חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס טכנאי שירות

מאת: קורסיסטקורסים וסדנאות07/11/20092371 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עם כל כך הרבה סוגי קורסי טכנאי שירות, קשה לבחור אחד. במדריך זה נעזור לכם לבצע את הבחירה הקשה.

אילו סוגים של קורסי טכנאים קיימים?

? טכנאי מנעולים - טכנאי מנעולים יודע לפרוץ כל מנעול שמביאים לו. יש הרואים בתפקיד זה את הגרסה הטובה לפורץ. אם מעניין אתכם ללמוד מנעולנות, ודאו כי אתם מודעים לחסרון הגדול של התפקיד, שהוא הגיוון המועט בעבודה. בעוד שטכנאי שירות אחרים עובדים עם מערכות שונות, העבודה של טכנאי מנעולים היא יחסית דומה.
? טכנאי רכב - לרכבים כיום ישנן מערכות מיחשוב מתקדמות, ולכן טכנאי רכב עובר הכשרה מלאה שתביא לו את הידע הדרוש לתפעול בעיות שונות ברכב.
? טלפונים סלולרים - יש המתפלאים כי קיימת הסמכה ספציפית לטלפונים סלולריים, אולם טכנאי שירות מסוג זה הינם מצרך מבוקש בשוק.
? טכנאי קירור ומיזוג אויר - מכיוון שאנו חיים במדינה כה חמה, יש צורך באנשים שיודעים לתקן מזגנים, מערכות קירור, מקררים, פריזרים ועוד מכשירים שנוטים להתקלקל או לשבוק מנוע.
? טכנאי מחשבים ורשתות - טכנאי מחשבים ורשתות מגיעים לעסקים ולבתים פרטיים ועוזרים לפתור בעיות כמו למשל שרשת האינטרנט האלחוטית נופלת. יש מאות בעלי מקצוע בתחום, ונקרא כי סוג זה של טכנאי שירות לעולם לא ימצא עצמו חסר עבודה.
? טכנאי טלוויזיות ורדיו - בעוד שטכנאי מחשבים רק מתרבים, טכנאי שירות טלוויזיה ורדיו מתמעטים. הסיבות לכך מרובות, בין היתר כי עלות תיקון טלוויזיה ישנה עולה כמעט על עלות קניית חדשה.
? טכנאי שירות מכשירי חשמל - לא היינו ממליצים ללמוד סוג זה של טכנאי שירות בעדיפות ראשונה, משום שמכשירי חשמל כיום עולים מעט כסף ולכן אנשים רבים מעדיפים להחליפם מאשר לקרוא לטכנאי שירות.
? חשמלאי מוסמך - הדרישה לחשמלאים מוסמכים מגיע משום שמערכות החשמל בבית נוטות להתקלקל או להיהרס. בקורס חשמלאי מוסמך, או ביתר פירוט קורס חשמלאי מתח גבוה, תלמדו על בעיות שונות במערכות החשמל בבתים פרטיים ובעסקים.
לפרטים נוספים על קורסים אלו, הכנסו לאתר קורסיסט.

מנהלי עסק זקוקים כיום לסטודנטים שסיימו קורס של טכנאי שירות. בטכנאי שירות תידרשו להשיג את היעדים הארגוניים של מקום העבודה.

מטרות קורס טכנאי שירות
  • לרכוש ידע נרחב של טכנאי שירות
  • להבין ולהשתמש במושגים של טכנאי שירות
  • להצליח להתמודד עם הדילמות של טכנאי שירות
מהו קהל היעד?

קורס טכנאי שירות נועד לבעלי נסיון ולחסרי נסיון בתחום טכנאי שירות כאחד.

מה לומדים בקורס טכנאי שירות מה כדאי לוודא בקורס לפני ההרשמה?

כדאי לברר אם הקורס מכיל חומר עיוני בלבד, או גם הרצאות פרונטליות.

תנאי הרישום לקורס טכנאי שירות

נוכחות ב80 אחוז מהמפגשיםהצלחה במבחנים הסופיים

תנאי קבלה לקורס טכנאי שירות
  • תינתן עדיפות לבעלי השכלה אקדמאית
  • ראיון אישי
מהו משך הקורס?

הקורס אורך 120 שעות

מדוע ללמוד טכנאי שירות?

היתרון המרכזי של הקורס הוא בכך שבסוף הקורס תוכל להשיג את עבודת חלומותיך כטכנאי שירות.

שכר טכנאי שירות

טכנאי שירות בדרך כלל מרוויח בתור התחלה 6000 ש"ח, ולאחר כמה שנים המשכורת יכולה לעבור את ה150000.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קורסיסט

מאת: קורסיסטתוכנה07/02/102234 צפיות
במאמר זה נסביר עוד על קורס אקסל באתר קורסר

מאת: קורסיסטיזמות עסקית01/12/091237 צפיות
עסקים שונים נדרשים כיום לידע המקצועי של יזמות עסקית. מי שעובד בתחום נדרש כיצד לנתח בעיות בתחום ולפתור אותן בדרך יצירתית.

מאת: קורסיסטקורסים וסדנאות30/11/091036 צפיות
מדוע לומדים קורס שוק ההון? בעקבות המשבר הכלכלי האחרון רבים בוחרים ללמוד על שוק ההון באופן עצמאי או המכללות שונות כדי להבין לבד כיצד פועלים כוחות השוק.

מאת: קורסיסטלינוקס26/11/098852 צפיות
אז החלטתם ללמוד לינוקס? יש כמה סיבות שבגללן עשיתם את הבחירה הנכונה:

מאת: קורסיסטאינטרנט - כללי24/11/09934 צפיות
קורס אינטרנט למתחילים מכשיר אתכם בצעדים הבסיסיים ביותר בעולם האינטרנט.

מאת: קורסיסטסטיילינג18/10/091290 צפיות
קורס עיצוב מכין אותך לעבודה כתחום עיצוב. מדריך זה יעזור לך בתהליך של איסוף המידע לגבי הרשמה לקורס.

מאת: קורסיסטתוכנה18/10/091259 צפיות
במאמר זה נסקור נושאים חשובים שכדאי לדעת על קורס אילוסטרייטור

מאמרים נוספים בנושא קורסים וסדנאות

מאת: pebקורסים וסדנאות03/03/191727 צפיות
קורס סלולר וניהול מעבדה המצב בשוק כיום הוא כזה, שכמעט לכל אדם מעת עמדו על דעתו, יש מכשיר סלולארי כלשהו, סמארטפון, טאבלט ואפילו שניהם. לעומת זאת המעבדות וטכנאים המוכשרים לתיקונים הנפוצים הנדרשים לאותם מכשירי סלולר – מועטים למדי ביחס לכמות העצומה של מכשירי הסלולר הנמצאים בשימוש כל הזמן ומועדים לתקלות מכל סוג. מסיבה זו, קיימת היום דרישה רבה לאנשי מקצוע מוסמכים, המסוגלים לתת את המענה המושלם לכל צורך בתחום תיקוני סמארטפונים או טאבלטים או כל מכשיר סלולארי אחר. למי מתאים להיות טכנאי סלולר?

מאת: pebקורסים וסדנאות03/03/191696 צפיות
למה דווקא טכנאי טלפונים סלולרים ? שכיר או עצמאי – לפתוח מעבדת תיקונים או לעבוד במעבדה פרטית או לעבוד בחברות הסלולריות אתגר – בחזית הטכנולוגית. שוק מפותח וגדל – התפתחות מדהימה בנושא הסלולר התפתחות טכנולוגית. פתיחת שוק המכשירים הסלולרים לתחרות. שימוש הולך וגדל – לא רק טלפון. תלות הולכת וגדולה במכשיר הסלולרי. מכשירי הטלפון שבחזית הטכנולוגית מתאימים לכל הגילאים. שינוי מרכז ההוצאה – העברת עלות השימוש מחברות הסלולר. המחיר הממוצע אותו אנו משלמים עבור המכשיר עלה. חבילות התקשורת מוזלות באופן משמעותי – י

מאת: נויקורסים וסדנאות28/09/172965 צפיות
יותר ויותר אנשים בוחרים ללכת וללמוד מקצוע דרך קורס מקצועי כזה או אחר כאשר לא כולם פונים ללימודי תואר ראשון. הסיבה לכך היא שאנשים מבינים כי סביבה משרדית או סביבה סגורה לא תמיד מתאימה לכולם.

מאת: מגניב קורסים וסדנאות29/09/161861 צפיות
העולם שבו אנו חיים כיום הוא ללא ספק עולם צרכני. הלקוח שלכם חשוף בכל רגע נתון למגוון מוצרים המוצעים למכירה על ידי אנשי מכירות מטעמה של החברה המתחרה. חשוב לזכור כי כישורי מכירה גבוהים הם אינם בהכרח משהו שנולדים איתו, אולם נכון שגישה שאפתנית וכריזמטית בהחלט תוכל לסייע לכם, יחד עם זאת ובסופו של יום מדובר בטכניקה מאד ברורה. השקעה גדולה יותר בשיפור יכולות המכירה על ידי קורס מכירות איכותי למשל, תאפשר לכם להצליח במשימה של הגדלת מכירות

מאת: רוני הכהןקורסים וסדנאות25/09/161716 צפיות
אחד הדברים הבולטים בכפר הקטן הזה שלנו הוא הקשרים שכולנו יוצרים עם אנשים זרים שהדרך היחידה לפתוח ערוצי תקשורת איתם באינטרנט היא על ידי הבנה של השפה הבינלאומית ברחבי הסייבר שהיא השפה האנגלית

מאת: אבי דוידיקורסים וסדנאות03/08/161860 צפיות
בקצרה על לימודי אנגלית למתקדמים עם רמה בסיסית תוך המלצה על לימודי אנגלית בטלפון בהתאמה אישית.

לגרום למישהו לא לעשן, שיטות להפסקת עישון, לשכנע את עצמך לא לעשן, איך להפסיק לעשן, לשכנע מישהו לא לעשן, דרכים לא לעשן, מאמן אישי מומלץ, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: כן מה אתה אומר מההתחלה, מישהו. ש: מישהו רוצה להפסיק לעשן. אליעד: מישהו רוצה להפסיק לעשן כבר נפסלת עוף. ש: הוא טוען שהוא רוצה להפסיק לעשן. אליעד: אוקי תודה רבה אמר שהוא רוצה להפסיק לעשן אוקי עכשיו בא נתקדם כן, מישהו אמר שהוא רוצה להפסיק לעשן אוקי סיפור מעניין אוקי. ש: שואלים אותו למה אתה לא מפסיק לעשן. אליעד: שואלים אותו ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica