חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוככים

מאת: אסף יהלומיריהוט 24/03/20131049 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בסקר שנערך בשנת 2004 על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה, 70% מהנשאלים ענו כי סובלים מחום במשך רוב חודשי השנה. קיימות שלוש דרכים להעברת חום: העברה- ממוצק למוצק (לא כל כך רלוונטי לגבינו כיוון שלרוב אנו מרכיבים נעליים, המבודדות אותנו טוב מהאדמה), הסעה- דרך מעבר גזים (רוב רובו של החום המעיק עלינו, והפיתרון היחיד לבעיה זו הוא מיזוג אוויר), וקרינה (חלק נכבד, כחמישית מהחום שאנו מקבלים מהסביבה).

מלבד היותה נשאית חום, הקרינה טומנת בחובה סכנות בריאותיות רבות נוספות, כסיכוי מוגבר לסרטן העור ומחלות ממאירות אחרות, פסוריאזיס, ועוד. הדרך הטובה ביותר להתגונן מפני קרינה היא כמובן לשהות בצל, וכפי שאני מקווה להראות בכתבה זו, אחת הדרכים הנוחות ליצור צל שכזה בבית היא סוככים מתקפלים.

קיימים פתרונות הצללה רבים ושונים בשוק, אולם חשוב לזכור כי כל פיתרון תמידי, היינו סוכך או פרגולה שאינם מתקפלים ובולטים לכיוון רשות הרבים, מצריכים על פי חוק אישור של וועדת הבינוי ברשות העירונית אליה אתם משתייכים. לרוב מדובר בהליך בירוקרטי ארוך ומייגע, וכיוון שמדובר בעניין פעוט כסוכך, פעמים רבות נוח יותר להשתמש בסוככים מתקפלים. כפי שמסבירים לנו ב"צללית", קיימים סוגים מספר של סוככים מתקפלים.

סוכך זרועות

לדברי מומחים בתחום,  מדובר בסוג הסוכך המתאים ביותר לכיסוי שטחים נרחבים, דוגמת המרפסת או חלק נכבד מן הגינה. אופן פתיחת הזרועות משתנה, אבל לרוב מדובר בתוצרת גרמנית משובחת (חברת MBK ראויה לאיזכור מיוחד בהקשר זה), העומדת בדרישות המחמירות של TUV, מכון התקנים הגרמני המכתיב רבים מן התקנים הכלל אירופאים.

על הזרוע ניתן להניח בדים במגוון תצורות וממגוון חומרים, כמו בדי "באייר" של חברת PARA הגרמנית, או שמשונית העוגן (סוג א'), בדי דראלון ועוד. בדרך כלל הכיסוי כולל פרונט קדמי, היינו חלק אנכי לפי בחירת הלקוח, וגגון, המגן על הסוכך מפני הגשם ופגעי מזג אוויר אחרים. לפי שיקול דעתו של הלקוח ניתן להוסיף "סופר גגון" המגן על הסוכך הרמטית (מדובר בתוספת מחיר של כ200 שקלים).

תוספות מיוחדות אחרות, שוב, לפי שיקול דעתו של הלקוח ולבחירתו, כוללות שבשבות רוח וחיישני זעזועים, המתריעים בפני רוחות חזקות מידי ואף סוגרות אוטומטית את הסוכך במקרה של רוחות קשות. תוספת מנגנון ההתרעה דורשת מנוע סגירה חשמלי (עולה כ300 שקלים יותר מהמנגנון הידני), ומוסיפה מלבד זאת כמה מאות שקלים, החל מ400, למחיר הסוכך.

סוכך חלון

מדובר למעשה בתת סוג של סוכך זרועות הידוע, המסוגל להפתח במגוון זוויות (עד זווית של 170 מעלות מהחלון). ככזה הסוכך מסוגל למעשה להגן על כל שטח החלון מפני אור שמש ישיר, ללא חסימת אור היום כליל.

סוככי החלון באים גם הם עם מנגנון הפעלה ידני או חשמלי (סוככים חשמליים פופולריים מאוד היום ), ועם אפשרות להוסיף שבשבות ומדי זעזוע, כל זאת כמובן בתוספת תשלום (העלויות דומות למחירים בסוככים זרועות שלמים).

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף יהלומי

מאת: אסף יהלומישיער24/03/131131 צפיות
אי שם בשנות התשעים החל להיכנס לחיינו המושג, החלקת שיער. שנים ידענו ודיברנו על החלקה אבל זה לא קיבל את המינוח הזה, עד שפתאום מעצבי שיער מובילים יותר ומובילים פחות החלו לפרסם החלקות שיער מסוגים שונים שהם עושים, ומה אתם יודעים בנות ישראל רצו להחליק את שיערן. עד היום אגב מעצבים מחליקים שיער.

מאת: אסף יהלומיגינון24/03/13945 צפיות
כשהיינו צעירים, בני 15-16, נהגנו לעבוד בחופשות בגינון, זה נראה לנו עבודה פשוטה וקלה, גוזמים ענפים, מקצרים עשבים קצת חם , אבל בגדול זו עבודה טובה למי שאוהב לעבוד בשטח. כשגדלנו הבנו שגינון זו עבודה לאנשים רציניים, שמוכנים להשקיע קצת יותר מחודש חודשיים בתחום. אז התחלנו להעסיק גננים.

מאת: אסף יהלומיקורסים וסדנאות24/03/131471 צפיות
אם תמיד סיפרו לכם שיועצי השקעות זו עבודה משתלמת - הם צדקו. למרות שהשוק לא פשוט, ולמרות שהלקוחות לא תמיד מרוצים, העבודה כיועץ השקעות היא עבודה שמכניסה לא מעט כסף, בעלת תנאים מעולים וקביעות. חולמים להיות יועצי השקעות? החלום לא רחוק. היום כל אחד יכול לקחת קורס בנושא מבלי כל תואר אקדמי או ידע קודם בתחום.

מאת: אסף יהלומילימודי שפות24/03/131029 צפיות
תארו לעצמכם שאתם הולכים לראיון עבודה או לפגישה חשובה עם לקוח עסקי בינלאומי פוטנציאלי שיכול להניב לעסק שלכם עשרות ואולי מאות אלפי שקלים, ואולי - יותר. כל הראיון מתקיים באנגלית, ובמהלך השיחה אתם משתמשים במילה שנראית לכם תמימה למדיי

מאת: אסף יהלומירשלנות רפואית24/03/131156 צפיות
במהלך שני העשורים יש הכפלה של כמות התביעות כנגד רופאים ומוסדות רפואיים בגין רשלנות רפואית, זה לא שהרופאים הפכו פחות טובים או שהמוסדות הפכו מרושלים יותר, אלא זה העיקרון הצרכני והתודעתי. אחנונ למדנו יותר על הזכויות שלנו כמטופלים ואנחנו עומדים על הדרישות שלנו לקבל טיפול איכותי ונכון.

מאת: אסף יהלומיניקיון06/03/131019 צפיות
נדמה שאחד המקצועות הכי מעניינים בתחום הניקיון הוא ניקוי חלונות בגובה. מי לא היה רוצה לרחף מדי יום בין שמיים לארץ, כמו ציפור, לעשות סנפלינג, ולהשקיף על העולם מגבוהה. טוב, יש מי שמפחד מזה אבל מי שלא יכול ליהנות מעבודה מאתגרת ומעניינת.

מאת: אסף יהלומיריהוט 06/03/13872 צפיות
אומרים שההתרשמות הראשונה שלו ממקום או מאדם היא אשר קובעת את דעתנו עליו. עשרים שניות ואנו מחליטים מה דעתנו על המקום או על האדם. אם ככה, אזי שבכל הקשור להתרשמות שלנו ממקום, סביר להניח שבעשרים השניות האלו, חצי מהן יתעסקו בריהוט של המקום.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201578 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201156 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201714 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191606 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191587 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191586 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica