חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לתלות שטיח קיר?

מאת: ניב שגבאומנות - כללי16/03/20134667 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש שאלות אשר מעוררות בנו תחושה, כי הן אינן אמורות להישאל מאחר שהתשובהעליהן פשוטה וברורה, מובנת מאליה. יש שאלות שעשויות להישמע לנו כשאלותרטוריות או אף שאלות סרק שאלות סתמיות. אבל במחשבה שנייה - דווקא אותןשאלות ראויות להישאל, ולו רק מאחר שייתכנו תשובות אחדות עליהן. עם סוג השאלות האלה נמנית השאלה איך לתלות שטיח קיר?

הצדקתה של השאלה נובעת, בין השאר, מהעובדה, כי תליית שטיח גורת למתיחת חוטי השתי והערב ועלולה לפגוע ולפגום במרקמו ובצורתו. תלייה חפוזה, לא סימטרית, עלולה לגרום להיווצרות 'גלים' בשטח המישורי של השטיח. לתלייה נכונה יש חשיבות במיוחד כאשר מדובר בשטיח קיר, אשר במהותו נועד לייפוי הבית ולהידורו.

לשאלה, איך לתלות שטיח קיר? עשויות להיות תשובות שונות מאחר שיש דרכים שונות לתלייה נכונה. בכל אחת מהדרכים צריך להישמר עיקרון יסוד חיוני: תמיכת האמצעי שעליו תולים את השטיח באופן שווה, מאוזן וסימטרי, לכל רוחב השטיח או לכל אורכו (תלוי איך תולים...) - בין אם על הקיר, שבו הוא אמור להיות תלוי כל העת ובין אם וכאשר מוציאים אותו לאוורור בחוץ, מה שמחייב  הקפדה וזהירות יתרות.

תלייה דקורטיבית

על מנת לוודא כי התלייה לא תפגום בקיר מזה ובשטיח מזה, מומלץ לרכוש אביזרים מיוחדים המיועדים לתליית שטיחים, תמונות או קישוטים שונים על הקיר, לחבר אותם אל הקיר ולתלות עליהם את השטיח. אמצעים אלו גם ייסייעו לנו בעתיד כאשר נרצה בניקויו היסודי של השטיח ונצטרך להסירו ממקום מושבו. לחלופין, ניתן לתפור לולאות קטנות לשטיח (תפירה ידנית, מקצועית) להשחיל בניהן מוט ולקבע אותו לקיר.

אם וכאשר אתם רוכשים שטיח קיר - תתחדשו - ומתלבטים כיצד לתלות אותו באופן שלא יפגע לא בשטיח ולא בקיר, אל תהססו להתקשר עם חברה מקצועית, שבה כורים אוזן קשבת לכל שאלה שלכם ובה תוכלו לקבל ייעוץ מקצוע אמין ויסודי, אשר יאפשר לכם ליהנות מהשטיח לאורך (ולרוחב) שנים רבות ויפות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניב שגב

מאת: ניב שגבחוק ומשפט - כללי16/03/132768 צפיות
מכירים את זה שאתם נוסעים במכונית, מאטים לפני רמזור ירוק על מנת לעבור בבטחה, ומן הצד השני של הצומת מגיח פתאום רכב במהירות מסחררת ועובר אץ הצומת באדום, עוד שניה והיה פוגע בכם...

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223266 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223550 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223292 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205149 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205192 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206127 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192331 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica