חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חינוך עם חיוך, אתגר ומצויינות

>   רוצים חינוך עם חיוך? אתם אוהבים אתגרים? אתם שואפים למצויינות? מקומכם איתנו!    ?

ברצוננו להציג בפניכם את חטיבת הביניים והתיכון האזורי "שובו מיטב – ת"א".

?       כיתות קטנות

?       יחס אישי

?       מגרשי ספורט

?       כיתות מרווחות

?       חדר כושר

?       מעבדות משוכללות

?       חדרי מחשבים חדישים

?       צוות מקצועי ומסור עם הכשרה אקדמאית

?       שעות מופ"ת

?       חינוך לערכים של סובלנות, כבוד ונתינה

?       הכרת המסורת היהודית

?       תפילין מהודרים לכל תלמיד

?       יום לימודים ארוך

?       תגבור במדעים ובמתמטיקה

?       מגמות עדכניות ואטרקטיביות

?       הכנה לבר-מצוה

?       מבצעים ופרסים

?       אווירה נעימה ושלווה

?       ארוחות חמות

?       הסעות

מה אצלנו?

בית הספר שלנו עבר לתל אביב בשנת הלימודים הנוכחית כדי לתת מענה לכל בתי הספר של "שובו" בגוש דן.

בבית ספרנו הילדים נהנים מ:

קמפוס רחב ידיים

הקמפוס כולל מבנה מפואר ובו כיתות לימוד מרווחות, אולם כנסים וחדרי מעבדה משוכללים בתחומי המחשבים והמדעים עם ציוד חדיש ומתקדם – "המילה האחרונה" בתחום. לצד המבנה מגרשי ספורט וחדר כושר מאובזר.

יחס אישי

בזכות החלוקה לכיתות קטנות (כ-20 תלמידים בכיתה) מקבל כל תלמיד יחס אישי מהצוות וטיפול פרטני כ"בן יחיד".

רמה לימודית גבוהה

צוות המורים הוא מקצועי ומסור, ותיק ומיומן, בעל הכשרה אקדמאית, המסוגל לתת לתלמידים את הרמה הגבוהה ביותר ואת הכלים הטובים ביותר להצלחה.

בגרויות

בית הספר מכין את התלמידים לקראת בחינות הבגרות לשם קבלת תעודת בגרות מלאה בהיקף של עד 5 יחידות בכל המקצועות, ובהתאם לרמה האישית של כל תלמיד.

מגמות עדכניות ואטרקטיביות

בתיכון קיימות מגמות עדכניות המותאמות לצורכי משק התעסוקה הישראלי, כמו חשבונאות ועוד, והן נבחרות בהכוונת יועץ ראש הממשלה ומשרד התמ"ת.

תוכניות תגבור מיוחדות

בית הספר מפעיל יום לימודים ארוך הכולל שעות מופ"ת, תגבור במדעים ובמתמטיקה. כמו כן קיימות תוכניות תגבור מיוחדות הן בתחומי היהדות והן במדעים.

חברה איכותית ותומכת

האווירה בביה"ס נעימה, שלווה ורגועה. מתקיימות פעילויות חברתיות, נערכים מבצעים מיוחדים נושאי פרסים, יוצאים לטיולים ולכנסים. בעיות אלימות הן מחוץ לתחום.

מסורת

בית הספר מקדיש שעות ייעודיות ללימוד המסורת היהודית, לחינוך לכבוד הדדי, לסובלנות ולערכים של עזרה ונתינה. בכיתות ז' מתקיימים לימודי הכנה לבר-מצוה והתלמידים מקבלים ערכת תפילין מהודרת! השיא הוא במסיבת בר-מצוה מפוארת בירושלים.

הסעות וארוחות

בית הספר מפעיל מערכת הסעות יעילה המביאה את התלמידים מהבית עד לתוך חצר ביה"ס. לתלמידים ניתנת האפשרות ליהנות מארוחות צהרים חמות מידי יום.

לבית הספר יתקבלו תלמידים בעלי רמת לימודים נאותה ובעלי מידות טובות והתנהגות למופת.

אם שאיפתכם למקום תומך שיביא את ילדכם לרמה לימודית גבוהה עם חינוך לערכים, מקומכם איתנו!

לפרטים נוספים והרשמה:

ביה"ס שובו מיטב רח' בן אביגדור 5 תל אביב טל' :052-5990060

בימים א-ה בשעות 8:30 עד 13:00

         "שיווק חינוכי עם כל הנשמה"

"אורי עוז הפקות – דוד דרומר" מפעיל מיזמים חינוכיים בתחום המדע והיהדות,במטרה לשפר את מצבם של אלפי בני נוער בישראל הזקוקים לתמיכה ולסיוע.

"אורי עוז הפקות – דוד דרומר" פועל למניעת נשירה והתדרדרות,ומעניק הזדמנות שווה להצלחה במשימות חברתיות ולימודיות.

052-5990060

www.torah.in/kigel

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל ארגון "אורי עוז-הפקות"חבר בעמותות "רוח טובה" "החוויה היהודית"מנהל קשרי חברה וקהילה ב"קמפוס מופת למדעים",אחראי על מיזמים חינוכיים ,קשרי קהילה ומשימות לאומיות בפרוייקט "מצליח" -מצויינות לימודית חברתית, מנהל אתר "תורה" http://www.torah.in/he1

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד דרומר

מאת: דוד דרומריהדות26/11/181624 צפיות
הגמ' מביאה סגולה להצלחה בלימוד:ללמוד ליד נהר - סימן טוב הוא - כשם שמי הנהר שופעים ואינם פוסקים, כך לא יפסק לימודכם ויצליח. (כריתות ו.(

מאת: דוד דרומריהדות12/11/181555 צפיות
אין ספק שתמימות מעלה נשגבה היא, אבל אין לה ערך אצל הרמאים ...

מאת: דוד דרומריהדות06/11/181585 צפיות
בסוף, הכול יהיה טוב. אז אם זה לא טוב, זה לא הסוף !!

מאת: דוד דרומריהדות04/11/181515 צפיות
אדם צריך להאמין שאפילו קש המונח על הארץ הוא בגזירת השם יתברך שגזר להיות מונח שם. ויש השגחה פרטית איך תהא מונחת עם הקצוות לכאן או לכאן. (אמרי פינחס).

מאת: דוד דרומריהדות31/10/181383 צפיות
דבר גדול זה להיות בשמחה - כל ההישג של היצר הרע הוא לא רק עצם העבירה, אלא העצבות שאחר כך "... (שמש ינון)

מאת: דוד דרומריהדות29/10/181440 צפיות
הגאון החסיד רבי הילל מפריטש אמר: כשמתרגלים לחושך, מתחילים לחשוב שהחושך הוא אור.

מאת: דוד דרומריהדות22/10/181249 צפיות
אם אין לאדם אישה, אין לו במה לתרץ את מעשיו; אבל כשיש לו אישה, היא משמשת בעבורו 'עזר כנגדו' ומעתה יש לו תירוץ נוח לכל מה שאין הוא רוצה לעשות, בטענה שהאישה אינה מסכימה לכך.

מאמרים נוספים בנושא לימודי תעודה ומקצוע

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע05/01/181658 צפיות
לימודים, בכל תחום שהוא, מאפשרים לנו להעמיק ולהרחיב את הידע שלנו, מה שתורם רבות להתפתחות האישית שלנו. לצד זאת, חשוב גם שהדברים שנלמד ישמשו אותנו בעתיד, ולא רק ימלאו את ראשנו בעובדות כאלו ואחרות. זו הסיבה לכך שאנשים פונים ללימודי תואר או לימודיים מקצועיים, ורוצים בכך לא רק לרכוש השכלה, אלא גם כלים שיאפשרו להם למצוא תעסוקה עתידית. למרבה השמחה, ישנו מקצוע שעונה על שתי הדרישות הללו, ויש לו יתרון חשוב נוסף – הוא מבוקש במיוחד.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181687 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות בארץ נחשבים ללימודים מכווני תעסוקה אשר מטרתם היא להכשיר מנהלי חשבונות למעבר בחינות ההסמכה של משרד הכלכלה ולהשתלבות מהירה בתעשיית הנהלת החשבונות בארץ. תכנית הלימודים בקורסים השונים להנהלת חשבונות מורכבת באופן כמעט שווה משעות לימוד עיוני ושעות תרגול מעשי מבניהן ניתן למצוא שעות תרגול המוקדשות להקניית היכולות לעבודה בסביבה ממוחשבת.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181598 צפיות
תחום הנהלת החשבונות נלמד בארץ בצורה של קורסים המקנים השכלה מקצועית בתחום ברמות שונות של העמקה. בכדי להתחיל לעבוד כמנהל חשבונות מהשורה הדרישה הינה למעבר הקורס הראשון במסלול ללימודי הנהלת חשבונות ולמעבר הבחינה להסמכת מנהלי חשבונות מטעם משרד התעסוקה, לימודי הנהלת חשבונות כוללים 3 קורסים הניתנים ללמידה במתכונות לימודים מלאות וחלקיות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181457 צפיות
אחת המטרות החשובות של כל מקצוע שלומדים, בין שמדובר בתואר או בלימודי תעודה, היא לספק את הכלים הנחוצים למען מציאת עבודה. ישנם מספר מקצועות שנחשבים למבוקשים במיוחד בהקשר הזה כשאחד מהם הוא הנהלת חשבונות. עם המקצוע הזה ניתן לצאת לשוק העבודה עם תעודה מקצועית שלא רק מאשרת שאתם מוסמכים לעסוק בתחום, אלא מאפשרת לכם לעסוק בתחום במגוון מקומות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע28/12/171410 צפיות
אחד מהדברים שכולנו שוקלים כאשר אנו פונים ללמוד מקצוע כזה או אחר הוא האם יש בו עתיד מקצועי, והאם נוכל להתפרנס ממנו בהצלחה. בשל הסיבה הזו, אנשים רבים פונים לפנות את אחד המקצועות שתמיד יש להם ביקוש בשוק, ולא רק זאת, אלא הביקוש עבורו הולך וגדל עם השנים – הנהלת חשבונות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע04/12/171541 צפיות
במציאות כלכלית בה כסף מהווה גורם מכריע הנהלת חשבונות מהווה את אחד המקצועות הנדרשים ביותר בשוק, כיום בכל חברה ניתן למצוא מחלקה שאחראית על תחום ניהול החשבונות ובה עובדים מנהלי חשבונות שתפקידם: פיקוח על מאזן ההוצאות וההכנסות של החברה, פיקוח על תזרים המזומנים, התנהלות מול גופי המיסוי וגופים ממשלתיים נוספים, התנהלות שכר מול עובדים, רישום וניהול של הפעולות הפיננסיות המבוצעות בארגון, חלוקת תקציב, ניהול פיננסי ועוד.

מאת: אסף דורילימודי תעודה ומקצוע30/11/162053 צפיות
קורס חשמלאי בודק כשרוצים להתעמק בנושא חדש ולהבין אותו לעומק, צריכים לקחת פסק זמן, לחשוב, לאסוף מידעים על הנושא, וכך להתפתח, זה הכיוון הנכון כאשר מעוניינים ללמוד ולהעשיר את הידע בתחום של חשמלאי,.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica