חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדודה הפולנייה חייבת להיות מרוצה!

מאת: yochiחתונות10/03/2013798 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך לגרום לאורחים להיות מרוצים

בחירת גן אירועים, התפריט המוזיקה ושאר ההכנות לחתונה אחרת, מקורית ואיכותית היא משימה לא פשוטה שדורשת הרבה בדיקות והכנות, חשוב מאוד לזכור בתוך כל הרצונות והחלומות גם את האורחים שהולכים לבלות ולשמוח אתכם ערב שלם.

בדרך כלל האורחים מצפים לחתונה סטנדרטית, אבל אם אתם מעוניינים שיזכרו אתכם ואת יום חתונתכם כחתונה אחרת מהנה ושונה, דבר ראשון מעבר לכל הגימיקים התרכזו בדברים שיגרמו לאורחים שלכם להיות מרוצים.

משתנה ראשון מתחילים בבחירת גן אירועים או אולם אירועים. בדרך כלל אולמות אירועים מחולקים על פי אזורים גאוגרפיים בישראל: אולם אירועים בשרון, אולם אירועים במרכז, אולם אירועים בשרון, אולם אירועים בצפון ואולם אירועים בדרום.

אם אתם רוצים שהאורחים יהיו מרוצים, השתדלו לא להכריח אותם לסוע רחוק מידי. במידה ויש אורחים מכל קצוות הארץ מוטב יהיה לבחור במקום טוב באמצע, כמו באולם אירועים בשרון או במרכז.

משתנה שני, החשוב בבחירת גן אירועים או אולם אירועים, במידה ואתם רוצים שהאורחים יהיו מרוצים, הוא לבחון היטב את רמת וטיב השירות. שירות מהיר ומתוקתק, אדיב ונעים, ראש גדול של הצוות הוא שיכול לעשות את ההבדל בין אירוע מהנה ו"זורם" לאירוע שמעלה מתח ומעורר מחלוקת.

כאשר מחכים זמן רב למלצר שיביא את המנות, או כשמקבלים יחס קר ולא ידידותי, האורחים הרעבים יכולים לזכור את הערב כערב לא נעים במיוחד..

המשתנה השלישי היכול להשפיע על הנאת האורחים היא המוזיקה. הכי חשוב, השתדלו לשים לב שהרמקולים לא קרובים מידי אל השולחנות המאוישים. מי שישב שם יהיה לו קשה לנהל שיחה ערה עם יושבי השולחן האחרים.

בנוסף – השתדלו לבחור מוזיקה מגוונת, בסגנונות שונים, שתקלע לטעמים שונים במגוון המוזיקלי. כך תפיקו חתונה אחרת ומשמחת במיוחד.

עם כל הנאמר, חשוב לקחת בחשבון את מזג האוויר. אם אתם חוגגים בימי הקיץ באולם אירועים בשרון או במרכז לוודא שמסופקים מספיק מאוררים ומצננים. לעומת זאת, אם נעשה בחורף בתוך אולם סגור, חשוב לחמם אבל לא יותר מדי, כדי שהאורחים לא יחשבו שהגיעו בטעות לסאונה.

משתנה רביע ואחרון – למרות הלחץ הרב וההתרגשות, השתדלו לגשת ולהתייחס לכל האורחים ולהביע את שמחתכם על כך שטרחו להגיע לאירוע, ובכך שימחו את לבכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיה את החלום

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yochi

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182897 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181370 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181506 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181583 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172178 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172106 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica