חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות לאישה ואיך מומלץ לבחור

מאת: יעל סלענשים - כללי14/03/20131529 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתנות לאשה

קניית מתנות לאשה אינה דבר פשוט, ומציאת מתנות מקוריות היא נושא מורכב וסבוך. כדי למצוא את הדרך החוצה מתוך הסבך אפשר ללכת בדרך שהציע המורה שלי למתמתיקה בתיכון: סדר – חצי פתרון. כלומר, אפשר לחפש מתנות לפי המטרה: יום הולדת, יום נישואין, בת מצווה, קבלת תואר וכדומה. לפי הגיל: מתנה ליום הולדת 40, ליום הולדת 50, לבת-מצווה, לגיל 6 או לפי סוג המתנה עצמה. מומלץ להגדיר אחד מהתחומים האלה ואז לחפש מתנה מיוחדת בהתאם. בכתבה זו נלך על הסוג השלישי – נחפש מתנות מקוריות לפי סוג המתנה.

 

מתנות מקוריות עם תמונות

אם האשה שאתם רוצים לקנות לה מתנה אוהבת תמונות, אפשר למצוא כאן מגוון עשיר של רעיונות עבור מתנות לאישה. את סוג המתנה צריך כמובן להתאים לגיל או למטרה, כפי שהגדרנו למעלה. כאן נמצא אלבום תמונות משפחתי בכריכה מהודרת, או בכריכה שהיא עבודת יד. את התמונות אפשר לסדר לפי נושאים. אפשר להזמין פאזל ענק של תמונה אהובה או פסיפס עם תמונות משפחתיות. ישנן חברות המתמחות בתחום זה שישמחו לעזור. מתנה פשוטה יותר היא תמונה על ספל ואם רוצים להשקיע, אז ספל שהתמונה נחשפת כשממלאים אותו במים חמים. גם בתחום המסגרות תמצאו מתנות מקוריות ויפות.

 

מתנות לאשה בתחום האסטתיקה

קודם כל לא נותנים לאשה בושם במתנה אלא אם היא בקשה במפורש. אך אפשר לתת לה במתנה סדנת איפור. אפשר להחליט, לפי האופי, בין סדנה אישית בבית או סדנה קבוצתית וכמובן לא לשכוח לשלב בסדנה את קניית המוצרים. אפשר גם לקנות מארז מתנה קוסמטית עם מוטיב מיוחד כמו: קוסמטיקה אורגנית, או מוצרי קוסמטיקה של חברת יוקרה. חשוב שמתנה כזו תהיה ארוזה בצורה אסתטית ומיוחדת. אם תשלחו אותה עם שליח ההפתעה תהיה שלמה.

 

מתנות מקוריות מאוד

אפשר כמובן ללכת על הפשוט והבנאלי. זה כל כך פשוט שזה כבר מקורי. סוף שבוע של פינוק וספא, ארוחה במסעדה מפוארת או זוג כרטיסים לחו"ל. ומתנה שלא עולה כסף אבל כרוכה בהרבה אהבה ותשומת לב – לנקות את הבית כשהיא בעבודה, ולהכניס עוגה לתנור רגע לפני שהיא חוזרת הביתה. בכל מקרה לא לשכוח זר פרחים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעל סלע

מאמרים נוספים בנושא נשים - כללי

מאת: tiloniנשים - כללי23/11/179308 צפיות
(חיפוש בגוגל תמונות, תמונות לא מצונזרות)

מאת: שלום כהןנשים - כללי23/05/1711387 צפיות
כמעט אין אדם שלא מכיר את המושג 'קנדידה', גם אם הוא אינו מכיר אותו בשמו. מדובר למעשה בפטריה מסוג שלרוב אינו מזיק, ואף קיים ככל הנראה בגופם של מרבית האנשים, אך במצבים מסוימים היא מביאה לזיהום ואיתו גירוי טורדני או אפילו כאב, ובמקרים נדירים של חולי קשה (כמו מחלות סופניות או כרוניות ספציפיות) היא אף מסכנת חיים. הטיפול בפטריית הקנדידה הוא פשוט, כמו גם אבחנתה, כך שכל עוד מקפידים לבדוק ולטפל, לא נשקפת כל סכנה לאדם הסובל ממנה - וכן מובטחת שמירה על איכות החיים שלו כפי שהיתה קודם לכן.

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610942 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: רוברטנשים - כללי06/09/152277 צפיות
תוספות שיער - שיער מלא וארוך גם אצלך! למה נשים כל כך אוהבות שיער ארוך? אם יש דבר שעדיין לא הצליח להשתנות מזה שנים על גבי שנים זה היופי בשיער ארוך של אישה. כולם יודעים ששיער ארוך אצל אישה זה אחד מן הסימנים הכי נשיים וסקסיים שיש. לא יעזור שינסו גם כמה גברים להאריך את שיערם ולחשוב שזה מתאים גם להם, מהאישה לא ניתן לקחת את יופי שיערה- זהו הכתר שלה. לכן, יותר ויותר נשים אשר שיערן אינה ארוך במיוחד או שהינו דליל ניגשות לפתרון הנהדר שהטכנולוגיה בתחום של עיצוב שיער מציעה להן- תוספות שיער.

מאת: רועי כץנשים - כללי09/08/151878 צפיות
תוספות שיער מהווה תוספת כח עצום למראה הטבעי שלך בכלל ולבטחון העצמי שלך בכלל. ישנם שיטות שונות להדבקת תוספות שיער. ישנם סוגים שונים של סוגי תוספות שיער, במאמר זה הביא כמה.

מאת: sharondan80נשים - כללי28/07/151809 צפיות
השמש הפציעה ורצית לעשות גיחה לחוף הים, אבל בגד הים מהשנה שעברה כבר לא יושב כל כך יפה? ואולי הוא לא עולה עליך בכלל? נשים רבות חוות את התחושות האלו בכל יום ולכן אספנו עבורכם את השאלות העיקריות על הצרת היקפים וסיפקנו תשובות.

מאת: אביגיל ולרנשים - כללי22/07/151986 צפיות
מצעים לילדים קונים בהמלצת ילדים בלבד. אין כמו הפעוט או המתבגר להסביר לנו באופן שאינו משתמע לשתי פנים על ההדפס של הדמות המצוירת או קבוצת הכדורגל שבלעדיהם אין למצעים רשות להיפרש על מיטתם. אם אצל ההורים המצעים נרכשים רק בחגים כמו ראש השנה ופסח, אצל הילדים הכל תלוי בסדרה המשודרת ובכוכבת המצוירת הבאה. קשה להחליט אם מצעים לילדים הם אלו שנרכשים בעקבות חלומות הילדות או שהם אלו שגורמים לחלומות בלילה להתעורר לחיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica