חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלתות פנים- מזיזים את הדלת בקלות

מאת: דלתות פניםעיצוב פנים27/01/2013777 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל אחד מאיתנו זקוק לדלתות פנים בביתו מלבד מעצבים עם סגנון עיצוב פנים ייחודי אשר החליטו לוותר על דלתות ומשקופים בביתם. כיוון שקיימים כל כך הרבה סוגים של דלתות פנים, על כל אחד מאיתנו מוטלת המשימה לאתר את הדלת המתאימה ביותר לעיצוב הסגנוני הכולל של הבית וכן דלת המתאימה לגודל החלל בו היא אמורה להיות מותקנת. מאמר זה יעניק לכם חשיפה ויאגד בפניכם את כל היתרונות של דלתות הזזה לבית.

דלתות הזזה הן דלתות פנים?

דלתות הזזה משתייכות לקטגוריית 'דלתות פנים' וזאת למרות שניתן לראות מדי פעם בעלי חנות אשר משתמשים בדלתות הזזה כדלתות כניסה ראשיות של החנות וזאת משום העובדה שהן נוחות יותר וחוסכות במקום בחלל. היתרון הגדול של דלתות פנים אלו נעוץ בכך שהם לא תופסות חלל רב ולכן יכולים למקם אותם גם בדירות קטנות וכן פעמים רבות גם כדלתות מחיצה המפרידות בין חדרים שונים בבית. דלתות פנים אלו הבנויות מחלק אחד או מורכבות ממספר חלקים המשולבים אחד בשני כוללות צירים ונעות על מסילות. החיסכון הגדול בחלל מתאפשר כאן משום שחלק אחד של הדלת נכנס אל השני בקו אחד.

בחירה נבונה לתוצאה מרשימה

נכון להיום, קיימים סגנונות עיצוב רבים של דלתות הזזה במבחר רחב של גוונים, עיטורים וטכניקות פתיחה שונות (כמו למשל דלתות הזזה כיס). בעת בחירת דלתות פנים הנפתחות בהזזה יש לוודא כי החברה בה אתם רוכשים דלתות אלו היא חברה אמינה ובעלת מוניטין מוצלח אשר יכולה להציע לכם דלתות העשויות מחומרי גלם איכותיים וברמת גימור גבוהה. בנוסף, חשוב להחליט מראש על התקציב אותו אתם מייעדים למשימת הרכישה וזאת על מנת לקצר את התהליך (המוכר בחנות יציע לכם דלתות במסגרת התקציב שלכם), מהו סגנון העיצוב המועדף עליכם, הצבע המועדף לדלתות והגודל המתאים למשקופים.

לסיכום, כיום ניתן לחסוך בחלל ולרכוש דלתות פנים מסוג הזזה (כולל דלתות הזזה כיס). דלתות אלו מגיעות במגוון גדול של פורנירים בצבעים טבעיים  (בוק, אלון, מייפל ועוד), דגמים ועיצובים.

 



תגיות המאמר: דלתות פנים, דלתות הזזה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איה דיזיין -

הדלת פותחת בפנינו את הבית.
חברת איה דיזיין מייבאת דלתות פנים.
דלתות פנים איה דיזיין מגיעות בחיפוי פורניר המעניק עיצוב מיוחד לדלת ולמשקוף.
את דלתות פנים איה דיזיין ניתן לקבל במגוון רחב מאד של פורנירים טיבעיים ומשובחים.
לפרטים נוספים:
היכנסו לאתר שלנו:http://www.aya-doors.com/

או בטלפון: 03-9607073 .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דלתות פנים

מאת: דלתות פניםעיצוב פנים19/05/13944 צפיות
דלת הזזה היא לא עוד סוג של דלת פנים, אלא גימיק בעיצוב הבית אשר מאפשר ליצור עיצוב ייחודי לחלל. בנוסף דלת הזזה היא גם פתרון שמאפשר לנצל בצורה יעילה את החללים של החדרים הקטנים. מבחינת הגימור, דלתות הזזה יכולות להגיע בשלל גימורים וצבעים, כאשר המשתנה החשוב ביותר הוא סוג "הכיס" שלתוכו נכנסת הדלת. דלתות הזזה קלאסיות נגררות על גבי המסילה החיצונית ונשארות לצד הדלת במקביל לקיר. החידוש המהפכני בתחום דלתות ההזזה הוא כיס שמותקן בתוך הקיר. הכיס הפנימי יחביא לחלוטין את הדלת כשהיא במצב הפתוח ויפנה עוד יותר מקום בחלל החדר.

מאת: דלתות פניםעיצוב פנים25/04/13752 צפיות
דלתות פנים מעוצבות יכול לשנות את המראה של הבית מקצה לקצה. אם בעבר, אנשים לא ייחסו חשיבות רבה אל הדלתות הפנימיות אשר הותקנו בבית ולכן ברוב הבתים ניתן היה לראות דלתות פשוטות ודומות העשויות מחומרים פשוטים, כיום המצב השתנה לחלוטין.

מאת: דלתות פניםאדריכלות פנים15/03/13909 צפיות
בשנים האחרונות ניתן לראות כי יותר ויותר מזמינים דלתות הזזה למרפסות ביתם ולחדרים שונים. מאמר זה יגולל בפניכם את כל היתרונות של דלתות פנים מסוג הזזה ואת האפשרויות השונות העומדות בפניכם.

מאת: דלתות פניםעיצוב פנים27/01/13857 צפיות
לפעמים, פנים הבית חשוב הרבה יותר מהמעטפת החיצונית שלו. הנחה זו מאפיינת במידה רבה את החשיבות הגוברת שמייחסים לדלתות פנים כיום. עם הזמן, יותר ויותר אנשים הבינו כי צריך להשקיע בהן לא פחות מאשר אלה החיצוניות, ולעמוד בגבורה במשימה הלא פשוטה כלל- והיא בחירת דלת שתהיה לא רק שימושית, אלא גם תשפר את מראה הבית במספר דרגות.

מאת: דלתות פניםעיצוב פנים16/12/12894 צפיות
דלתות הן שער הכניסה לעולמנו הפרטי והמעוצב. אם בעבר לא הושם דגש רב על כל הקשור אל עיצוב הפנים של הבית, בעשר השנים האחרונות תחום עיצוב הפנים הפך להיות אחד התחומים האופנתיים ביותר ובהתאם כל המוצרים והרהיטים לבית המוצעים על ידי היצרנים. מאמר זה ידון בכל הקשור אל דלתות בביתכם ויגדיר את תפקידה של דלת פנים על מנת לעזור לכם לבצע את הבחירה הנכונה של אותן דלתות המתאימות לביתכם.

מאת: דלתות פניםעיצוב פנים16/12/12739 צפיות
בעשור האחרון ניתן לראות פריחה בעולם עיצוב הפנים, דבר אשר כולל דלתות פנים ודלתות כניסה לבית. אם בעבר, דלתות הפנים בבתים היו לרוב זהות וזאת משום היצע מוגבל של עיצובים, כיום המצב השתנה.

מאת: דלתות פניםעיצוב פנים20/11/12832 צפיות
אנחנו חיים בעידן שמשתנה כל הזמן, וכמעט כל מה שהכרנו מלפני עשרים שנה ויותר, כבר לא דומה למה שאנחנו מכירים ואוהבים היום. אחת הדוגמאות הטובות לשינוי מחשבתי, הן דלתות פנים מעוצבות, בין אם מדובר על דלתות לבית הפרטי ובין אם מדובר על דלתות פנים מעוצבות למשרדים שונים. בעבר היה נהוג שדלת זו חתיכה של עץ, או כל חומר אחר, אשר יש לה ידית, וכל התפקיד שלה היה להפריד בין חדר אחד לחדר אחר.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222439 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222684 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202881 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202725 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202794 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202240 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202215 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica