חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקוי חלונות

מאת: אסף יהלומיניקיון06/03/20131021 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נדמה שאחד המקצועות הכי מעניינים בתחום הניקיון הוא ניקוי חלונות בגובה. מי לא היה רוצה לרחף מדי יום בין שמיים לארץ, כמו ציפור, לעשות סנפלינג, ולהשקיף על העולם מגבוהה. טוב, יש מי שמפחד מזה אבל מי שלא יכול ליהנות מעבודה מאתגרת ומעניינת.

המזל הוא, שלא רק העובדים נהנים מעבודה זו אלא גם מי שמשכיר את שירותיהן של חברות ניקיון שמתמחות בניקוי חלונות בקומות גבוהות. מילא אנחנו, שצופים על אותם חלונות מבחוץ ורואים אותם מבריקים אבל תחשבו איך מרגיש מי שנמצא בתוך המשרד ופתאום מגלה שעל החלון שלו אין פירור אבק והוא יכול לראות את כל העולם חלק ונקי, תענוג, לא?

קצת על ניקוי חלונות

תחילה חייבים לציין, ניקוי חלונות לא נעשה רק במסגרת ניקוי משרדים ובתי מסחר, אך בעיקר שם. ההסבר הוא שבבנייני מגורים כמעט ולא נראה חלונות זכוכית (למרות שכיום בבנייה המודרנית אפשר למצוא את זה יותר) סביב הבניין. בדרך כלל בבתים פרטיים נוכל לנקות את החלונות מבפנים באמצעות פתיחת החלון אל פנים החדר.

ניקוי חלונות בגובה, מתבצע על ידי חברות ניקיון שמתמחות בנושא. לשם כך עליהן להחזיק ברישיון מטעם משרד התמ"ת, אשר קבע כללים ברורים מי יכול להחזיק ברישיון זה. נקודה זו חשובה, מאחר ולפחות 20 מקרים מדי שנה, נגמרים בתאונה כזו או אחרת ולעיתים אף במוות. חברות ניקיון בגובה נוהגות להעסיק יוצאי צבא (יחידות קרביות למיניהן) כדי לעסוק בתחום.

אומנם אין זה חובה, אך הערכה היא שאז מדובר בעובדים שמוכנים לקחת על עצמם את האתגר הזה ולא יפחדו ממנו. שוב, לא חובה. החברות אחראיות לספק לעובדים את כל הציוד, הן ציוד הסנפלינג, ציוד בטיחות, וכן מן הסתם חומרי ניקיון. על החברה לספק לעובד גם ביטוח במקרה של פציעה או מוות חס וחלילה. החברה גם אחראית לוודא שהעובד עבר קורס של משרד התמ"ת בנושא.

עבודת ניקוי חלונות בגובה, מתבצע בהתאם לסוג הבניין, גובהו וסוג החלונות. נתונים אלו יקבעו הן את כמות העובדים, החומרים בהם ישתמשו וכמובן סגנון העבודה שלהם. לרוב חברות ניקיון בגובה יספקו שירותי ניקיון לחלונות, קירות, מרזבים ואף גגות. לסיום נספר, אחרי שהעבודה תסתיים, אתם תיווכחו עד כמה העולם נראה יפה מהקומה בה אתם נמצאים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף יהלומי

מאת: אסף יהלומישיער24/03/131132 צפיות
אי שם בשנות התשעים החל להיכנס לחיינו המושג, החלקת שיער. שנים ידענו ודיברנו על החלקה אבל זה לא קיבל את המינוח הזה, עד שפתאום מעצבי שיער מובילים יותר ומובילים פחות החלו לפרסם החלקות שיער מסוגים שונים שהם עושים, ומה אתם יודעים בנות ישראל רצו להחליק את שיערן. עד היום אגב מעצבים מחליקים שיער.

מאת: אסף יהלומיגינון24/03/13946 צפיות
כשהיינו צעירים, בני 15-16, נהגנו לעבוד בחופשות בגינון, זה נראה לנו עבודה פשוטה וקלה, גוזמים ענפים, מקצרים עשבים קצת חם , אבל בגדול זו עבודה טובה למי שאוהב לעבוד בשטח. כשגדלנו הבנו שגינון זו עבודה לאנשים רציניים, שמוכנים להשקיע קצת יותר מחודש חודשיים בתחום. אז התחלנו להעסיק גננים.

מאת: אסף יהלומיקורסים וסדנאות24/03/131471 צפיות
אם תמיד סיפרו לכם שיועצי השקעות זו עבודה משתלמת - הם צדקו. למרות שהשוק לא פשוט, ולמרות שהלקוחות לא תמיד מרוצים, העבודה כיועץ השקעות היא עבודה שמכניסה לא מעט כסף, בעלת תנאים מעולים וקביעות. חולמים להיות יועצי השקעות? החלום לא רחוק. היום כל אחד יכול לקחת קורס בנושא מבלי כל תואר אקדמי או ידע קודם בתחום.

מאת: אסף יהלומילימודי שפות24/03/131029 צפיות
תארו לעצמכם שאתם הולכים לראיון עבודה או לפגישה חשובה עם לקוח עסקי בינלאומי פוטנציאלי שיכול להניב לעסק שלכם עשרות ואולי מאות אלפי שקלים, ואולי - יותר. כל הראיון מתקיים באנגלית, ובמהלך השיחה אתם משתמשים במילה שנראית לכם תמימה למדיי

מאת: אסף יהלומירשלנות רפואית24/03/131158 צפיות
במהלך שני העשורים יש הכפלה של כמות התביעות כנגד רופאים ומוסדות רפואיים בגין רשלנות רפואית, זה לא שהרופאים הפכו פחות טובים או שהמוסדות הפכו מרושלים יותר, אלא זה העיקרון הצרכני והתודעתי. אחנונ למדנו יותר על הזכויות שלנו כמטופלים ואנחנו עומדים על הדרישות שלנו לקבל טיפול איכותי ונכון.

מאת: אסף יהלומיריהוט 24/03/131051 צפיות
בסקר שנערך בשנת 2004 על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה, 70% מהנשאלים ענו כי סובלים מחום במשך רוב חודשי השנה. קיימות שלוש דרכים להעברת חום: העברה- ממוצק למוצק (לא כל כך רלוונטי לגבינו כיוון שלרוב אנו מרכיבים נעליים, המבודדות אותנו טוב מהאדמה), הסעה- דרך מעבר גזים (רוב רובו של החום המעיק עלינו, והפיתרון היחיד לבעיה זו הוא מיזוג אוויר), וקרינה (חלק נכבד, כחמישית מהחום שאנו מקבלים מהסביבה).

מאת: אסף יהלומיריהוט 06/03/13873 צפיות
אומרים שההתרשמות הראשונה שלו ממקום או מאדם היא אשר קובעת את דעתנו עליו. עשרים שניות ואנו מחליטים מה דעתנו על המקום או על האדם. אם ככה, אזי שבכל הקשור להתרשמות שלנו ממקום, סביר להניח שבעשרים השניות האלו, חצי מהן יתעסקו בריהוט של המקום.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181259 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181310 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171800 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171955 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171647 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161607 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica