חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור מנעולן

מאת: עטרהצרכנות13/02/2013687 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

מנעולן זהו בעצם שם לבעל מקצוע אשר מצד אחד עוסק בהתקנה של מנעולים, כספות, ומיגונים שונים לדלתות הבית, ומהצד  השני מנעולן יכול להיות זה שיבוא לפרוץ את הדלת הסגורה, הכספת שאיבדתם את הקוד שלה, או כל מנעול אחר אשר בגללו נתקעתם מעברו השני ללא יכולת כניסה או יציאה.

אז איך נדע באיזה מנעולן לבחור?

1.המלצות- חשוב מאוד שנשמע על האיש ביקורת אישית, קל מאוד לשאול את השכנים, את החברים  או משפחה על מנעולן מומחה שהתקין להם מנעולים במקומות שונים, יהיה לנו קל יותר לבטוח בבעל מקצוע ששמענו עליו המלצות טובות ממספר אנשים שאנו מכירים , כך נהיה יותר רגועים שאנחנו בידיים טובות.

2.וודאו שמהנעולן הוא מורשה של חברה מובילה בתחום המנעולים כמו למשל מולטילוק-

3.אתר אינטרנט- אתר של מנעולן יכול לספק לנו אינפורמציה אישית עליו, אפשר לראות שם המלצות על עבודתו, שנות וותק שלו במקצוע ופירוט הדברים שהוא יודע לבצע.

4.הצעת מחיר- אם הזמנתם מנעולן לבצע פריצה, רצוי שברגע שהוא יגיע למקום הוא יוכל לתת לכם באופן מיידי הצעת מחיר על היקף העבודה והפריצה, מנעולן שמהסס ואינו יודע לענות, עלול להיות מנעולן לא מקצועי שיעשה עבודה לא מקצועית.

5.זהירות גנבים-מנעולן  שמתעקש לעבוד שאינכם בסביבה ומשגיחים עליו , עלול להיות מישהו שזומם לפרוץ לבית שלכם. מישהו שלא ידע להצביע היכן הבעיה, יהסס לגבי הפיתרון, ויבקש מכם להמתין עד שיחליט על אופן הפריצה, עלול להיות גנב, תהיו קשובים וערניים.

6.אל תתפשרו על מחיר-במידה והזמנתם מנעולן שיתקין מנעולים, אל תתפשרו על מחיר, אל תחפשו את המחיר הזול ביותר כדי שלא תגיעו אחר כך למצב שבו תשלמו על כך ביוקר, עדיף לשלם ולהזמין מישהו אמין שעושה עבודה אמינה, מאשר שאחר כך יפרצו לכם הביתה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עטרה

מאת: עטרהקניות 20/01/13828 צפיות
קופונים הם שיטת הפרסום העתידית שלנו בזמן האחרון, בכל מקום ואתר שאנחנו ניגשים אליהם ישנם קופונים המפתים אותנו בהנחות, במחירים מיוחדים, ובהטבות בלעדיות , איפה מתפרסמים הקופונים ברשת?

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214226 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204364 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205265 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194168 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193398 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193441 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182915 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica