חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קנבס לקישוט חדר התינוקות

מאת: תום רפאלאומנות - כללי31/01/20132639 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חדר התינוקות הוא אחד המקומות בהם העיצוב חייב להיות מוקפד. הסיבה לכך היא הרצון להקל על התינוק בחודשים הראשונים לחייו ולא ליצור עבורו עודף של גירויים. אם זאת, לא חייבים לוותר על תמונות יפות שתלויות על הקירות. בחירת התמונות לחדר התינוקות חייבת להיעשות תוך מחשבה על כמה דברים: הדבר הראשון הוא להכיר בעובדה שהתינוק יגדל ואיתו גם הצורך להחליף את התמונות במתאימות יותר לגילו, לכן לא כדאי להשקיע הרבה מאד כסף במיסגור תמונות או קניית תמונות יקרות.

דרך נפלאה ואסתטית לקשט את קירות חדר התינוקות בהשקעה לא גבוהה, היא להדפיס את התמונות הרצויות על קנבס. קנבס כיום הוא חומר שנחשב אידיאלי להדפסה של צילומים ברזולוציות שונות ובגדלים שונים. זוהי הזדמנות לבחור כמה תמונות בלתי נשכחות מרגעיו הראשונים של התינוק ולתלות אותן על הקיר. הדפסה על קנבס, ניתנת בגדלים שונים אך תמיד ברזולוציה איכותית וגבוהה. מיני-קנבסים הם ריבועי קנבס קטנים שעליהם ניתן להדפיס תמונות בגודל קטן, שלא יפריעו לתינוק או ייצרו גירויים שליליים. היום ניתן להזמין הדפסות איכותיות על מיני קנבס ששומרות על צבעי התמונה המקורית ואף ניתן לשחק ולהתאים את התמונה לפי עיצוב החדר.

זהו פתרון אידיאלי לקישוט חדר התינוק בצורה מרגשת, משפחתית ונוגעת ללב אך כזו שאינה מטרידה את התינוק ובעיקר - לא מצריכה מההורים הוצאה כספית גבוהה מיותרת בשלב זה.

אם אתם מחפשים דרך מיוחדת להנציח את הרגעים המשפחתיים והראשוניים שלכם עם התינוק, תוכלו להדפיס בקלות את התמונות הטובות ביותר על מיני-קנבס ולתלות סדרות של תמונות על קירות החדר. מדובר באלמנט עיצובי נגיש, זול ואיכותי שמזכיר לכם גם בלילות הקשים למה כל זה היה שווה כל כך.

 



תגיות המאמר: הדפסה על קנבס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תום רפאל

מאת: תום רפאלבידור ופנאי - כללי21/01/132482 צפיות
בחירת שטיח חדש לבית היא שמחה גדולה. שטיח חדש ומעוצב תורם רבות למראה החלל גם בחדרים גדולים וגם בחדרים קטנים, אבל חשוב מאד להפעיל מחשבה ולשקול היטב איזה שטיח יתאים לאיזה חדר בבית ויעניק לנו את המראה המעוצב הנכון ביותר עבורנו.

מאת: תום רפאלחוק ומשפט - כללי19/01/13793 צפיות
רשלנות רפואית מוגדרת כמתן טיפול רפואי תוך כדי סטיה מרמת הזהירות הסבירה הנדרשת במהלך הטיפול. סטיה זו גורמת לנזק למטופל, ובעקבות נזק זה ניתן להגדיר את המקרה כרשלנות רפואית, שכן ללא הסטיה לא היה נגרם נזק כלשהו למטופל.

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223284 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223571 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223313 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205168 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205209 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206146 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192337 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica