חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הנדסת תוכנה

מאת: EMS-seoלימודים אקדמאיים10/03/2013969 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מביוטכנולוגיה ורפואה ועד רשתות ומחשבים, תקשורת אלחוטית, טלקומוניקציה וביטחון - מהנדס תוכנה נדרש כמעט בכל תחומי הפעילות של החיים המודרניים.

מהנדס התוכנה מלווה את המוצר החל מניתוח צורכי המשתמשים, דרך עיצוב, בדיקות, פיתוח ועד להפיכתו למוצר בשוק. במהלך תהליך זה, מהנדס התוכנה  יוצר את הערכות המפורטות של הוראות, הנקראות אלגוריתמים, אשר מורים למחשב מה לעשות. מהנדס התוכנה גם עשויי להיות אחראי על המרת הוראות אלה לשפת מחשב, תהליך שנקרא תכנות או קידוד, אבל זה בדרך כלל האחריות של מתכנתי מחשבים. מהנדס תוכנה חייב להיות מומחה במערכות הפעלה על מנת להבטיח שהמערכות הבסיסיות תעבודנה כראוי.

מהנדס תוכנה יכול להיות מעורב בעיצוב ופיתוח של סוגים רבים של תוכנה, כולל משחקי מחשב, יישומי עיבוד תמלילים ועסקיים, מערכות הפעלה והפצה ברשת וכו'.

ענף התוכנה הנו יסוד מהותי בתעשייה עתירת הידע כגון: ביוטכנולוגיה ורפואה, רשתות ומחשבים, תקשורת אל חוטית, טלקומוניקציה וביטחון.תפקיד מהנדס התוכנה הוא ללוות את המוצר מהגדרת הצרכים, דרך הפיתוח ועד להפיכתו למוצר בשוק.מהנדס תוכנה נדרש בכל תחומי הפעילות של החיים המודרניים. טלפון סלולארי דורש תוכנה, כספומט דורש תוכנה, מכשור רפואי דורש תוכנה, ביטחון דורש תוכנה, טכנולוגיות מזון דורשות תוכנה ועוד.

במסגרת עבודתו יעסוק מהנדס התוכנה ב:

  • שינוי תוכנה קיימת כדי לתקן שגיאות, להתאימו לחומרה חדשה או לשדרג את הממשקים ולשפר את ביצועים.
  • לעצב ולפתח מערכות תוכנה, תוך שימוש בניתוח מדעי ומודלים מתמטיים כדי לחזות ולמדוד את התוצאות והשלכות של עיצוב.
  • להתייעץ עם צוות ההנדסה להעריך ממשק בין חומרה ותוכנה, פיתוח מפרטים ודרישות ביצועים, ולפתור בעיות של לקוחות.
  • ניתוח המידע וזאת כדי לקבוע, להמליץ ??ולתכנן התקנה של מערכת או שינוי החדשה של מערכת קיימת.
  • לפתח ולכוון את בדיקות מערכת תוכנה ותהליכי אימות.
  • תכנות ישיר תוכנה ופיתוח של תיעוד.
  • להתייעץ עם לקוחות או מחלקות אחרות בסטטוס פרויקט, הצעות ובעיות טכניות, כגון עיצוב ותחזוקת מערכת תוכנה.
  • לייעץ ללקוח על, או לבצע, תחזוקה של מערכת תוכנה.
  • לתאם התקנה של מערכת תוכנה.
  • פיקוח על תפקודו של ציוד על מנת להבטיח מערכת פועלת בתאימות עם מפרטים.
  • לאחסן, לאחזר, ולטפל בנתונים לניתוח יכולות מערכת ודרישות.
  • להתייעץ עם מנהלי פרויקטים לקבלת מידע על מגבלות ויכולות לפרויקטים לעיבוד נתונים.
  • להכין דוחות והתכתבויות הנוגעים למפרט פרויקט, פעילויות וסטטוס.
  • להעריך גורמים כגון דיווח פורמטים דרושים, אילוצי עלויות, ואת הצורך במגבלות בטחוניות כדי לקבוע תצורת חומרה.
  • לפקח ולהקצות עבודה למתכנתים, מעצבים, אנשי טכנולוגיה וטכנאים והנדסיים ומדעיים אחרים אדם.
  • לאמן את המשתמשים להשתמש בציוד חדש או שונים.
  • לפתח אותות בקרה, ליישם אלגוריתמי בקרה ולמדוד משתני תהליך כגון טמפרטורות, לחצים ועמדות.
  • להמליץ על רכישת הציוד לשליטה באבק, טמפרטורה ולחות באזור של התקנת מערכת.
  • לציין דרישות ותצורת אספקת חשמל.
  •  





     
         
         
         
       
     
    אודות כותב המאמר:

    EMS-seo

     
         
       
     

    מאמרים נוספים מאת EMS-seo

    מאת: EMS-seoלימודים אקדמאיים27/01/141097 צפיות
    הנדסת בניין מקיפה אותנו בכל מקום, אם כאשר פתחת את ברז המים במקלחת או נסעת על מחלף/גשר, בקרת בנמל תעופה או המבנה בו הנך נמצא. בכל אחד מאלו ורבים אחרים השתמשת בפרויקטים שמהנדס בניין עזר לתכנן ולבנות. ענף הבנייה, הוא גורם מרכזי בכלכלת המדינה.

    מאת: EMS-seoלימודים אקדמאיים27/01/141102 צפיות
    הנדסת אלקטרוניקה היא האחד הענפים הגדולים והמהירים ביותר בצמיחה. תחום זה מכסה מגוון רחב של יישומים בם אנו משתמשים מדי יום, ואשר הופכים את החיים שלנו לקלים ומהנים יותר, כגון טלביזיה, רדיו, מחשבים, תקשורת וכו. הם עוזרים לנו לראות, לשמוע ולתקשר על פני מרחקים עצומים ולעשות דברים מהר יותר. לאלקטרוניקה יש תפקיד מרכזי בשיפור פריון בתעשיות כמו נפט, אנרגיה, חקלאות ומגזרים נוספים אחרים של משק.

    מאת: EMS-seoלימודים אקדמאיים27/01/141002 צפיות
    מהנדס כימיה מיישם את העקרונות של הכימיה וזאת כדי לפתור בעיות הקשורות לייצור או שימוש בכימיקלים והביוכימיה. כמו כן עוסק מהנדס הכימיה בשיטות ובבדיקות שונות של מוצרי תעשייה ומוצרי לוואי בטיפול, ומפקח על הייצור.

    מאת: EMS-seoלימודים אקדמאיים27/01/14995 צפיות
    הנדסה תעזור לך לגדול ולפתח דרכי מחשבה שלך. להיות מהנדס יכריח אותך לעבוד על מיומנויות רבות, כגון פתרון בעיות וחשיבה ביקורתית. במסגרת הלימודים באקדמיה תוכל ללמוד מגוון רחב של נושאים, כמו קורסים במדעים ,הנדסה, ואפילו אומנויות ושפות

    מאת: EMS-seoלימודים אקדמאיים27/01/14975 צפיות
    מקצוע ההנדסה היה תמיד פופולרי ונחשב לאחד המקצועות המבוקשים ביותר עם אפשרויות רבות ומגוונות של קריירה. עם מספר תחומי ההתמחות, למהנדסים תמיד יהיה ביקוש רב. עם מסחור פורח וכלכלה העולמית, הביקוש יהיה גבוה בהרבה בשנים הקרובות. הנה כמה מהאפשרויות הפופולריות של ההנדסה:

    מאת: EMS-seoלימודים אקדמאיים27/01/14902 צפיות
    אנו מצויים בעידן בו הטכנולוגיה מתקדמת בקצב מסחרר, דבר המצריך הכשרה של הטובים ביותר להבנתה ויישומה.

    מאת: EMS-seoלימודים אקדמאיים27/01/14896 צפיות
    כישוריו של מהנדס, כגון חשיבה לוגית, פתרון בעיות ושליטה טובה במספרים, הם כישורים מאוד רצויים במגזרים עסקיים רבים ואחרים. ה-IT, בנקאות, פיננסים וייעוץ הם רק כמה מהאפשרויות. עם זאת, אתה לא צריך לעזוב את ההנדסה כדי לחקור הזדמנויות עסקיות, פיננסיות וניהול. תוכל להשתלב באחד מהתחומים הבאים: ניהול תפעול, ניהול מסחרי, מכירות טכניות, כספים, רכש ורכש, ניהול שרשרת אספקה ולוגיסטיקה וכו'.

    מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

    מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182598 צפיות
    הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

    מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182445 צפיות
    בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

    מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181896 צפיות
    ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

    מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181716 צפיות
    הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

    מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171485 צפיות
    הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

    מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172274 צפיות
    מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

    מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171950 צפיות
    מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

     
     
     

    כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
    השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

    christian louboutin replica