושה קלילה

מאת: מו הפקות אירועים11/01/2013577 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

אחד הטרנדים הלוהטים בתקופה האחרונה בעולם האירועים הוא קייטרינג חלבי. מדובר על טרנד שהתחיל כתוצאה מאמונות מוסריות ובריאותיות שונות ששמות דגש על הימנעות מצריכת מוצרי בשר אבל לפי דעות מומחים בענף, הוא כאן כדי להישאר. ישנם יתרונות רבים בהזמנה של קייטרינג ללא בשר לאירועים ומכיוון שקצרה היריעה מלהכיל את כולם, נסכם את העיקריים שבהם כעת.

יתרונות של קייטרינג חלבי באירועים

היתרון המובהק ביותר הוא התחושה שלאחר הארוחה. מאחר ועיכול שמוצרי בשר הוא תהליך ארוך ואלו האחרונים לא ממהרים להתפנות מן הקיבה, קייטרינג חלבי הוא יופי של פתרון לבעיית הכבדות. בחתונות בהן מזמינים רק מנות חלביות, ברוב המקרים רחבת הריקודים מאכלסת כמות גדולה יותר של חוגגים.

כמה זה עולה לנו?

אין טעם להכחיש, אלמנט המחיר משחק תפקיד די רציני במערכת השיקולים של כל מי שמפיק אירוע. ברוב המוחלט של המקרים, קייטרינג בשרי עולה כסף רב יותר מאשר קייטרינג חלבי. כמו כן מיותר לכתוב כי על מנת להזמין מנות בשריות איכותיות מאוד יש צורך בתשלום רב ועל מנת לייצר מנות חלביות מצוינות, אין צורך בהשקעה כספית גדולה כל כך. מעבר לכל זה, המודעות לנזקים האקולוגיים שגורמת תעשיית הבשר הובילו אנשים רבים להפוך להיות צמחוניים בשנים האחרונות. הקפדה על אירוע חלבי בלבד לא נותנת יד לנזקים האו ויכולה להעלות את המודעות לנושא הכל כך חשוב הזה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מו

מאת: מו אינטרנט - כללי19/02/13955 צפיות
קניה חנות וירטואלית היא אכן רכישה חכמה כל חנות ברשת האינטרנט שונה במקצת מהמתחרים שלה באמצעי תשלום וכמובן במגוון המוצרים וביכולות חנות וירטואלית בזירת המסחר האלקטרוני.

מאת: מו אינטרנט - כללי17/02/13948 צפיות
טכנולוגיה של חנות וירטואלית יכולה לקדם לכם את העסק אם רק תתנו לך הזדמנות האומנם מחסר באינטרנט לא יכול התאים לכל עסק יחד עם זאת אם כבר מתאים יכול לתת דחיפה גדולה לעסק שלכם .

מאת: מו אינטרנט - כללי16/02/13986 צפיות
חנות וירטואלית יכולה מאוד להצליח יחד עם זאת לא כל מוצר או שירות מתאימים למדיה של האינטרנט ולכן יש לבדוק זאת לפני הוצאות כספיות על עסק שלא מתאים .

מאת: מו אינטרנט - כללי15/02/13976 צפיות
חשיבה נכונה היום זה לקנות ברשת האלקטרונית וזאת מפני שיש באפשרותכם לשנות את המדינה מבחינת עלויות שסתם מכבידות על הקונה וגם הסוחר ולכן מסחר אלקטרוני יכול באמת לגרום לשינוי בהרגלי הצריכה וגם בהפחתה ניכרת להוצאות של כולנו .

מאת: מו מסחר אלקטרוני14/02/13987 צפיות
להרבה ישראלים אין את הכוחות לבדוק הרבה מחירים למוצרים שלהם שהם רוצים לרכוש משפט זה היה נכון עד לא מזמן אך כיום בעקבות מהפכת המחסר האלקטרוני יודעים אותם ישראלים איפה לחפש וגם לקנות את המוצרים אותם את צריכים .

מאת: מו מחשבים וטכנולגיה - כללי25/01/131069 צפיות
הבדלים רבים יש בין חנות וירטואלית לחנות פיזית למעשה כיום בישראל עדיין השפעת השוק באינטרנט לא משפיע הרבה על שוק המכירות אך יום יבוא ונהיה דומים למרבית העולם המערבי ברכישות באינטרנט .

מאת: מו מחשבים וטכנולגיה - כללי25/01/131057 צפיות
למרחק אין שום חשיבות כיום אם אתם רוכשים מוצר או שירות חנות וירטואלית במרבית הפעמים או אפילו בכל הפעמים יגיע המוצר אליכם ללא שתצאו מהבית ככה זה היום מסחר באמצעות האינטרנט .

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195868 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/192996 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182276 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181469 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181564 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181591 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181711 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica