חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רוצה להיות התלמידה המצטיין בכיתה?

מאת: משה יוניספרות13/03/20131172 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק



יש רבים שאומרים שלא חייבים להשלים 12 שנות לימודים בשביל עבודה טובה. לרוב תעודות בגרות היא לא תמיד המדד המשפיע על העתיד המקצועי, ובכל זאת, למי שיש תעודה זאת אחלה של תוספת בקורות החיים ובמיוחד לאלו שרוצים לעשות תואר אקדמאי. מה הכי מתאים לכם? זה הזמן לדעת יותר על לימודי בגרות פסיכומטרי ותואר.

את גואה כבר ראיתם? כעת זה הזמן למצוא מסלול שיתאים לכם בול, כל אחד צריך לגשת ברצינות לעניין העתיד והשכלה למצוא בדיוק את הנתיב שבו תתחילו ללמוד. ככל שיעבור הזמן לא יהיה לכם קל להתחיל ללמוד. אז ללא כל דחייה, בחרו תחום מתאים ואתם בדרך הנכונה!.

יש לכם בגרות? הבגרות חשובה לכל מי שמעוניין לגשת לתואר אקדמאי, אם אין לכם 12 שנות לימוד, תוך מספר חודשים תוכלו להשלים הכל, אם יש לכם בגרות חלקית, יש לא מעט מסלולים מתאימים. חשוב ללמוד בבתי ספר שמציעים לימודים באווירה נעימה שמציעים תגבור בעת הצורך ובנוסף- מורים מקצועיים. אגב, צעירים אחרי שחרור? מגיעים לכם הטבות.

פסיכומטרי ללקויי למידה? פסיכומטרי, אחד המכשולים הגדולים ביותר לבחורים במסלולי תואר אבל אפשר לעבור את זה, הציון שתקבלו יחד עם הציון של הבגרויות קובע את התחומים שאותם תרצו ללמוד. ממוצע ציונים טוב ותוכלו ללמוד מה שתרצו, אם לא צלחתם בהצלחה את הבחינה זה קורה, לרבים זה לוקח יותר מפעם אחת זה הולך טוב יותר בפעם השנייה.

אתה בכיוון של תואר או משהו אחר? אולי זה לא נשמע הגינוי אך לשליש מאזרחי ארצנו הקטנה יש תואר. ומה יהיה איתם? למרות כל הנתונים הבעיה היא הצרה היא שרובם אינם בוחרים את התחום המתאים ביותר ומשקיעים המון על תואר במקצוע שאין בו עתיד משתלם. לכן כדאי להיות סבלניים. בדקו היטב את העתיד הצפוי לכם בתחום משכורות אפשריות ותנאים והאם אפשר למצוא עבודה? ורק אז תעשו את ההחלטה..

חושבים על העתיד? מתכננים קרירה מוצלחת? סקרנים לגבי פסיכומטרי הרשמה? עשו את זה, כל הישראלים מתקדמים וצועדים לאלפי קורסים מכללות ואוניברסיטאות- כן, אנחנו מעצמה של לימודים והאופציות הן רבות: ללמוד לתואר מכוני פסיכומטרי, שוק ההון או מחשבים, רק צריך לבחור הכיוון הנכון עבורכם ואפשר לצאת לדרך. שתצליחו!.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

hi

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה יוני

מאת: משה יוניחינוך ולימודים - כללי13/03/131466 צפיות
בשורה התחתונה לא כל אחת או אחד צריכים לקבל תעודת בגרות בשביל להרוויח בכבוד. תעודת בגרות היא לא תמיד המדד המשפיע על העתיד הכלכלי והמקצועי,

מאת: משה יוניאימון אישי13/03/131219 צפיות
מעוניינים להתקדם בחיים? מעוניינים לעשות צעד למען עצמכם ולמען עתידכם? אולי באמת זה הזמן שלכם? בתקופתנו אין ספק כי לימודים גבוהים הם השלב הנחוץ ביותר לעתיד טוב. מי שמעדיף

מאת: משה יוניביטוח - כללי13/03/131180 צפיות
לא עומדים בעומס הכלכלי? כל דבר עולה יותר מדי? אולי זה באמת הרגע להתחיל לחסוך? רוב התושבים מנסים להתמודד עם ההוצאות האינסופיות,

מאת: משה יוניבריאות ורפואה כללי13/03/131242 צפיות
מרגישים שהגוף כבר מזדקן? רוצים מראה צעיר יותר? זה הרגע הנכון! כיום יש מבחר טיפולים ובניהם:טיפול בצניחת עפעפיים,מתיחת פנים והצערת עור הפנים ועוד רבים.

מאת: משה יונישיפוצים13/03/131247 צפיות
פתחתם קופת חסכון והחלטתם לשדרג את הבית? אם אתם שוקלים לגור בבית משופץ ויחד עם להשביח את ערך הנכס בשוק,

מאת: משה יוניבריאות ורפואה כללי13/03/131220 צפיות
על קוסמטיקה ועוד- לכל אחד ואחת מאיתנו יש מין הרגשה כזאת שכל האנשים מסביבנו נראים הרבה יותר טוב מאיתנו, יש אמת בכך?

מאת: משה יוניבריאות ורפואה כללי13/03/131054 צפיות
קורה לכם לעיתים שאתם יוצאים למועדון ומרגיש לכם שכולם נראים יותר טוב מכם? גם לכם קרה שחשבתם לעשות ניתוח אסתטי וויתרתם?

מאמרים נוספים בנושא ספרות

מאת: ירון כהןספרות01/06/172182 צפיות
מי שאמר שבעידן האינטרנט אנשים יקראו פחות כנראה לא לקח בחשבון את העבודה שאנחנו קוראים בו כל היום, מאתרי חדשות ועד מדיה חברתית, וכבר רגילים למצוא מידע שמעניין אותנו מאוד בדרך זו. זה גם מה שמעורר בנו יותר את הצורך להיחשף מדי פעם לספרות יפה, ספרות מעניינת ומאתגרת את החשיבה שלנו ואת הידע על העולם.

מאת: nisim ohanaספרות02/04/171768 צפיות
כתבתם ספר פנטזיה מרתק, ואתם מעוניינים גם לפנות לקוראים באירופה? הוצאתם ספר ילדים צבעוני ואתם מעוניינים שגם הילדים בצרפת יקראו אותו? כדי לעשות זאת, יש כמה דברים שכדאי להביא בחשבון.

מאת: גיא ביסמוטספרות29/10/162622 צפיות
סדנת כתיבה יוצרת ברוח הביבליותרפיה היא סדנה עבור אנשים שמכירים בכוחה של הכתיבה האישית האותנטית ככלי להבנה וגילוי עצמו כמו גם ליצירת חיבורים עמוקים של הזדהות בין המשתתפים בקבוצה. במאמר זה אתאר בקצרה את השתלשלות העניינים בסדנאות הכתיבה היוצרת שלי.

מאת: ריקי שחםספרות27/01/163495 צפיות
מתוך אלבר קאמי ה"שיבה לטיפזה”

מאת: שרון צרפתיספרות25/01/162755 צפיות
במספרות החלו לספק את הדרישה עבור תוספות אלה שרק הלכה וגדלה עם הזמן, כאשר נוצרו כל מיני שיטות עבור ההוספה של תוספות אלה אל השיער הטבעי ברמה כה גבוהה שנראה כי המראה הוא אחיד וטבעי לגמרי

מאת: אבי בכרספרות22/01/163857 צפיות
חיים נחמן ביאליק הוא גדול המשוררים העברים בזמן המודרני, על כך נדמה כי אין עוררין, חיים נחמן ביאליק השפיע רבות על התרבות היהודית ועל ההוויה היהודית המודרנית, הקריירה הספרותית של חיים נחמן ביאליק היותה נקודת מפנה בספרות העברית המודרנית.

מאת: ד"ר אורנה ליברמןספרות20/11/153102 צפיות
על הסופר הצרפתי ברנרדן דה סן-פייר וספרו המשפיע "פול ווירז'יני", רב מכר היסטרי. פול ווירז'יני, יצירי דמיונו של דה סן-פייר, "ילדיו המאומצים", כפי שכינה אותם, הפכו לאגדה, שהכתה גלים בעולם כולו, ונתנה השראה לאמנים רבים, מפרסומו ב-1788, ערב פרוץ המהפכה הצרפתית ועד מלחמת העולם הראשונה, אם לא עד ימינו אנו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica