חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה צריך לדעת על יזמות עסקית? - אורן קובי

מאת: אורן קובייזמות עסקית13/02/20131096 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
יזמות עסקית היא כשמה, יוזמה להקמת עסק חדש, או פעילות חדשה בתוך עסק שכבר קיים. תהליך זו הינו שיטתי והמטרה שלו היא להוציא אל הפועל רעיון עסקי שמטרתו רווח. פעילות של יזמות עסקית היא מורכבת, לא פשוטה, גם אם הרעיוןאו העסק הינם מוצלחים. הקשיים בהם נתקל יזם עסקי הם בהשגת מימון ליוזמה, או לפרויקט, רישום הרעיון כפטנט, גיוס צוות עובדים מוכשר, קבלתם של אישורים רגולטורים וכדומה. היזמות העסקית הקלה ביותר להבנה היא חברות סטארט אפ, שמוקמות במסגרת תוכנית ואסטרטגיה של יזמות עסקית. במקרים בהם היזמות מגיעה מתוך עסק או חברה שכבר קיימים ויש מגמה לשדרג או להחיות אותו, ניתן לעשות זאת באמצעות יעוץ עסקי או אימון עסקי.

הכותב הוא: אורן קובי

יזמות עסקית- כל הדרך לעסקים

יזמות עסקית מתבצעת על ידי יזמים, אנשים או חברות המתמחות בניהול עסקי ומנהל עסקים. היכולת של גופים אלו היא עיבוד הרעיון העסקי, הגדרה של אסטרטגיה עסקית כולל הכנת וכתיבת תוכנית עסקית, כיוס המשאבים הנדרשים להוצאה לפועל של המיזם, בניית צוות מקצועי ועוד דרכים שמטרת כולם היא ליישם את הרעיון לכלל מעשה.

יזמות עסקית- לתת ערך כספי לרעיון

למעשה, אין הגדרה אחת בלבד שתתאר יזמות עסקית. זהו מכלול של דברים שמטרתם אחרת- להפוך רעיון למקור כספי רווחי. הדבר יכול להתבטא במגוון עשיות, ביניהן כאמור רישום פטנטים, גיוס משאבים וכדומה, אך לא רק: גם פיתוח מוצר כלול בהגדרת יזמות עסקית, כמו גם עיצוב תעשייתי, ביצוע סקרי שוק ובעצם כל מה שיסייע בבניית ומתן ערך לפטנט או לרעיון שיש לעסק קיים או לאדם פרטי.

יזמות עסקית מקצועית

אם יש לכם רעיון שאתם בטוחים שהוא מנצח ושתוכלו להרוויח לא מעט כסף בזכותו, ההמלצה היא להיעזר בשירותים מקצועיים של חברות העוסקות באימון עסקי וביזמות עסקית. אלו, יוכלו עם נסיונם וההיכרות שלהם עם האספקטים הרבים הנוגעים לתהליך יזמות עסקית, וקשורים אליה, היכרות על עולם העסקים, המתחרים, המצב הכלכלי ועוד, יוכלו להרים את היוזמה, רעיון או פטנט, ולהזניק אותה קדימה במגמה ליצור רווחים גבוהים ככל האפשר.

חברת אדמה בניהולו של אורן קובי מתמחה באיתור, השבחה, ליווי ושיווק קרקעות חקלאיות ברחבי הארץ. כרגע חברת אדמה מתמקדת בקרקעות חקלאיות באזור כרכור, אחד האזורים המתפתחים והמבוקשים ביותר בישראל.

לפרטים נוספים- אורן קובי:
רחוב ברקוביץ 4,
מגדל המוזיאון ק-16, תל אביב
טלפון: 03-6218700
פקס: 03-6218701

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורן קובי הבעלים של חברת לנדמרק - חברה בתחום שיווק ומכירת פרויקטים שונים בתחומי הנדל”ן
כתובת: ברקוביץ’ 4 מגדל המוזיאון, תל אביב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורן קובי

מאת: אורן קובינדל"ן02/06/141008 צפיות
בשנים האחרונות, עלתה הפופולריות של רכישת קרקע חקלאית. האמונה כיום היא כי הן כוללות בתוכן שורה ארוכה של יתרונות, כלכליים ברובם. אלא שכמו כל דבר אחר, כאשר לא מבצעים את ההליך על פי הספר, עומדים בפני בעיות מסוימות. מהן הטעויות הנפוצות כיום בתחום זה?

מאת: אורן קובינדל"ן08/12/13919 צפיות
לא צריך להיות גאון בתחום הנדל"ן כדי להבין שחוקי המשחק בתחום השתנו, במידה לא מבוטלת, בשנים האחרונות. מחירי הדירות המאמירים מקשים על רכישת דירה, במיוחד בערי המרכז הגדולות. האם הפתרון שיפיח רוח חדשה בתחום הבנייה הוא הפשרת קרקעות חקלאיות?

מאת: אורן קובינדל"ן14/11/13895 צפיות
בעבר, רק מעטים היו מבינים את הפוטנציאל הגלום ברכישת קרקעות חקלאיות, אך כיום גם מי שלא מבין את הסיבה שבגללה כדאי להשקיע בקרקעות מהסוג הזה, מתעניין ומחפש את ההשקעה הנכונה ביותר. מה ההבדל בין קרקע חקלאית לקרקע המותרת לבנייה וכיצד מבצעים השקעה נכונה?

מאת: אורן קובינדל"ן08/10/13932 צפיות
כולנו שמענו על משבר הדיור. אחת הסיבות לו היא היעדר קרקעות למגורים בכמות מספקת. הפתרון האידאלי, במקרה הזה, הוא הפיכת קרקעות חקלאיות לקרקעות מגורים, וזאת בתום הליך הפשרתן. מה צריך לדעת על קרקע חקלאית להשקעה וכיצד זה יכול להביא לרווחים מרשימים?

מאת: אורן קובינדל"ן17/09/13877 צפיות
הקרקעות החקלאיות, כידוע, יכולות להניב תשואה משמעותית ממנה ייהנה המשקיע החכם. עם זאת, כמו שההשקעות הללו איכותיות ושוות את ההשקעה, הן גם עלולות להיות בעלות סיכון כלשהו מבחינת הפשרתן. כיצד מזהים קרקע איכותית שתניב תשואה גבוהה וכיצד נמנעים מהסיכונים?

מאת: אורן קובינדל"ן15/07/13823 צפיות
פרדס חנה כרכור, שנמצאת באזור הצפוני של מרכז הארץ, מלאה באזורים יפים לטייל בהם וכן גם מקומות בילוי באווירה נעימה ושקטה יחסית. בדיוק מהסיבה הזאת, גם חיי הקהילה שם מהנים ומתפתחים בכל עת, ביחד עם בתי ספר טובים ואיכותיים. אילו מוסדות חינוך מוכרים קיימים באזור?

מאת: אורן קובינדל"ן21/06/131600 צפיות
פרויקט ח-500 הוא אחד הפרויקטים המבטיחים ביותר של השנים האחרונות. המטרה שהרשויות שמו לעצמן היא יצירת רובע עירוני ייחודי בחולון. התכנית משתרעת על פני כ-4,000 דונמים והיא תכלול בעתיד מעל 13,000 יחידות דיור. חלק מהיחידות הללו צמודות קרקע וחלקן בבתים משותפים, בבניינים שגובהם 22 קומות.

מאמרים נוספים בנושא יזמות עסקית

מאת: ישראל רף יזמות עסקית31/07/232298 צפיות
מתנות אישיות ממותגות לראש השנה ללקוחות ולעובדים, ההצלחה מובטחת, נשמח לעזור. מסר אישי שלכם ממותג בעציץ, מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן ולא במגירה. המטרה לחבר בין אנשים בקשריכם העסקיים והאישיים להביע את הערכתכם ואהבתכם בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה! מוזמנים להעביר מסר אישי חם ממותג בעציץ לאנשים החשובים לכם העובדים והלקוחות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית20/07/232326 צפיות
מתנות לראש השנה, מחפש דרך מקורית להעביר מסר של הצלחה לעובדים והלקוחות אתם משקיעים מחשבה ומשאבים רבים לקראת ראש השנה שהלקוחות והעובדים יצאו מרוצים שהקשר ביניכם יתהדק יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית13/07/231554 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אמיר לניאדויזמות עסקית11/01/232421 צפיות
העלתי את השאלה בכותרת לדיון מכיוון שאני נתקל ביזמים רבים שמגיעים אלינו לאחר שבצעו רישומי פטנטים באלפי שקלים/ דולרים ורק לאחר מכאן הגיעו לשלב של פיתוח המוצר ובניית האנפורמציה העסקית הדרושה. מטרתי במאמר זה הוא להאיר את עיני היזמים שבכוונתם לפתח מוצר או לקדם פטנט או רעיון שיש להם – תהליך שאני קורא לו 'בניית ערך כספי לרעיון'. אז איך בונים ערך כספי לרעיון/ למוצר/ לפטנט?

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית13/12/222799 צפיות
ידוע כי בנייה בשטחים המשותפים בבית משותף, תתאפשר רק בהסכמת 75% ומעלה מכלל דיירי הבניין בבית המשותף, וזאת עפ"י חוק המקרקעין, תשכ"ט-1969. אך מה הדין כאשר דיירים הרחיבו את דירת הגג שלהם תוך ניצול שטח המוצמד לדירת גג זו על חשבון השטח המשותף של הבית המשותף, בלא הסכמה של 75% מכלל דיירי הבית המשותף? ודוק – האם הצמדתו של שטח משותף לדירה, מקנה לבעלי הדירה זכות בנייה בשטח זה?

מאת: ישראל רף יזמות עסקית16/03/221316 צפיות
מתנות לעובדים, העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים ב עציצים ממותגים, מתנות לחג הפסח, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם. מסרים ממותגים בעציצים בערכים של העצמה, שגשוג, הצלחה, פריחה, בריאות, אהבה, אושר, שפע ועוד. בעציצי קרמיקה, בטון וזכוכית. אנו מציעים להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית27/02/221369 צפיות
רקע רשיון בישראל עשרות אלפי עסקים הפועלים ללא עסק . ניכר חלק מעסקים אל ה) לפי הערכה-כרבע ( אינם לקבל זוכים רשיון ב עסק של אי עמידה בהוראות חוק התכנון והבניה,התשכ 1 , "ה 965. רשיון בעסק הפועל ללא לא ניתן לפקח על המטרות האמורות בסעיף לחוק רישוי עסקים,התשכ 1 , "ח . הן 968 המטרות :הסביבה איכות נאותה של , מניעת סכנות לשלום הציבור ,במקום בטיחות הנמצאים , מניעת מחלות בעלי חיים וזיהום מקורות מים , בריאות הציבור וקיום דיני התכנון והבניה ודיני הכבאות.והבניה כתוצאה מכך הליקוי מתחום דיני התכנון , המונע קב

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica