חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודים מוכרים לתואר ראשון במכללות

לפני מספר עשורים ניתן היה ללמוד לתואר ראשון בישראל רק באוניברסיטאות ושלוחותיהן, לכן מספר המקומות הפנויים באקדמיה היה מצומצם מדי, ובהתאם לכך היו גם תנאי הקבלה נוקשים יחסית. למעשה, באותם ימים ויתרו אנשים רבים על הלימודים לתואר או שפנו ללימודים בחו"ל. על מנת להתמודד עם בעיה זו הוקמו בעשורים האחרונים עשרות מכללות בכל רחבי הארץ, המקנות תואר ראשון ושני המוכרים על ידי המועצה להשכלה גבוהה, וזאת במגוון גדול של מקצועות.  מגמה זו הרחיבה את אפשרויות הלימוד לתואר ראשון בארץ, הקלה על תנאי הקבלה, והעלתה את כמות האנשים בישראל שהינם בעלי תארים אקדמיים.

מכללה המעניקה תואר אקדמי מוכר

בעת בחירת מכללה ללימודים אקדמיים לתואר ראשון, חשוב לוודא כי המכללה בה הינכם מעוניינים ללמוד מספקת תואר ראשון המוכר מטעם המועצה להשכלה גבוהה. זאת מכיוון שחלק מהמכללות ותואריהן אינם מוכרים על  ידי המועצה, או שנמצאים בתהליך של קבלת אישורים. כמו כן, חשוב לוודא שהמכללה מספקת תואר ראשון מוכר במגמה הספציפית בה אתם חפצים ללמוד, מאחר שייתכן שלא כל מסלולי המכללה עדיין מאושרים. לדוגמא, ייתכן מצב שבו במכללה מסוימת לימודי חשבונאות מוכרים כתואר ראשון, ואילו לימודי מנהל עסקים עדיין אינם מוכרים. במידה ומסלול הלימודים במכללה אינו מוכר כתואר, חשוב לברר מתי משוערת קבלת ההכרה והאם יידרשו השלמות לימודים על מנת לקבלו.

כמה עולה ללמוד במכללות

עלות שכר הלימוד תלויה בהיותה של המכללה ציבורית או פרטית. במכללות ציבוריות שכר הלימוד דומה לשכר הלימוד האוניברסיטאי, ואילו במכללות פרטיות התשלום בדרך כלל גבוה יותר ועלויותיו משתנות בהתאם ליוקרת המכללה והביקוש אליה. עם זאת, חשוב לדעת שבכל מכללה קיימות מלגות לתואר ראשון המסייעות במימון שכר הלימוד ומוענקות מטעם המכללה, גופים וקרנות, או מטעם המדינה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מוגש מטעם המרכז ללימודים אקדמיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נעמה ראובן

מאת: נעמה ראובןלימודים אקדמאיים27/10/13881 צפיות
לימודי משאבי אנוש לתואר ראשון יעניקו לכם מקצוע מבוקש ועדכני, הנחוץ בימינו בכל ארגון וחברה גדולים ומתקדמים.

מאת: נעמה ראובןלימודים אקדמאיים27/10/13886 צפיות
בשעה טובה, סיימתם את השירות הצבאי וגם הטיול הגדול כבר מאחוריכם, כך שהגעתם לגיל בו מתחילים לשקול ברצינות את העתיד המקצועי.

מאת: נעמה ראובןלימודים אקדמאיים27/10/13902 צפיות
לאור המצב הכלכלי נדרשים סטודנטים רבים בישראל לסיוע במימון לימודיהם. ביניהם כאלו המתגוררים באזורים שונים של המדינה, משתייכים למגזרים מגוונים, או עוסקים בתחומים אקדמיים שונים.

מאת: נעמה ראובןלימודים אקדמאיים27/10/13908 צפיות
כל אדם המעוניין לגשת ללימודי חשבונאות לתואר ראשון או תואר שני נדרש להיות בעל כישורים מתמטיים ואנליטיים גבוהים במיוחד, ויכולות לעמוד בתוכנית לימודים קשה, עמוסה ומאתגרת.

מאת: נעמה ראובןלימודים אקדמאיים27/10/13842 צפיות
לימודי מנהל עסקים מהווים מסלול מבוקש בקרב סטודנטים, בזכות יתרונות רבים שמעניק המקצוע בשוק העבודה.

מאת: נעמה ראובןמיתוג30/09/131135 צפיות
כמו כל דף נחיתה אחר גם זה של תוכנית שותפים, או affiliate marketing, נדרש להביא את הגולש ליעד הרצוי להניעו לפעולה המבוקשת. לכן, על דפי נחיתה לתוכניות שותפים להיות יעילים מבחינת עיצובם, תכניהם וכתיבתם השיווקית, וכמו כן להיות מותאמים למכשירי הסלולארי.

מאת: נעמה ראובןביטוח נסיעות30/09/131138 צפיות
ההחלטה על Relocation לחו"ל הינה מרגשת וחשובה, ובמידה שהינכם בעלי משפחה בוודאי תשפיע ותשנה את כל אורחות חייכם ושגרת יומכם.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182590 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182433 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181887 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181704 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171474 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172263 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171929 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica