חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איזה ציוד אפשר להשכיר לאירועים - דברים שמעולם לא הכרתם

בשנים האחרונות נוכחנו לדעת שהאירועים שאנחנו חוגגים הם כבר לא כמו שנחגגו בעבר. רבים לא מפספסים כל שנה מסיבת יום הולדת גדולה ושמחה, חתונות הם כבר ממזמן סמל סטטוס ולא רק חגיגה, ובשנים האחרונות מצטרפת למסיבת האטרקציות גם האחות הקטנה של החתונה - חגיגת בר/ בת המצווה.

ישנם כאלה שחושבים שמיותר לקיים אירוע בר /בת מצווה גדול ועתיר באטרקציות, אבל בעינינו זהו המועד הנכון ביותר לאירועים שכאלו. מסיבות אשר מציעות לאורחיהן אטרקציות מיוחדות, משחקים מגניבים והרבה כיף - הן תמיד מוצלחת, וכשמדובר בקהל ילדים צעיר - הן מוצלחות פי כמה וכמה!

אטרקציות לאירועים חגיגיים

אטרקציות מפתיעות לאירועים

אז לפני שאתם ממהרים לחפש את האטרקציה החמה הבאה למסיבת בר המצווה של בנכם, בואו לקרוא קצת על הלהיטים הגדולים שהילדים פשוט מתים עליהם.

הילדים של היום מחוברים לעולם הדיגיטל לא פחות מאיתנו, המבוגרים. אנחנו, בקרמבו אטרקציות לאירועים, מעוניינים לשלב את הדיגיטל ביחד עם המסיבה ולהעניק לילדים חווית משחקים יוצאת דופן ומיוחדת במינה.

למשל, דמיינו לעצמכם מסך ענק המוצב במרכז המסיבה, ומדמה מכשיר אייפון או אייפד. הילדים יכולים ליהנות משלל משחקים ואפליקציות מגניבות. כמו בטלפון הנייד הפרטי שלהם - רק עם כל החברים יחדיו. ישנה גם אופציה להזמין משחקי ספורט ווירטואליים כגון שולחן ביליארד שמופעל ידי שלט במקום מקלות משחק, כיסאות סימלטור מדהימים, ואף לערוך תחרות אקדחי לייזר!

מבחינת כיבוד במסיבה, הילדים של היום כבר מזמן לא מסתפקים בביסלי ובמבה. אנו מציעים מגוון רחב של דוכני מזון שונים שכל הילדים אוהבים, החל מבר ממתקים, דוכני פיצה, המבורגר וצ'יפס, ועד המצאות ייחודיות שלנו כגון פנקייק על מקל.

בדומה לטרנד האחרון בחתונות בו החתן והכלה מעניקים לאורחיהם מתנות כמו מגנט מצולם או מחזיק מפתחות, גם במסיבות הבר / בת מצווה ניתן לחשוב על רעיונות נפלאים למתנות מקוריות. הלהיט הגדול מביניהם הוא עמדת צילום, בה משתתפי האירוע יכולים להצטלם כמה שהם רוצים ואיך שהם רוצים ולקבל במזכרת תמונות מגניבות.

קרמבו - מסך SMS

אטרקציות מדהימות לבר מצווה

אין לנו ספק שחתן החגיגה וחבריו לא ישכחו את המסיבה הזו. אטרקציות שכאלו הופכות את המסיבה למקורית ומגניבה, ואנו דוגלים בכיף גדול לכל אחד שחוגג בכל גיל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אטרקציות לאירועים - רק בקרמבו אטרקציות!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גל - קרמבו אטרקציות לאירועים

מאת: גל - קרמבו אטרקציות לאירועיםמסיבות09/05/13881 צפיות
כעת יש לכם, ההורים, את ההזדמנות להפוך את בר המצווה של בניכם לאירוע שהם אף פעם לא ישכחו, הכיצד אתם שואלים? אטרקציות לבר מצווה באולם יקפיצו את החגיגה ויקחו אותה כמה רמות קדימה. ב- igameתזכו למגוון אטרקציות וגימיקים איכותיים המתאימים לכל גיל

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195868 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/192996 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182276 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181469 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181564 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181591 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181711 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica