חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל חייכם חלמתם על השיפוץ הגדול?

מאת: משה יוניבתים משותפים26/02/2013804 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוצים לרענן את ביתכם? בבית שלכם יש מרצפות נטולות אסתטיקה בסיסית? גם כיום אפשר להיתקל בבתי מגורים ריצוף שכזה. העלויות הכרוכות הקשורות בהחלפת ריצוף יקרות ומשום כך, רובינו נאלצים להשאיר את הריצוף כמו שהוא. מסתבר כי בימים אלו נוכל קבל הצעות מעניינות וזולות- כדאי לברר ולבדוק.

לפני שנים רבות לא היה מבחר רב בכל הנוגע לריצוף, אך כיום ישנו מבחר לא קטן : פרקטים ודקים, שטיחים, מרצפות בטון ועוד. גם איכותם של החומרים התפתחו, מה שמקנה לכל אדם את האופציה לרענן את הבית במחיר הוגן ונח.

מחפשים עזרה איך לבחור נכון שיש לבן? רוצים המלצות ועצות שיעזרו לכם בנוגע לתחום של שיש אפור? הנה כמה דגשים וטיפים:.

תכנון מדויק מעניק לכם את הפיתרון הכי מוצלח שיסייע לכם בהצלחת הפרויקט. הכינו תקציב וקבעו דד ליין. נניח ואין לכם שום מושג איך לגשת לנושא, אפשר תמיד להשיג מעצב פנים או קבלן שיפוצים מהימן לקבל ייעוץ.

מידות- ההיצע הרחב והמגוון הרחב נותנים את האפשרות לכל בית ישן להפוך לחדש. אם החלל המיועד לשיפוץ קטן תבחרו בבלטות לא גדולות. במידה ומדובר בחדרים גדולים- ניתן לבחור בכל גודל שיתחשק לכם. הכי מומלץ לבחור בגודל מרצפת מ 60*60 ומעלה.

אנשי מקצוע - פרויקטים ועבודות בתחום הריצוף מבוצעות בעזרת רצפים מקצועיים, בעלי מיומנות וניסיון רב שנים בתחום. לעיתים בזמן הריצוף, צצות בעיות, בניהם: בעיות רטיבות, חיתוך לא מדויק של מרצפות ועוד. בעל מקצוע מיומן ומומחה בריצוף יגלה בקלות את הנעשה ויתקן במהרה, מומלץ לוודא שאתם מגובים בחוזה, עם המחירים, חומרים ועמידה בזמנים ובתקציב שהגדרתם.

בחירת שיש בצפון- שלב חשוב הוא התאמת הריצוף לאופיו של הבית. כיוון שישנו מבחר לא קטן תוכלו לעצב לפי טעמכם האישי. חפשו בקטלוגים וברחבי האינטרנט ונסו להבין ולהתרשם מהעיצוב ומהמחירים ובחרו ריצוף שיתאים וישתלב היטב עם הבית ועיצובו.

איכות פירושה חומרי גלם טובים, כדאי ומומלץ לבחור בחומרי גלם איכותיים המעניקים עמידות לאורך שנים, עמידות לבלאי, עמידות בפני נזילות ועוד. לעיתים כדאי להשקיע במוצרים שקצת יותר יקרים ולא להתפתות למוצר הזול שתוך זמן קצר ייהרס ויתיישן.

ובקצרה: חפשו רק אנשי מקצוע מנוסים, השוו מחירים והשתמשו בחומרים איכותיים! מאחלים הצלחה רבה!.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

hi

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה יוני

מאת: משה יוניחינוך ולימודים - כללי13/03/131466 צפיות
בשורה התחתונה לא כל אחת או אחד צריכים לקבל תעודת בגרות בשביל להרוויח בכבוד. תעודת בגרות היא לא תמיד המדד המשפיע על העתיד הכלכלי והמקצועי,

מאת: משה יוניאימון אישי13/03/131219 צפיות
מעוניינים להתקדם בחיים? מעוניינים לעשות צעד למען עצמכם ולמען עתידכם? אולי באמת זה הזמן שלכם? בתקופתנו אין ספק כי לימודים גבוהים הם השלב הנחוץ ביותר לעתיד טוב. מי שמעדיף

מאת: משה יוניביטוח - כללי13/03/131180 צפיות
לא עומדים בעומס הכלכלי? כל דבר עולה יותר מדי? אולי זה באמת הרגע להתחיל לחסוך? רוב התושבים מנסים להתמודד עם ההוצאות האינסופיות,

מאת: משה יוניבריאות ורפואה כללי13/03/131242 צפיות
מרגישים שהגוף כבר מזדקן? רוצים מראה צעיר יותר? זה הרגע הנכון! כיום יש מבחר טיפולים ובניהם:טיפול בצניחת עפעפיים,מתיחת פנים והצערת עור הפנים ועוד רבים.

מאת: משה יוניספרות13/03/131172 צפיות
יש רבים שאומרים שלא חייבים להשלים 12 שנות לימודים בשביל עבודה טובה. לרוב תעודות בגרות היא לא תמיד המדד המשפיע על העתיד המקצועי,

מאת: משה יונישיפוצים13/03/131247 צפיות
פתחתם קופת חסכון והחלטתם לשדרג את הבית? אם אתם שוקלים לגור בבית משופץ ויחד עם להשביח את ערך הנכס בשוק,

מאת: משה יוניבריאות ורפואה כללי13/03/131220 צפיות
על קוסמטיקה ועוד- לכל אחד ואחת מאיתנו יש מין הרגשה כזאת שכל האנשים מסביבנו נראים הרבה יותר טוב מאיתנו, יש אמת בכך?

מאמרים נוספים בנושא בתים משותפים

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים05/10/222342 צפיות
כיצד יכול ייזום תמ״א 38 לקבל זכויות בנייה והקלות נוספות באיזורי הרכבת הקלה? תמ״א 60 שעברה לאחרונה בתכנון נכון מאפשרת זאת!

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים30/03/222952 צפיות
בוטל צו הריסה מנהלי כי לא נחשף המידע הרלוונטי הגורמים שאישרו את הצו לא היו מודעים לכך שהבנייה האסורה בכפר וולג'ה ליד ירושלים בוצעה על בית ישן, והריסה מנהלית מיועדת רק לבנייה חדשה.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223115 צפיות
כמנהלי נכסים עליכם ליצור סביבה כמה שיותר בטוחה לדיירים ולצוותים שלכם. בתקופת הקורונה משימות אלו אולי הופכות ליותר מאתגרות, אך לא לבלתי אפשריות. ישנן דרכים להגן על הדיירים והעובדים שלכם, ועדיין להבטיח שהתחזוקה תתנהל על הצד הטוב ביותר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222948 צפיות
כדי לחסוך באנרגיה עליכם להשקיע אנרגיה, אלא אם כן אתם יכולים למצוא הנדימן , עבור פרויקטים של תחזוקת הבית שלכם, כמו גם עבור פרויקטים שיהפכו אותו להרבה יותר יעיל אנרגטית

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222977 צפיות
לקורונה היו השפעות גדולות על עסקים מסוגים שונים, לרבות על חברות ניהול ואחזקת מבנים, אשר מלבד התמודדות עם אתגרי המגפה, עליהן להתמודד גם עם אתגרים עונתיים ולהכין את המתקנים השונים למזג האוויר הקר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים19/10/211273 צפיות
אם תחפשו בגוגל מידע על טיפול בבעיות גביה, תגלו שיש כל כך הרבה תכנים בנושא. הסיבה לכך היא שהמון חברות ניהול מתמודדות עם בעיות גביה כאלו ואחרות. ניהול הגביה זהו נדבך מרכזי של כל חברת ניהול, ועליהן להבטיח שכל אחד מהדיירים ישלם את הסכום שנקבע, קל וחומר יעביר תשלום כאשר נדרש סכום כסף נוסף עבור עבודות תחזוקה שנמצאות מחוץ להסכם השירות.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים23/12/201728 צפיות
מעלית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של הבית המשותף, וכאשר היא אינה פועלת כראוי תגרם אי נוחות גדולה ופגיעה באיכות החיים של דיירים רבים בבניין. לכן כדאי לשמור על תחזוקה שוטפת של המעלית ולבצע בדיקות בתדירות הדרושה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica