חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיסות לברלין - עיר המסיבות החדשה

מאת: מיכלטיולים בחו"ל21/02/2013730 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הישראלים הם ככל הנראה עם שאוהב לסייר, אוהבים מאוד לנפוש, נלהבים לראות אתרים בחוץ לארץ וכו''. מצד שני, הרבה מאוד תיירים ישראליים בוחרים את הערים והמקומות שנותנים להם נופש במסגרת הכל כלול, במקום זה אפשר להפיק הנאה משמש, ים, בריכה והרבה כיבוד ופינוקים.

ולמרות זאת, מצויים הרבה מאוד מקומיים אשר מעדיפים בניגוד לציפיות את האתרים אשר בהם אפשר לבקר יותר באתרים תרבותיים: מוזיאונים, אתרים היסטוריים ומדינות שקיימת להן היסטוריה מלאה ומעניינת. תיירים מעין אלה עשויים למצוא באופציה של טיסות לגרמניה די הרבה ממה שהם מעונינים בו. גרמניה, או לחילופין במילים מדויקות יותר הרפובליקה הפדרלית של גרמניה, מצוייה במרכז אירופה והיא בין המדינות העשירות מבין כולם והחזקות יותר מכולם באיזור אירופה.

לגרמניה היסטוריה כוללת ועשירה של ממשלים ומשטרים רבים ומגוונים, ובטיול באיזורה תוכלו לראות בניינים ומקומות המתארים את התקופות שעברו על גרמניה מרגע הקמתה כפדרציות רבות ועד לאיחודה כלאום בודד הכולל בתוכו 16 ארצות שונות.

הערים שמשווקות יותר לתייר הישראלי ובעלות האחוזים של התיירות הישראלי הגבוהים יותר אלו מינכן וברלין. טיסות למינכן ובנוסף טיסות לברלין ממריאות באופן סדיר כמות מכובדת של פעמים במשך שבוע מישראל ועליהן הרבה מאוד מבקרים ישראליים הרוצים לעשות ביקור בגרמניה ולפקוד את כל האתרים ההיסטוריים שיש בה.

במינכן, שזכורה לישראלים בעיקר בשל טבח הספורטאים באולימפיאדה מאז 1972 , אפשרי לגלות אתרים מלכותיים דוגמת ארמון נימפרבורג ואת ארמון שלייסהיים. יתרה מכך לארמונות האלו אתם יכולים למצוא במינכן מקומות מרתקים נוספים שמומלץ לבקרם כגון השדרות המלכותיות מהמאה התשע עשרה שמכילות לאורכן בתים ומבנים מעניינים ביופיים.

במידה בחרתם בעיקר באופציה של טיסות לברלין , במקום זה באפשרותכם למצוא עיר תוססת, אשר בשנים האחרונות הפכה למקום החם של צעירים רבים בשל החגיגות הרבות והמועדונים העכשווים שנמצאים בעיר. מלבד זאת, ברלין נחשבת לאחת מבירות התרבות במדינות אירופה ובה ניתן לאתר לא פחות מ48 מוזיאונים ממלכתיים ועוד כמות לא מבוטלת של מוזיאונים שנבנו באופן פרטי. יתרה מכך, אפשר לראות בעיר ברלין מספר ארמונות שהוכרזו כאתרי מורשת עולמית.

כמעט כל תייר וכול ישראלי המעוניינים להמריא לגרמניה מחליטים זאת ממניעים אחרים, חלק מהם מבצעים זאת בעקבות קרובי משפחה, חלק מהם בחיפוש אחר בניינים בעלי עיניין ואתרי צילום וחלקם רוכשים בגרמניה באופן מפתיע לנוכח המסיבות וחיי הלילה. בכל מקרה, מומלץ לבדוק היטב את מזג האוויר לאותה תקופת זמן ולהתאים את מטרת המסע למסלול אותו רוצים לארגן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161201 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151945 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151862 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151718 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151123 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152581 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151332 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196472 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182287 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181472 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181536 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181421 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171411 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171403 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica