חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תפנית מעניינת מתוך ללא מורא - יפה גולן

לאחר חודשים רבים וארוכים שבהם לא הצלחתי למצוא עבודה ומקורות הכנסה, הרגשתי שאני ניצבת על פי תהום, נפשית וכלכלית. בשלב זה היה לי ברור שניסיונותיו של פרי לנטרל אותי ולהפריע למהלך חיי התקין אינם קשורים ליצר נקמנות בלבד. לא הגיוני שאדם ישקיע כל כך הרבה מאמצים ברדיפה אחרי עובדת לשעבר, שאפילו אינה מתחרה בו. הבנתי שאם לא אנקוט מיד צעדים יצירתיים כדי להבין מדוע פרי מנסה לחסל אותי, אני מתירה את דמי.

הייתי חייבת לגלות האם פרי פעל בדרכים לא כשרות בנושא הפנסיה. אם היה משהו שהוא חשש שיתגלה לאחרים. אם אצליח להגיע לכמה לקוחות של פרי, חשבתי, אוכל להבין אם פרי נהג כשורה בעניינם, וחשוב יותר: האם יש לו מה להסתיר. כדי לנסות להגיע ללקוחות כאלה, פרסמתי בעיתון מודעה למתן ייעוץ בנושא הפנסיה הסוציאלית. כבר לא עניין אותי מה יחשוב פרי כשיראה את המודעה. גם כך הוא היה בדרך לחסל אותי, והייתי חייבת למצוא דרך להתגונן.

נכון, לא הייתי מומחית בתחום, אבל הייתי חייבת להעז. לא היתה לי ברירה. גם לא היו לי תוכניות לעסוק בנושא הפנסיה, אך זו היתה הדרך היחידה לנסות ולגלות את מה שפרי מסתיר. בעקבות פרסום המודעה הגיעו למשרד כמה לקוחות, אולם הם היו מעטים, והם גם לא נמנו על לקוחותיו של פרי.

כשהוצגו בפני שאלות מקצועיות, השבתי שאינני בקיאה בפרטים והפניתי את השאלות לאיש מקצוע, עורך דין בגרמניה. היה זה עו"ד ד"ר פרנק רפנהגן, אחד המומחים הגדולים בנושא הפנסיות, שהיה ידוע ביחסו החם לישראל. אל רפנהגן התוודעתי בתקופה ששימשתי מנהלת הארגון והוא עבד עם כל משרדי הייעוץ בארץ שעסקו בנושא הפנסיה, כמו גם עם פרי. ד"ר רפנהגן היה אמנם רשום כאחד התובעים בכתב התביעה שהוגש על ידי פרי בשמו, אבל יחסינו היו טובים והוא שמח לספק לי את הייעוץ הנדרש. חזרתי עם תשובותיו אל כל מי שהיה מעוניין בכך. בשלב זה לא גביתי תשלום עבור שירותי.

באחת הפעמים ששוחחתי עם רפנהגן בעניינו של אחד מלקוחותי, הוא אמר לי, כבדרך אגב: "אולי איש זה יוכל להגיש בקשה לפי החוק החדש." אוזני התחדדו מיד. על איזה חוק הוא מדבר? תהיתי. ביקשתי ממנו מידע לגבי החוק החדש – מי יוכל להירשם, באילו תנאים וכדומה. רפנהגן היה אדיב מאוד, והסביר לי שככל הנראה בשנת 1990 ייכנס לתוקפו בגרמניה חוק בנושא הפנסיה הסוציאלית, המיועד לניצולי שואה שעומדים בקריטריונים מסוימים. הוא הסביר לי מה הם הקריטריונים המתגבשים, מי רשאי להירשם, מי אינו רשאי, ונידב פרטים רבים נוספים.

יפה גולן היא אשת עסקים בעלת חברת ההשקעות "יפה גולן השקעות בע"מ", יפה גולן היא בעלת ניסיון רב בתחום הפנסיה הסוציאלית, הביטוח הלאומי, פיצויים מחו"ל ופיצויים לניצולי שואה.
יפה גולן משמשת מזה שנים כעמוד התווך למען השבת זכויותיהם של ניצולי השואה, מתוך הכרה והבנה שמישהו חייב לעשות זאת למענם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אשת עסקים בעלת חברת ההשקעות "יפה גולן השקעות בע"מ" - בעלת ניסיון רב בתחום הפנסיה הסוציאלית, הביטוח הלאומי, פיצויים מחו"ל ופיצויים לניצולי שואה. משמשת מזה שנים כעמוד התווך למען השבת זכויותיהם של ניצולי השואה, מתוך הכרה והבנה שמישהו חייב לעשות זאת למענם. מחברת הספר האוטוביוגרפי "ללא מורא" המהווה סיפור חיים שמשקף שקידה, אומץ ואמונה חזקה בחתירה לעבר המטרה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יפה גולן השקעות

מאת: יפה גולן השקעותשואה ותקומה03/09/132151 צפיות
בשנת 2009 הסתיים בהצלחה מאבק ארוך וחשוב למען תיקון בחוק הפנסיה הסוציאלית הגרמנית שבעקבותיו ניצולי שואה ממזרח אירופה שעבדו בגטאות זכאים לקבלת פנסיה סוציאלית. מהשינוי ייהנו עשרות אלפי ניצולים,שעתידים לקבל סכום פיצוי נכבד - כל אחד לפי נתוניו האישיים ובהמשך גם גמלה חודשית עד יום מותם. יורשיהם ייהנו מהסכום שנצבר רטרואקטיבית עד ליום פטירת המוריש.

מאת: יפה גולן השקעותשואה ותקומה15/07/132113 צפיות
סגן מנהל סניף הבנק הודה בכל האשמות שיוחסו לו בכתב האישום, והורשע על ידי השופט סגלסון בעבירות רישום כוזב במסמכי תאגיד, מרמה, והפרת אמונים בתאגיד. לאחר בדיקת הנסיבות המקלות, נגזרו על סגן מנהל הבנק לשעבר עשרים וארבעה חודשי מאסר בפועל אשר הומרו בשישה חודשי עבודות שירות, ושמונה-עשר חודשי מאסר על תנאי לתקופה של שלוש שנים. כמו כן, נקנס הנאשם בסכום כסף מכובד.

מאת: יפה גולן השקעותשואה ותקומה20/06/132029 צפיות
ביולי 2000 אישר הפרלמנט הגרמני הקמת קרן בשם "אחריות, זיכרון ועתיד" בסך עשרה מיליארד מארק. הקרן יועדה למתן פיצוי חד פעמי לניצולי שואה שהועסקו בעבודות פרך או בעבודות כפייה תחת השלטון הנאצי. האישור לא היה מובן מאליו. ארגונים רבים למען זכויות ניצולי השואה היו מעורבים במשא ומתן, וגם אני ניסיתי לסייע בעניין ועודכנתי בהתקדמות התהליך דרך הקשרים הענפים שלי בגרמניה.

מאת: יפה גולן השקעותשואה ותקומה13/06/132388 צפיות
המאבק בבתי המשפט בגרמניה לאישור החוק לקבלת פנסיה סוציאלית לעובדי הגטאות

מאת: יפה גולן השקעותשואה ותקומה06/06/132216 צפיות
כעבור יומיים הוא התקשר. "אני מעוניין לבצע הזמנה גדולה," אמר. "בואי ניפגש שוב בירדן." שמחתי מאוד. סוף סוף רואים את פירות השלום גם בתחום הכלכלי. כמה הוא הולך להזמין? שאלתי את עצמי. מאה אלף יחידות? שלוש מאות אלף? ואולי בכלל מיליון?

מאת: יפה גולן השקעותשואה ותקומה19/05/132015 צפיות
יום לאחר מתן פסק הדין עליתי לירושלים, לעימות טלוויזיוני מול פרי. הוא דיבר מתל אביב ודמותו נשקפה על המסך. במהלך העימות הבטחתי להגיש תביעה ייצוגית נגד הארגון למימוש האמנה, בשם האנשים שנפגעו, ואילו הוא התמקד בגניבת הרשימות. למעשה, פרי עבר לעמדת התגוננות. הוא הוציא סכומי עתק כדי לשקם את תדמיתו הפגועה והודיע שיערער על פסק הדין.

מאת: יפה גולן השקעותספרות12/05/131111 צפיות
פרי המשיך עם מבול התביעות וההטרדות באופן שהגיע עד כדי אבסורד של ממש. הוא הגיש נגדי בקשה לצו מניעה, שיאסור עלי לטפל בארבע מאות לקוחות שלטענתו גנבתי ממנו. הדברים לא היו נכונים, אבל העדפתי לכתוב לאותם לקוחות מכתבים שבהם הבעתי את צערי על כך שלא אוכל להמשיך לטפל בהם ושעלי לסגור את התיק, משום שהם לקוחות של פרי. לקוחות רבים חזרו אלי והביעו את תמיהתם: "מעולם לא חתמנו אצל פרי, אנחנו לא מכירים אותו. אל תעזי להפסיק לטפל בנו."

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222484 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222427 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222572 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222256 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22581 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22581 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22563 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica