חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חורף חם

כל חורף אותה הבעיה, אני מחפשת נעליים לחורף כאלה שלא ירטבו לי מכל טיפת מים שירדה, מגפי עבודה  נוחות ליומיום, כאלה שיחזיקו לי יותר משנה אחת. תגידו לי איפה קונים כאלה? שמעתי שהשנה , מגפיים חורף 2011 הן בעלות הרבה מבחר ומאוד נוחות. אני מקווה למצוא לי משהוא טוב. שמעתי שהשנה , מגפיים חורף 2011 הן מגפיים חורף 2011 הכי אופנתיות ופרקטיות שיש, הן גם לא נרטבות, מיוחדות, וגם צבעוניות. בדיוק מה שבא לי שיהיה לי השנה בחורף. אני זקוקה לזוג מגפיים חדש, בא לי על חורף חמים ונעים אני מקווה ש נעליים חורף 2011 הן יותר טובות מהאלה של שנה שעברה, שיעשו אותן נוחות ולא נרטבות, אופנתיות עם אופי ושיהיה מגף עבודה יעיל ממש כמו מגף אוסטרלי.

שנה שעברה הייתי עובדת בחנות, הייתי מגיע לעבודה באוטובוס והייתה לי גם עוד הליכה קצרה מהתחנה לעבודה.

הייתי מגיע לעבודה עם רגליים רטובות לגמרי. והיה שם ממש קר. הייתי מבלה חורף שלם חולה...

השנה הרבה השתנה, אני מקווה שבפעם הראשונה בחיי יהיה לי חורף חמים ונעים.

היום אני צריכה שיהיו לי רק כמה נעליים. נעליים סגורות קצרות, מגף קצר כזה. להליכה ליומיום.

מגף ארוך על עקב ומגף נגד כל הגשמים הנוראים האלה.

אני כל כך אוהבת את החורף שלפעמים כל מה שבא לי זה להישאר בבית מתחת לשמיכה, להכין לעצמי כוס תה ולהסתכל על הגשמים מחוץ לחלון כל היום. לקחת לי איזה ספר טוב ולא לזוז מהמיטה בכלל.

מה אני מאחלת לעצמי החורף?

הרבה חוויות חדשות וחמות, הרבה תה וויטמין C , הרבה פוך ובגדים חמים. והכי חשוב חורף רטוב אבל שאני אשאר יבשה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ויקטורה פרידמן

מאת: ויקטורה פרידמןרהיטים12/12/101954 צפיות
בחירת רהיטים למשרד זה לא רק נוחיות, זה גם לדאוג ולהתאים למראה המשרדי ואת המראה היוקרתי שאנו רוצים להשיג, ריהוט משרדי צריך לבחור עם מחשבה, כי איך שנעצב את המשרד ככה הלקוחות שלנו יראו אותנו. המשרד זה הפנים של החברה...

מאת: ויקטורה פרידמןניהול תוכן06/12/101229 צפיות
לפני כמספר שנים, אבא שלי, בגיל מאוחר, החליט לעשות רישיון נהיגה. לקח לו אמנם הרבה זמן אבל הוא הצליח בסוף. מאז שהוא על הכביש, אני כל הזמן שומעת על כל מיני תאונות קטנות שהוא היה מעורב בהן, אני מאוד מפחדת עליו. אני רוצה לדאוג שיהיה לו את הביטוח הכי טוב שיש, הוא חייב ביטוח רכב הכי טוב שיש. לפני כשנה הייתה לו בעיה, מישהיא שנסעה מאחוריו, פגעה בו מאחור, למזלי הוא יצא בלי פגע אבל לבחורה לא היה בכלל ביטוח רכב.

מאת: ויקטורה פרידמןמתכוני תוספות05/12/108413 צפיות
אני זוכרת שסבתא שלי הייתה טבחית מאוד טובה, כל כך אהבתי את האוכל שלה, היא הייתה מכינה אוכל מאהבה. הדברים שהיא הייתה מכינה, רק להיזכר בזה עושה לי טוב וישר פותח את התיאבון...

מאת: ויקטורה פרידמןתחביבים05/12/101373 צפיות
אני זוכרת שסבתא שלי הייתה טבחית מאוד טובה, כל כך אהבתי את האוכל שלה, היא הייתה מכינה אוכל מאהבה. הדברים שהיא הייתה מכינה, רק להיזכר בזה עושה לי טוב וישר פותח את התיאבון... יש דברים שמשאירים לך זכרונות מתוקים מאוד מהילדות, הלוואי ואפשר היה להיאחז בהם.

מאת: ויקטורה פרידמןייעוץ עסקי23/11/101268 צפיות
יועצי נדל"ן זה חשוב לעשות דרך חברה המתמחה במציאת פתרונות איכותיים, חדשניים ומקצועיים לעסקים, ובעלת ניסיון עשיר בתחום הנדל"ן. יש חברה שנחשבת למובילה בשוק, בהצעותיה העדכניות והחדשניות ביותר.היא עומדת בקשר רציף עם חברות יועצי הנדלן הגדולות ועם הגופים המסחריים המובילים בתחום, כל זאת כדי לספק ללקוחות פתרון מקצועי, מונחה ומהיר.

מאת: ויקטורה פרידמןטיולים בארץ02/11/101261 צפיות
אם אתם רוצים לחוות חוויה מסוג אחר כדי שתדעו שבפינת רחוב שקטה במרכז תל אביב מלון בוטיק הנקרא בראון הוטל. את המלון יצרו עבור נופשים ואנשי עסקים בארץ ובעולם

מאת: ויקטורה פרידמןתיירות ונופש - כללי26/10/101311 צפיות
לפני כשנה, בפעם הראשונה בחיי עשיתי את הטיול הגדול שלי. טסתי להודו, נפאל ותאילנד, למשך תקופה של 4 חודשים. הטיול עצמו נראה לי מאוד קצר וחבל שהוא ניגמר, הלוואי יכלתי לרגע להחזיר את הזמן לאחור ולהישאר שם ברגע הזה עוד קצת.

מאמרים נוספים בנושא ביגוד והנעלה

מאת: yoni romביגוד והנעלה17/11/204633 צפיות
באיזו דרך הכי משתלם לקנות היום נעלים? האם ניתן לקנות נעליים לנשים באינטרנט בלי לטעות? מהם כללי הבסיס לבחירת נעליים אונליין?

מאת: ניב אבןביגוד והנעלה11/08/161945 צפיות
ההתלבטות מסתכמת בסופו של דבר בבחירה בין חנות בוטיק מקצועית לבין חנות רשת אופנתית שבשתיהן יש שמלות ובגדים נהדרים לאירוע. איך יודעים מה עדיף? קוראים את המאמר הבא.

מאת: דודישביגוד והנעלה26/04/163958 צפיות
פעם עם בוא החורף לא היו הרבה חוכמות – את הנעליים הלבישו בערדליים – מעין מגפיים עשויים מגומי שנלבשו מעל הנעל על מנת לשמור עליה מפני בוץ, רטיבות ושאר צרות העונה הרטובה.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה10/04/147550 צפיות
תחום הביגוד לילדים הפך להיות פופולארי ביותר ורשתות אופנה רבות פותחות ליין שלם של בגדי ילדים. גם בבגדי ים לילדים נוגעת התופעה הזו. אולם, כאן יש חשיבות וערך מוסף לא רק ללוק של בגד הים אלא גם לאיכות שלו ולמידת ההגנה שהוא יכול לספק לילד שלכם. להלן מידע רלוונטי.

מאת: elichai rubinביגוד והנעלה26/03/147676 צפיות
הבגדים שאנו לובשים מספרים עלינו דברים רבים ומשפיעים על הרושם שאנו יוצרים.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה07/03/148434 צפיות
בגדי ים שלמים – למי זה מתאים? אם הגעת לכאן בוודאי נמאס לך כבר מאותם בגדי ים ביקיני רגילים. מתחשק לך השנה למצוא בגד ים מיוחד, להפתיע ולהציג סגנון קצת שונה. בגדי ים שלמים הם המילה האחרונה בתחום. אם בעבר חשבת כי הגוף נראה טוב יותר בבגד ים ביקיני, תגלי כי בגד ים שלם יוכל להיות מושך ומעצב בדיוק באותה מידה ואף יותר.

מאת: תמיר נוריאלביגוד והנעלה18/02/149345 צפיות
כאן תוכלי לקבל טיפים משמעותיים לבחירת שמלות ערב או שמלות כלה על ידי סוגי בדים שונים שיתאימו לגזרה שלך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica