חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ארונות הזזה – המילה האחרונה בתחום

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/20131093 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הצעקה האחרונה בעניין של הארונות הם ארונות הזזה. על ידי ארונות הזזה ניתן לחסוך בצורה משמעותית במקומות איחסון בצורה הטובה ביותר. ארונות הזזה הנם חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית והדבר הפך להיות מקובל על מעצבים מובילים שמרהטים בתים על ידי ארונות הזזה מעוצבים.

ארונות הזזה -עיצוב, נוי ונוחות

1. המיוחד בדלתות של ארונות הזזה הוא, שהם נפתחות לצידיהם, בשונה מארונות שגרתיים שדלתותיהן נפתחות לכיוון החיצוני. הם חוסכים הרבה מקום, הדלת לא חוסמת את המעבר ומי שעובר לא נתקל בדלתות.

2. על ידי ארונות הזזה ניתן לחלק את הארונות בצורה נוחה ביותר. בגלל שהדלתות של ארונות הזזה ממוקמות על הבסיס התחתון של הארון הם יכולות להיות יותר רחבות וגדולות ואפילו כבדות, מה שאין כן בארונות סטנדרטיים כמעט אין אפשרות של התקנת דלתות גדולות או בעלות משקל דבר העלול להפעיל כובד על צירי הדלתות.

3. עבור כל מקום בבית ניתן להתאים ארונות הזזה, לחדרי הילדים, ארונות חדר האמבטיה, ארונות מטבח, חדרי שינה וכדו', יש אפשרותלהתקין על דלתות הארונות עיצובים מגוונים כמו מראות וכדו'.

חדרי ארונות –מעלים את ערך הדירה

1. חדרי ארונות מאפשרים איחסון נוח של פריטים הגוונים דוגמת, בגדים שונים, שמיכות, מפות ומגבות, כלי מיטה ועוד' ועל ידי זה נחסך מקום רב בחדרים . אם יש חדרי ארונות יותר גדולים אפשר לאחסן בשטחם גם תנורי חימום, עגלות, מאוורר ועוד כל מיניפריטים יותר גדולים.

2. חדרי ארונות גדולים הם כמעט חדר מכל הבחינות ולאחר התקנת תאורה ומראה אפשר אף להתלבש ולהחליף בגדים.

3. יש אפשרות לאוורר חדרי ארונות. הרבה יותר קל לאוורר חדרי ארונות כדי שלא יהיו לבגדים שמאוחסנים ריחות לא טוביפ, נבדל מארונות שקשה לאווררם וקורה שנכנסים בהם ריחות לא נעימים.

4. חדרי ארונות מסייעים לעליית מחירי הדירות. הדבר הוכח כי דירות שקיימים בהן חדרי ארונות נמכרים בקלות יתר ובמחירים בהרבה יותר גבוהים.

ארונות בגדים - אודות האיכות ועל העלות

1. ניתן להשתמש בסוגים רבים של חומרים לבניית ארונות בגדים. המחיר של הארון ישתנה בהתאם לחומר אשר ממנו הוא מיוצר.

2. בזמן שמתעניינים אודות רכישה של ארונות בגדים כדאי לשלם מעט יותר ולקנות ארונות אשר יחזיקו מעמד במשך ימים ושנים. הארונות הכי מעולים הם אלו שבנויים מעץ מלא.

3. בשוקקיימים ארונות בגדים בגדלים סטנדרטיים. אם מבקשים ארונות במידות יוצאות דופן אפשר להזמין אצל נגר פרטי או אצל חברות אשר מייצרות ארונות לפי הזמנה.

4. בבתים אשר בהם נוהגים לשטוף רצפות יחד עם הרבה מים, כדאי להזמין ארונות בגדים יחד עם במה או לחילופין עם רגליים ממתכת. בעזרת רגלי המתכת של הארון לא יהיה מגע בין העץ והמים והעץ לא יתקלקל.

5. אם תוסיפו לארון ידיות וקרניז, יוסיף הדבר לארון יופי וסגנון בלתי שגרתיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מקודם על ידי קאפרי קידום אתרים בירושלים ובניית אתרים בירושלים

.
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום אתרים

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131211 צפיות
היות שבני האדם מחפשים תמיד אפשרויות לשמור על עצמם, עקב כך הם יצרו את אמצעי השמירה הקרוי אומניות לחימה. המערב קיבל את אומניות לחימה מהעם הסיני אשר הוא הינו הראשון שפיתח את האופנים להגנה עצמית. כיום אומניות לחימה הן ספורט תחרותי הלוקח חלק באולימפיאדות מרובות.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131058 צפיות
בענף הנדלן הגדול של נדלן במושבים קיימות כמה קטגוריות והם: אדמות המיועדות לחקלאות, קרקעות מסחריות ויחידות המיועדות למגורים ועוד. מחיריהם של נדלן במושבים כפופים לשינויים ותלויים בכמה קריטריונים. מסיבה זו, טרם שאתם רוכשים נדלן במושבים נחוץ לבוא בדברים עם שמאי המתמחה בתחום במטרה לקבל הערכת מחיר עדכנית וריאלית.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131094 צפיות
קידוח בטון הוא עבודה של אנשי מקצוע. הודות לעבודות של קידוחי בטון אנחנו מסוגלים לקדוח במהירות וביעילות גם בחומר הבטון. עבור העבודה של קידוחי בטון צריך לגשת למומחים בעלי ידע רב ונסיון שעובדים עם ציוד מיוחד.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131118 צפיות
בעת שבעל ואשה מחליטים שאין יותר מקום להמשכם של חיים משותפים וכי הם רוצים להתגרש ולחלק את הרכוש שומה עליהם להגיע אל עורך דין גירושין . בסיועו של עורך דין גירושין ניתן לעבור את ההליכים בצורה יותר נוחה ופשוטה כשכל אחד מבני הזוג יקבל את המגיע לו.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131138 צפיות
יותר מכל היעדים של הטיסות ישנו ביקוש רב של טיסות לניו יורק. הדרך להגיע אל המעצמה הגדולה בעולם החופשי הינה באמצעות טיסות לניו יורק. אפשרי לנסוע מישראל לניו יורק או בטיסה ישירה ואפשרי גם עם טיסה שעוברת במדינה אירופאית.

מאת: קידום אתריםרהיטים03/03/131432 צפיות
ישנם מקומות לא מעטים ברחבי העולם שאין אפשרות לבקר בהם באופן עצמאי ואחד מהם הוא תאילנד. טיול מאורגן לתאילנד יביא אותכם לשם. טיול מאורגן לתאילנד לוקח אתכם אל המקומות האקזוטיים ביותר ברחבי העולם. אין ספק, טיול מאורגן לתאילנד זוהי חוויה מרגשת של פעם במהלך החיים.

מאת: קידום אתריםרהיטים28/01/131005 צפיות
המילה האחרונה בנושא של עיצוב הבית הינה דלתות פנים. עד לפני זמן לא רב היו דלתות פנים במראה קונבנציונלי , בסיסי ואחיד, היום , דלתות פנים עשויות מכל סוגים של מרכיבים מקוריים , עם עיצובים מיוחדים ושלל גוונים.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204805 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/195981 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181777 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181753 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181856 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181620 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica