חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גישור: מה הוא כולל?

מאת: מיכל הרץקורסים וסדנאות05/11/2009942 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מגשר הוא סוג של פותר סכסוכים שעוזר לקבוצות שונות להגיע להסכמים בעצמם ללא עירוב של גורמים משפטיים, גם חלק מהויכוחים המשפטיים מיושבים בעזרת מגשר. מגשר יכול לפתח קריירה בתחום המשפט, משאבי אנוש או בארגוני עובדים. מגשר יכול להתמחות בתחום מסוים של גישור.

לימודי גישור

לימודי גישור כוללים: הגדרת מו"מ, תנאים להצלחה וכשלון, מודל שבעת העקרונות, עקרונות הגישור, יתרונות הגישור, שלבי ההליך, סודיות וחסיון, יצירת פתרון לסכסוך, ובסופם מקבלים תעודת מגשר המוכרת ע"י משרד המשפטים.

הלימודים כוללים הרצאות, שיחות קבוצתיות, משחקי תפקידים, הדמיית גישורים ועוד.

הגדרות קריירה של מגשר

מגשר, שלא כמו עורך דין, לא מייצג אף אחד מהצדדים בויכוח משפטי. שירותיו של מגשר נשכרים כדי שיהיה נטרלי, ללא דעות קדומות, ולעזור לכל המעורבים במחלוקת. ע"י שימוש בתכנים שנלמדו בקורס גישור כמו פיתרון בעיות, מגשרים עוזרים לקבוצות השונות להגיע להסכמים ללא צורך בשופט ובמשפט. מגשר בד"כ הוא עצמאי. לקבלת ניסיון בתחום חלק מהמגשרים מתנדבים בתחום בתחילת דרכם.

מגשר- הקריירה

לימודי גישור מאוד תורמים ליכולת העבודה בגישור. קורס גישור כולל הדרכה בדרכי משא ומתן, הקשבה פעילה, ניהול קונפליקטים וסכסוכים ושלבי הגישור.

למגשר מצליח צריך להיות יכולת מעולה לתקשורת ויכולת למשא ומתן. המגשר צריך לעזור לאחרים לפתור בעיות ולראות את שני הצדדים של בעיה משפטית.

מקצוע הגישור תופס תאוצה ופופולאריות. ככל שיש עיקובים גדולים יותר בבתי המשפט אנשים מחפשים פתרון מהיר ויעיל יותר.

מאמר באדיבות בית ספר להנדסאים – שנקר הנדסאים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל צימרים קופונופש ופורטל צימרים יוקרתיים שאפו מקודמים ע"י אקטיביטק קידום אתרים מקצועי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל הרץ

מאת: מיכל הרץרפואה17/10/10994 צפיות
בימינו תהליך הלידה מלווה בעלויות רבות הכרוכות בבדיקות שונות. לא קל לזוג הורים לעמוד בכל ההוצאות הכרוכות בתהליך הלידה וגם בשלבים לאחריו. לכן כל הוצאה נוספת הופכת לשיקול של כדאיות כלכלית. אחת מהדילמות הניצבות בפני הורים היא האם לשמר דם טבורי

מאת: מיכל הרץעסקים - כללי19/08/101111 צפיות
ישנן כיום מגוון של חברות הובלות המציעות מלבד שירותי הובלה בכל רחבי הארץ, גם שירותים נלווים, כדוגמת: אריזה של הציוד ופירוק רהיטים והרכבתם מחדש. עם זאת, תחום ההובלות בארץ איננו נמצא תחת פיקוח, ומסיבה זו, ניתן למצוא הבדלים רבים בין חברות הובלות שונות, הן מבחינת עלויות של הובלות והן מבחינת השירות והמקצועיות.

מאת: מיכל הרץתחבורה ורכב - כללי05/08/10935 צפיות
מחירי הובלות נעים בטווח מאד רחב. עלויות של הובלות הן נגזרת של מספר פרמטרים שכל חברת הובלות משקללת אותם במסגרת הצעת המחיר שהיא נותנת ללקוחותיה הפוטנציאלים. חשוב להדגיש שאין עלות קבועה עבור הובלות. אם אתם מבצעים סקר שוק בענף ההובלות תגלו שעבור תכולת הדירה שלכם תוכלו לקבל הצעות מחיר שונות לחלוטין בין חברה וחברה. שוק ההובלות הוא שוק פרוץ בו פועלים מספר גדול של שחקנים מתחרים. חלק מחברות ההובלה הן חברות שפועלות ללא תעודות מקצועיות.

מאת: מיכל הרץעסקים - כללי21/05/101182 צפיות
אם אתם מתכננים לעבור דירה או משרד, אתם עומדים מול צעד משמעותי ואולי אף מרגש. עם זאת אולי תחושות דאגה מסתננות אל ליבכם. אנשים רבים מחזיקים בדירה או בעסק בתכולה יקרת ערך, בין אם ערך רגשי או כספי, והמחשבה על נזקים שיכולים להיגרם במהלך הובלה מלווה במתח וחשש. כדי לעבור למשכן חדש באופן מוצלח ובראש שקט עליכם לבחור בחברת הובלות אמינה ולמלא את חלקיכם בתהליך המעבר. הסוד להובלות מוצלחות הוא תיאום ושיתוף פעולה בין חברת הובלות מקצועית ובין הלקוח העובר למשכנו החדש.

מאת: מיכל הרץעסקים - כללי01/12/091161 צפיות
לאחרונה עברה הדוגמנית בר רפאלי להתגורר במגדלי YOUהיוקרתיים. בר תשתמש במחסן הפרטי שלה ותשלם עבור שטח האיחסון כחלק מהשכירות בכל חודש. גם אתה יכול....

מאת: מיכל הרץלימודים אקדמאיים29/11/091167 צפיות
האם ניתן לדמיין את עולמנו ללא פלסטיק? האם התפתחותו של העולם המודרני הייתה מגיעה לאן שהגיעה ללא פלסטיק? התשובות לשאלות אלו הן בוודאות "לא". הפלסטיק נמצא בכל מקום בחיינו – במקלדת המחשב, במטבח ואפילו בבגדים. הקלות היחסית בעיבודו ובעיצובו של הפלסטיק תרמה להפצתו והוא משמש היום למגוון רחב של יישומים. קלות ייצורו ועיצובו, משקלו הנמוך ומחירו הזול גרמו לתפוצתו הרחבה ולהתבססות העולם המודרנית על חומר מיוחד זה. בפשטות ניתן לומר שכיום אין כמעט מוצר שלא מכיל פלסטיק. עם השנים חלה האצה בהתפתחות התחום "הנדסת פלסטיקה" ובאופן ישיר - לימודי הנדסת פלסטיקה נעשו למבוקשים יותר.

מאת: מיכל הרץלימודי תעודה ומקצוע25/11/091179 צפיות
תחום אדריכלות עיצוב פנים הוא תחום התמחות בעולם האדריכלות המתמקד בחלוקת החללים הפנימיים במבנה. בעוד אדריכל שלמד לימודי אדריכלות כללית עוסק בתכנון המבנה כגוף כוללני וכיצד הוא מתממשק עם הסביבה, זה שלמד אדריכלות עיצוב פנים עוסק בתכנון החלקים הפנימיים של המבנה, כיצד הם מתקשרים זה לזה וכיצד הם צריכים להראות. אדריכלות עיצוב פנים מתאפיינת בשילוב בין הסתכלות רחבה על התמונה הגדולה - ארגון החללים בתוך הדירה/משרד – לבין ירידה לפרטים הקטנים ביותר כגון סגנון הריהוט, עיצוב התאורה והגימור.

מאמרים נוספים בנושא קורסים וסדנאות

מאת: pebקורסים וסדנאות03/03/191731 צפיות
קורס סלולר וניהול מעבדה המצב בשוק כיום הוא כזה, שכמעט לכל אדם מעת עמדו על דעתו, יש מכשיר סלולארי כלשהו, סמארטפון, טאבלט ואפילו שניהם. לעומת זאת המעבדות וטכנאים המוכשרים לתיקונים הנפוצים הנדרשים לאותם מכשירי סלולר – מועטים למדי ביחס לכמות העצומה של מכשירי הסלולר הנמצאים בשימוש כל הזמן ומועדים לתקלות מכל סוג. מסיבה זו, קיימת היום דרישה רבה לאנשי מקצוע מוסמכים, המסוגלים לתת את המענה המושלם לכל צורך בתחום תיקוני סמארטפונים או טאבלטים או כל מכשיר סלולארי אחר. למי מתאים להיות טכנאי סלולר?

מאת: pebקורסים וסדנאות03/03/191698 צפיות
למה דווקא טכנאי טלפונים סלולרים ? שכיר או עצמאי – לפתוח מעבדת תיקונים או לעבוד במעבדה פרטית או לעבוד בחברות הסלולריות אתגר – בחזית הטכנולוגית. שוק מפותח וגדל – התפתחות מדהימה בנושא הסלולר התפתחות טכנולוגית. פתיחת שוק המכשירים הסלולרים לתחרות. שימוש הולך וגדל – לא רק טלפון. תלות הולכת וגדולה במכשיר הסלולרי. מכשירי הטלפון שבחזית הטכנולוגית מתאימים לכל הגילאים. שינוי מרכז ההוצאה – העברת עלות השימוש מחברות הסלולר. המחיר הממוצע אותו אנו משלמים עבור המכשיר עלה. חבילות התקשורת מוזלות באופן משמעותי – י

מאת: נויקורסים וסדנאות28/09/172969 צפיות
יותר ויותר אנשים בוחרים ללכת וללמוד מקצוע דרך קורס מקצועי כזה או אחר כאשר לא כולם פונים ללימודי תואר ראשון. הסיבה לכך היא שאנשים מבינים כי סביבה משרדית או סביבה סגורה לא תמיד מתאימה לכולם.

מאת: מגניב קורסים וסדנאות29/09/161866 צפיות
העולם שבו אנו חיים כיום הוא ללא ספק עולם צרכני. הלקוח שלכם חשוף בכל רגע נתון למגוון מוצרים המוצעים למכירה על ידי אנשי מכירות מטעמה של החברה המתחרה. חשוב לזכור כי כישורי מכירה גבוהים הם אינם בהכרח משהו שנולדים איתו, אולם נכון שגישה שאפתנית וכריזמטית בהחלט תוכל לסייע לכם, יחד עם זאת ובסופו של יום מדובר בטכניקה מאד ברורה. השקעה גדולה יותר בשיפור יכולות המכירה על ידי קורס מכירות איכותי למשל, תאפשר לכם להצליח במשימה של הגדלת מכירות

מאת: רוני הכהןקורסים וסדנאות25/09/161720 צפיות
אחד הדברים הבולטים בכפר הקטן הזה שלנו הוא הקשרים שכולנו יוצרים עם אנשים זרים שהדרך היחידה לפתוח ערוצי תקשורת איתם באינטרנט היא על ידי הבנה של השפה הבינלאומית ברחבי הסייבר שהיא השפה האנגלית

מאת: אבי דוידיקורסים וסדנאות03/08/161867 צפיות
בקצרה על לימודי אנגלית למתקדמים עם רמה בסיסית תוך המלצה על לימודי אנגלית בטלפון בהתאמה אישית.

לגרום למישהו לא לעשן, שיטות להפסקת עישון, לשכנע את עצמך לא לעשן, איך להפסיק לעשן, לשכנע מישהו לא לעשן, דרכים לא לעשן, מאמן אישי מומלץ, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: כן מה אתה אומר מההתחלה, מישהו. ש: מישהו רוצה להפסיק לעשן. אליעד: מישהו רוצה להפסיק לעשן כבר נפסלת עוף. ש: הוא טוען שהוא רוצה להפסיק לעשן. אליעד: אוקי תודה רבה אמר שהוא רוצה להפסיק לעשן אוקי עכשיו בא נתקדם כן, מישהו אמר שהוא רוצה להפסיק לעשן אוקי סיפור מעניין אוקי. ש: שואלים אותו למה אתה לא מפסיק לעשן. אליעד: שואלים אותו ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica