חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ספקטרופוטומטר

באמצעות הנתונים אותם מספק מכשיר ספקטרופוטומטר באמצעות המדידה אותה הוא מבצע, ניתן לקבל מידע רב ושימושי לגבי ריכוזו של החומר הנבדק בתמיסה ועל אופיו של אותו חומר. 
השוק של מכשור ציוד מעבדה מציע מגוון סוגים של מכשירי ספקטרופוטומטר חלקם פשוטים יותר לשימוש וחלקם מורכבים יותר, חלקם כוללים מאות שיטות למדידה וחלקם פחות מכך ופרמטרים שונים המבדילים את הסוגים אלו מאלו-  מתוכם ניתן לבחור את המכשיר המתאים ביותר לאותו השימוש הנדרש למעבדה.

ספקטרופוטומטר - כיצד הוא עובד ?


למרות שבדומה למכשירים אחרים גם מכשירי ספקטרופוטומטר הושפעו מההתפתחות הטכנולוגית וכיום ניתן למצוא מכשירים מתקדמים במיוחד - בבסיס שלהם הם בנויים באותו העיקרון כאשר, מקור האור של המכשיר מיועד לספק את האנרגיה למערכת. מונכרומטור הוא המסנן של אורי הגל, התא הוא המקום בו מניחים את החומר הנמדד, הגלאי הוא זה שאחראי על גילוי עוצמת האור שעבר את התא ותפקידו של הצג הוא כמובן להציג את הנתונים שהתקבלו. כיום ניתן למצוא ספקטרופוטומטר המסתנכרן עם מחשב נייח או נייד.
מרבית מכשירי הספקרופוטומטר מודדים בתחום העל סגול ובאור נראה, אך חשוב לציין שלצד מכשירים אלו ניתן למצוא גם מכשירי ספקטרופוטומטר אשר מודדים בתחום התת אדום.

כיום ניתן כאמור למצוא סוגים שונים ומגוונים של מכשירי ספקטרופוטומטר שלכל אחד מהמכשירים פונקציות שונות ויעודים המכוונים ספציפית לו. כך ובמידה ואתם תרים אחר ספקטרופוטומטר, חשוב שתתוודעו לסוגים השונים ותבחרו מבניהם את הסוג המועדף והשימושי ביותר עבורכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכונת כתיבה,

כתיבת מאמרים וכתיבת תוכן איכותי,

הפצת מאמרים שייקדמו אותך בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מכונת-כתיבה

מאת: מכונת-כתיבהלימודים אקדמאיים29/07/131360 צפיות
כיום עם התרחבות ההיצע של מוסדות לימוד בכל רחבי הארץ, ניתן ללמוד את תחום המשפטים גם קרוב לבית ובעלות שכר לימוד רגילה...

מאת: מכונת-כתיבהטיולים בחו"ל19/05/131142 צפיות
לאלו מכם אשר מטיילים עם מזודות בלבד, בעיקר במהלך טיול בחו"ל- מומלץ להקפיד על כמה דברים הקשורים לאריזת המזוודה, ביטוח ובחירה נכונה של מחיר ואיכות.

מאת: מכונת-כתיבהעסקים - כללי08/05/131347 צפיות
מנהל עסקים הינו תחום מבוקש על אף הרוויה בהיצע שיש לו כיום בשוק. מדוע ? לימודי מנהל עסקים נחשבים פרקטיים בכל ניהול והקמה של עסק באשר הוא ולכן מומלצים. מומלץ יותר לשלב את התחום עם תחומים נוספים...

מאת: מכונת-כתיבהניקיון04/05/131662 צפיות
לא משנה אם יש לכם בריכה פרטית או שאתם אחראים על בריכה ציבורית , אתם חייבים רובוט אשר ידאג להיגיינת הבריכה כל הזמן ובאופן שוטף...

מאת: מכונת-כתיבהבניין ואחזקה - כללי04/05/131441 צפיות
ישנן בישראל בריכות רבות, מהן הבריכות הציבוריות שניתן למצוא כמעט בכל עיר ועיר, וכן בריכות פרטיות רבות הממוקמות בבתים עם שטח שמתאים לכך במחייבות אחזקה שוטפת ונכונה...

מאת: מכונת-כתיבהאטרקציות04/05/131157 צפיות
אין בילוי טוב לקיץ כמו שכשוך או שחייה בבריכה. אחרי החורף, את רובו בילינו מתחת לפוך, הגיע הזמן לצאת מהבית, להוריד כמה שכבות ולקפוץ למים (העמוקים או הרדודים. זה כבר נתון לבחירתכם האישית).

מאת: מכונת-כתיבהטיולים בחו"ל04/05/131964 צפיות
לאחר שקיבלתם את ההחלטה לטייל לתאילנד את עומדים בפני חופשה חלומית. כל מה שנשאר הוא לתכנן איך יראה הטיול שלכם...

מאמרים נוספים בנושא ביקורות מוצרים

מאת: אבי דוידיביקורות מוצרים02/01/192903 צפיות
מתי ואיפה כדאי לרכוש מזרונים זולים לשנת לילה נוחה ובריאה.

מאת: אלכס אדמוןביקורות מוצרים07/06/173199 צפיות
בישראל קיימות חנויות קוסמטיקה רבות בהן ניתן להשיג מוצרים ים המלח בזול. מה כדאי לכם לדעת על מוצרי קוסמטיקה ים המלח לפני קנייתם וכיצד להשתמש בהם כדי להפיק מהם תועלת מרבית?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161829 צפיות
מזה שנים רבות כל אחד במדינת ישראל יודע כי לשתיית מים מהברז מתלווים לא רק טעם לוואי, אלא גם חלקים של חול, חלודה ואפילו אבנים קטנות. את כל אלו, אנחנו בוודאי שלא רוצים במי השתייה שלנו, ולכן, האופציה הטובה ביותר היא לשתות

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161687 צפיות
מים מסוננים של בר מים תמי 4 מספקים לנו לא רק את המים הטובים והבריאים ביותר לשתייה, אלא גם שומרים על הסביבה. אם התלבטתם פעם, מדוע עדיף ליהנות ממים טריים ואיכותיים ממכשיר בר המים של חברת תמי 4, לפניכם כל הסיבות.

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161650 צפיות
המים שאנחנו שותים עלולים להכיל לא מעט חיידקים, אשר חלקם עלולים לסכן אותנו. למרות שהחיידקים נמצאים בכל מקום, הרי שכאשר אנחנו

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161773 צפיות
כולנו יודעים כי מים הם הבסיס לחיים, אבל חשבתם פעם איזה מים אתם שותים? אם אתם רגילים לצרוך את מי השתייה שלכם מהברז, כדאי שתחשבו שוב. המים המגיעים אלינו מהברז מכילים לא פעם מזהמים, אשר בהחלט אינם ראויים לשתייה. אז מה עושים?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161776 צפיות
איזה מים הכי כדאי לנו לשתות? זוהי שאלה שכל אחד שואל את עצמו. האם אפשר להסתפק בשתייה של מי ברז? או שאולי לקנות בקבוקי מים מינרלים? האם מים מסוננים של בר מים תמי 4 הם התשובה האופטימאלית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica