חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברת חרקים

מאת: בר רפאליהדברה24/01/2013659 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדברת חרקים היא דבר מאוד חשוב לעשות ברגע שהתפשטו לנו על הבית חרקים, אך יותר חשוב למנוע את הגעתם מלכתחילה ולא להגיע למצב בו צריך להדביר. אנו צריכים לחסום את הבית, לא להשאיר חריצים פתוחים, לחסום עם גבס, סיליקון וכל חומר עמיד אחד שאפשר לחסום איתו, נמלים למשל יכולים להיכנס מהחריצים הכי קטנים ולכן אטימה של אלו, תעזור לנו מראש בכניסתם של חרקים. ישנה עוד שיטה של טלק ומלח שהם כלי נשק יעילים מאוד עם חרקים ניתן לפזר אותם מתחת לדלתות בחלונות ושאר הפתחים.

ניתן להשתמש בחומרי הדברה מחנויות ולהרוג שיירות שלמות של חרקים, חשוב להרוג את כולם כדי שזה לא ידרבן אותם לבנות קן חדש ולהתרבות או להכפיל את עצמם בכמות.כמובן דבר נוסף הוא ניקיון, ככל שהבית יהיה נקי יותר ונשמור על הנקיון בו לא נצטרך להגיע למצב של הדברת חרקים בבית ולשלם על כך כסף, אלא זאת פעולה מנע, ככל שנקי הם לא יבואו. אם נרוקן פח זבל נשטוף כלים ולא נשאיר אותם כך, ונשטוף את הרצפה לעיתים קרובות נמנע הגעת חרקים לביתנו. ישנם כאלה שעושים פוליש או פוליש ווקס בביתם על מנת למנוע כניסת חרקים ולהגיע למצב של הדברת חרקים. אין ספק חרקים בבית משבשים לנו את ההרגשה, וגורמים לנו להרגיש לא נעים בביתנו שלנו בידיעה שהם מסתובבים בינינו.

הדברת עכברים חשובה, אם הגענו למצב שהכמויות גדולות וכבר אנו לא שולטים בהם בכוחות עצמנו כדאי שנזמין הדברת חרקים, מאנשי מקצוע טובים שיודעים את העבודה, ויחזירו את המצב לנורמלי, בו הבית שלנו נקי מחרקים מכל סוג, ואנו רגועים בו מכיוון שלא מהלכים לנו בו ייצורים לא רצויים כמו חרקים. המון אנשים נגעלים מחרקים, מתקשים להתמודד איתם, לא מכירים גם את כל החרקים, ולכן חשוב לתת את הכוח לבעל מקצוע שיבצע הדברת חרקים ויעלים אותם מחיינו לצמיתות. ואם אנו גרים באיזור בעייתי קצת מבחינת חרקים ופולשים מהסוג הזה, ניתן לבצע הדברת חרקים כל תקופה מסוימת, פעם בשנה, כדי להיות בראש שקט.

מגנור שירותי הדברה מתמחים בתחום זה ובעלי ניסיון רב.

 



תגיות המאמר: הדברת עכברים, מגנור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בר רפאלי

מאת: בר רפאליאימון אישי11/09/131118 צפיות
קואצינג, או אימון אישי בעברית, הוא תהליך שצבר תאוצה בלתי רגילה בעשור האחרון, שבו בעצם אדם הולך לייעוץ מקצועי במטרה לשפר היבטים מסוי

מאת: בר רפאליעיצוב פנים18/07/131075 צפיות
ציפוי שיש משמש כיום יותר ויותר מעצבי פנים עבור שיפור מראה בית המגורים . ציפוי שיש עשוי להתאים לחלקים שונים בבית המגורים שלנו ל

מאת: בר רפאליעיצוב פנים18/07/131190 צפיות
החשיבות הדקורטיבית של עמודי שיש לבית המגורים עשויה לעשות במקרים רבים את ההבדל בין בית מגורים רגיל לבית מגורים שנראה יוקרתי ומעוצב בקפידה . החשיבות הדקורטיבית של עמודי שיש למטבחים לבנים היא רבה מאוד במיוחד בכל הקשור לחלק העיצוב של בית המגורים שכן עמודי שיש מקנים למרחב פנימי של

מאת: בר רפאליפרסום באינטרנט09/07/131306 צפיות
עולם הפרסום היום הוא עולם אכזרי במידה רבה, אשר מחדיר לנו מוצרי פרסום מכל עבר - מוצרי פרסום מגיעים אלינו משילוטי חוצות, פרסומות בטלוויזיה, מודעות בעיתון, אתרים באינטרנט, וערוצי שיווק רבים נוספים. המפרסמים מוכנים לשלם הרבה מאוד כסף כדי שאנחנו כקהל נהיה חשופים לסביבת מוצרי פרסום שלהם.

מאת: בר רפאליריהוט 02/07/131845 צפיות
בתים רבים מחפשים מזנונים לטלויזיה. ישנם שימושים שונים שאפשר לעשות עם מזנונים לטלויזיה, מעבר להיותם מוסיפים רבות לעיצוב הבית והסלון וליופיו החיצוני

מאת: בר רפאליעיצוב פנים16/06/131307 צפיות
בבואו של הצרכן הישראלי לבנות ביתו אחרי זמן מה עולה השאלה כמה כיורים להתקין בבית ? ומדובר בשאלה פרקטית וטובה . מדוע ? ובכן , התקנה של כיורים בבית מבטיחה נוחות וכעת נביא לכך דוגמאות . סוג הכיורים עליהם אנו מדברים הוא כיורים מפורצלן ומדוע כיורים מפורצלן ? ובכן , כיורים מפורצלן הם הכיורים הנפוצים ביותר בעלי המחיר ההגיוני ביותר למוצר שימושי כגון כיור . כיורים מפורצלן נהוג להתקין במקומות רבים בבתים ( לא שכולם עושים זאת כמובן ) ובשל כך נתייחס אליהם כאל סוג הכיורים ה – " דיפולט " .

מאת: בר רפאליבניין ואחזקה - כללי16/06/131072 צפיות
משטחי שיש משטחי שיש למטבח הינם משטחי עבודה פופולאריים מאוד בישראל ובעולם כולו. הסיבות לכך הן רבות ומגוונות. שיש הוא חומר שמתאים מאוד לעיצוב הבית גם בגלל היופי שלו וגם בגלל הפונקציונאליות שלו, ולכן, בעיקר מסיבה זו הוא זוכה לפופולאריות רבה, אך לא רק בגין סיבה זו.

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191751 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181670 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181256 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181378 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181384 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181359 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181276 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica