חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

היתרונות של לימודים במכללה

בשעה טובה, סיימתם את השירות הצבאי וגם הטיול הגדול כבר מאחוריכם, כך שהגעתם לגיל בו מתחילים לשקול ברצינות את העתיד המקצועי. כעת הינכם עומדים בפני התלבטות משמעותית לגבי תחום הלימוד המתאים לכם, ובעקבותיה תידרשו גם להחליט היכן ללמוד. אם הגעתם לשלב זה מומלץ להתעכב מעט ולהתעמק בהיצע הקיים בתחום הלימודים האקדמיים. זאת מאחר שברחבי ישראל פועלים שפע של מוסדות מצוינים, כדוגמת מכללות בצפון הירוק, אוניברסיטאות במרכז ההומה, וכן מוסדות בדרום המרוחק. חשוב לדעת שכל סוג של מוסד אקדמי ניחן ביתרונות משלו, ושמכללות מציעות לסטודנטים מספר הטבות משמעותיות.

לימודים במכללה בתנאי קבלה מקלים

במקרים רבים תנאי הקבלה למכללות הינם נוחים בהרבה יחסית לאוניברסיטאות, בעיקר מבחינת ממוצע הציונים הנדרש ולעיתים גם בשל הוויתור על ציוני פסיכומטרי. מעבר לכך, אם אין לכם ציונים מתאימים ללימודים אקדמיים בתחום המבוקש, מכללות רבות מציעות מכינה קדם אקדמית שתעניק לכם את האפשרות להתקבל למסלולים שהיו מחוץ להישג ידכם.

לימודים איכותיים

חשוב לדעת כי מכללות בישראל מספקות בימינו קשת רחבה ביותר של תוכניות אקדמיות, החל במסלולים מבוקשים כמו לימודי משפטים, חשבונאות, הנדסה ומנהל עסקים, דרך מקצועות אומנותיים כמו עיצוב גרפי, תכשיטנות ואדריכלות, ועד למקצועות הומאניים כמו היסטוריה, ספרות וגיאוגרפיה. למרות תנאי הקבלה המקלים יחסית לאוניברסיטאות, מרבית המכללות שמות דגש נרחב על לימודים איכותיים, מקצועיים ועדכניים, המועברים ברמה האקדמית הגבוהה ביותר. בנוסף לכך, הלימודים במכללות מתנהלים על פי רוב בכיתות קטנות, המאפשרות למרצים להעניק יחס אישי לכל תלמיד. מדובר בכיתות המצוידות במיטב הטכנולוגיות המתקדמות, וכן בצוותי הוראה מובילים בתחומם, בעוד הסטודנטים נהנים ממערכת שעות גמישה ומתחשבת וממערך ייעוץ לימודי והכוונה תעסוקתית. כל זאת במטרה לשמור על המוניטין של המכללה ולעמוד בתחרות הקשה בענף, ממנה המרוויחים הגדולים הם בעיקר הסטודנטים.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מוגש מטעם המרכז ללימודים אקדמיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נעמה ראובן

מאת: נעמה ראובןלימודים אקדמאיים27/10/13882 צפיות
לימודי משאבי אנוש לתואר ראשון יעניקו לכם מקצוע מבוקש ועדכני, הנחוץ בימינו בכל ארגון וחברה גדולים ומתקדמים.

מאת: נעמה ראובןלימודים אקדמאיים27/10/13903 צפיות
לאור המצב הכלכלי נדרשים סטודנטים רבים בישראל לסיוע במימון לימודיהם. ביניהם כאלו המתגוררים באזורים שונים של המדינה, משתייכים למגזרים מגוונים, או עוסקים בתחומים אקדמיים שונים.

מאת: נעמה ראובןלימודים אקדמאיים27/10/13908 צפיות
כל אדם המעוניין לגשת ללימודי חשבונאות לתואר ראשון או תואר שני נדרש להיות בעל כישורים מתמטיים ואנליטיים גבוהים במיוחד, ויכולות לעמוד בתוכנית לימודים קשה, עמוסה ומאתגרת.

מאת: נעמה ראובןלימודים אקדמאיים27/10/13844 צפיות
לימודי מנהל עסקים מהווים מסלול מבוקש בקרב סטודנטים, בזכות יתרונות רבים שמעניק המקצוע בשוק העבודה.

מאת: נעמה ראובןמיתוג30/09/131135 צפיות
כמו כל דף נחיתה אחר גם זה של תוכנית שותפים, או affiliate marketing, נדרש להביא את הגולש ליעד הרצוי להניעו לפעולה המבוקשת. לכן, על דפי נחיתה לתוכניות שותפים להיות יעילים מבחינת עיצובם, תכניהם וכתיבתם השיווקית, וכמו כן להיות מותאמים למכשירי הסלולארי.

מאת: נעמה ראובןביטוח נסיעות30/09/131139 צפיות
ההחלטה על Relocation לחו"ל הינה מרגשת וחשובה, ובמידה שהינכם בעלי משפחה בוודאי תשפיע ותשנה את כל אורחות חייכם ושגרת יומכם.

מאת: נעמה ראובןשיווק19/08/131048 צפיות
חלומם של אנשים רבים הוא לעשות כסף מהבית על ידי יצירת עסק ריווחי, למשל דרך רשת האינטרנט, פתיחת סטודיו, משרד או חדר עבודה.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182592 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182438 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181890 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181709 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171478 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172268 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171937 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica