חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיול מאורגן או טיול עצמאי?

הצלחתם להשיג חופש מהעבודה, הילדים בחופשה מבית הספר ואפילו יש סכום כסף שהצלחתם לחסוך. אפילו את היעד לטיול שלכם כבר הצלחתם לבחור. אך כעת עולה דילמה נוספת: האם לבחור בטיול עצמאי או לסגור על טיול מאורגן? אז בטרם ההחלטה תשקלו היטב את שתי האופציות.

טיול מאורגן אולי נשמע יקר יותר בגלל הצדדים הנוספים שמעורבים בארגון הטיול, התשלום לפקידת קבלה והוצאות דומות. מצד שני טיול מאורגן עושה עבורכם את כל הסידורים- הזמנת מלון, הסעות, בחירת יעדים ורכישת כרטיסי טיסה. מרגישים שיש לכם את הזמן והכוח לעשות את כל הסידורים לבד? תחשבו על כך היטב.

היתרון הנוסף של הטיול המאורגן על פני טיול עצמאי הוא מדריך טיולים צמוד. המדריך שולט בשפה המקומית של היעד לטיול שלכם, מכיר היטב את האופי של המקומיים ויוכל לחלץ אתכם מכל צרה אפשרית שלא תבוא. המדריך גם יעשיר לכם את חווית הטיול ויוסיף לו המון צבע ע"י סיפוק מידע מעניין על היעד שלכם.

מחירו של טיול מאורגן ידוע מראש, כמו גם הדברים שהוא כולל. זה מאפשר לכם לחשב בצורה טובה יותר את ההוצאות הצפויות ואת הכסף שנשאר לכם לבזבוזים אחרים. וזה לעומת טיול עצמאי שעלויותיו יכולות להיות גבוהות בהרבה ממה שציפיתם, וזה גם בגג שאינכם מכירים היטב את היעד או בגלל ניואנסים קטנים שעלולים להתגלות כמו סכומים גדולים. לכן חשוב שיהיה עימכם מדריך מנוסה שאפשר לפנות אליו בכל שאלה, אפילו הקטנונית ביותר.

 



תגיות המאמר: טיול מאורגן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ויקטורה פרידמן

מאת: ויקטורה פרידמןרהיטים12/12/101953 צפיות
בחירת רהיטים למשרד זה לא רק נוחיות, זה גם לדאוג ולהתאים למראה המשרדי ואת המראה היוקרתי שאנו רוצים להשיג, ריהוט משרדי צריך לבחור עם מחשבה, כי איך שנעצב את המשרד ככה הלקוחות שלנו יראו אותנו. המשרד זה הפנים של החברה...

מאת: ויקטורה פרידמןניהול תוכן06/12/101229 צפיות
לפני כמספר שנים, אבא שלי, בגיל מאוחר, החליט לעשות רישיון נהיגה. לקח לו אמנם הרבה זמן אבל הוא הצליח בסוף. מאז שהוא על הכביש, אני כל הזמן שומעת על כל מיני תאונות קטנות שהוא היה מעורב בהן, אני מאוד מפחדת עליו. אני רוצה לדאוג שיהיה לו את הביטוח הכי טוב שיש, הוא חייב ביטוח רכב הכי טוב שיש. לפני כשנה הייתה לו בעיה, מישהיא שנסעה מאחוריו, פגעה בו מאחור, למזלי הוא יצא בלי פגע אבל לבחורה לא היה בכלל ביטוח רכב.

מאת: ויקטורה פרידמןמתכוני תוספות05/12/108413 צפיות
אני זוכרת שסבתא שלי הייתה טבחית מאוד טובה, כל כך אהבתי את האוכל שלה, היא הייתה מכינה אוכל מאהבה. הדברים שהיא הייתה מכינה, רק להיזכר בזה עושה לי טוב וישר פותח את התיאבון...

מאת: ויקטורה פרידמןתחביבים05/12/101373 צפיות
אני זוכרת שסבתא שלי הייתה טבחית מאוד טובה, כל כך אהבתי את האוכל שלה, היא הייתה מכינה אוכל מאהבה. הדברים שהיא הייתה מכינה, רק להיזכר בזה עושה לי טוב וישר פותח את התיאבון... יש דברים שמשאירים לך זכרונות מתוקים מאוד מהילדות, הלוואי ואפשר היה להיאחז בהם.

מאת: ויקטורה פרידמןייעוץ עסקי23/11/101268 צפיות
יועצי נדל"ן זה חשוב לעשות דרך חברה המתמחה במציאת פתרונות איכותיים, חדשניים ומקצועיים לעסקים, ובעלת ניסיון עשיר בתחום הנדל"ן. יש חברה שנחשבת למובילה בשוק, בהצעותיה העדכניות והחדשניות ביותר.היא עומדת בקשר רציף עם חברות יועצי הנדלן הגדולות ועם הגופים המסחריים המובילים בתחום, כל זאת כדי לספק ללקוחות פתרון מקצועי, מונחה ומהיר.

מאת: ויקטורה פרידמןביגוד והנעלה22/11/101421 צפיות
כל חורף אותה הבעיה, אני מחפשת נעליים לחורף כאלה שלא ירטבו לי מכל טיפת מים שירדה, מגפי עבודה נוחות ליומיום, כאלה שיחזיקו לי יותר משנה אחת. תגידו לי איפה קונים כאלה?

מאת: ויקטורה פרידמןטיולים בארץ02/11/101260 צפיות
אם אתם רוצים לחוות חוויה מסוג אחר כדי שתדעו שבפינת רחוב שקטה במרכז תל אביב מלון בוטיק הנקרא בראון הוטל. את המלון יצרו עבור נופשים ואנשי עסקים בארץ ובעולם

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196481 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica