חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אפל ומעבדות תיקון בישראל

מאת: מעין ברוש - iFixצרכנות20/01/2013728 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל מה שיש לו אייפון כבר יודע שחברת אפל מסירה אחריות אם אתם מתקנים אותו במקום אחר שהוא לא מעבדת אייפון מורשית של אפל. יש להם דרכים לדעת אם מישהו אחר נגע במכשיר (ונכשל) כאשר הם בודקים אותו. הם גם מזהים בקלות חלקי חילוף לא מקוריים. הסיבה הראשונית והפשוטה ביותר היא כסף. הם מעוניינים שאתם תשלחו את המכשירים שלכם לאירופה על מנת לתקן ותשלמו על כך הרבה מאוד כסף. כידוע, בארץ אין לאפל מעבדה של תיקוני אייפד או אייפון.


סיבה נוספת היא באמת יותר עניינית. ברגע שמישהו אחר פותח לכם את המכשיר, אין לדעת אילו נזקים נעשו לו ולכן הם לא רוצה להבטיח שהמכשיר יוכל אי פעם לחזור לאיתנו. מבחינתם, הם מכשירים את הטכנאים שלהם, מציידים אותם בטכנולוגיה הכי משוכללת וגם שגם בחלקי חילוף מתאימים ולכן הם יודעים לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. כמו כן, אם אכן שלחתם את המכשיר רק אליהם ויש לכם ביטוח, אז אתם תקבלו מכשיר חדש במידה והמכשיר הגיע אל סוף ימיו ולא ניתן לתקנו, דבר שהוא בדרך כלל די נדיר.


אז איך כן אפשר לתקן בארץ?


למרות השורות שנכתבו למעלה, גם אם אין לכם בין אלף לאלפיים שקלים להוציא עכשיו על מסך שבור, עדיין יש תקווה. כיום קיימות בארץ מעבדות בהן אפשר לעשות תיקון אייפון במחירים הרבה יותר שפויים. נכון, לא יהיה מדובר במעבדה של אפל אבל ביננו לרוב התקלות אתם בכלל לא צריכים אחת כזו. מסך אייפון שבור היא התקלה הכי נפוצה ובשבילה יש במעבדות בארץ את כל הפיתרונות שאתם צריכים.


הדבר הכי טוב שאפשר לעשות במקרה של תקלה במכשיר זה לאתר את המעבדה הקרובה לביתכם. לפני שאתם הולכים רק תוודאו על ידי חיפושים קצר בגוגל שמדובר במקום אמין וכי הלקוחות היו מרוצים באופן כללי. כאשר אתם מגיעים למקום והטכנאי מעיף מבט במכשיר שלכם, בקשו לדעת מראש כמה יעלה התיקון. אל תחכו ליום בו תגיעו לקחת את המכשיר בחזרה על מנת לשמוע כמה עליכם לשלם. אין שום סיבה שלא יהיה לכם את המידע הזה מראש. תיקון סטנדרטי של מסך שבור אמור לעלות לכם בין מאתיים לשלוש מאות שקלים, אז הזהרו מאלה שנוקבים במחירים הרבה יותר גבוהים מהטווח. ובפעם הבאה, פשוט תקנו כיסוי לאייפון ואל תתנו לילדים לשחק בו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מעבדת iFIx תיקון אייפון בעלת מעל 5 שנות ניסיון במתן שירותי תיקון אייפון, שירותי תיקון אייפד, שירותי מעבדה ומחירון תיקונים שקוף ומקצועי.
אנו במעבדת תיקון אייפון iFix נעניק לכם את השירות המושלם והכל במקצועיות ואיכות השירות.
צרו עימנו קשר עוד היום:
אתר הבית: www.ifix.co.il
יצירת קשר מעבדת תיקונים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מעין ברוש - iFix

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214238 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204375 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205277 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194171 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193399 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193442 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182917 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica