חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לקנות יד שנייה: טיפים למציאת רהיטים בזול לבית שלך

מאת: דניאל בכנוברהיטים26/03/20131461 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו יודעים בודאות שצריך הלשקיע הרבה כסף כאשר אנו קונים רהיטים לבית שלנו. עם זאת, אתה יודע שאתה לא תשקיע באותה מידע אם תרכוש רהיטים "חדשים" לבין אם תחבר ללכת על עסקת יד שנייה? ככל שתעשה מחקר, אתה תראה שהרבה אנשים מוכרים או זורקים ריהוט ישן כי הם 'מתעייפים' ממנו ורוצים לחדש ולרענן את הבית. עם זאת, חלק מהיצירות הישנות הללו עדיין במצב טוב, ואתה תראה שזה יכול להיות שווה את ההשקעה שלך.

בחנויות יד שנייה ישנם מציאות מצוינות! הדבר נכון גם אם אתה מתכנן לקנות רהיטים באיכות טובה. כפי שאתה יכול לראות, אתה לא צריך לפגוע בכיס שלך בכל פעם שאתה מחפש את הריהוט הנכון לבית שלך. כל מה שאתה צריך לעשות הוא ללכת  לקנות בחנות יד שנייה.

הטיפ הראשון שאתה צריך לזכור בעת קניית רהיטים זולים בחנויות יד שנייה הוא להיות במקום הנכון בזמן הנכון. זה אומר שאתה צריך לעבור בכל חנות יד שנייה באזור שלך ולברר אם הם מציעים הנחות גדולות על רהיטים. חשוב לבדוק חנויות יד שנייה שונות לפני שאתה קונה כיוון שהם יכולים להציע עסקאות שונות לפריטי ריהוט זהים.

הטיפ השני הוא תמיד לבדוק את איכותם של הרהיטים שאתה מתכנן לקנות. צריך לזכור שמחיר טוב יותר הוא לא בהכרח עסקה טובה. חפש פגמים בריהוט, זו יכולה להיות הסיבה למחירים נמוכים באופן חריג.

קניות באינטרנט היא גם דרך מצוינת למצוא עסקאות גדולות. אנשים מכל רחבי הארץ מוכרים את מרכולתם למשתמש, וזה כולל בין השאר גם רהיטים. למרות שייתכן שלא תוכל לבחון אותםמקרוב, תראה שרוב המוכרים מציעים רהיטים באיכות טובה במחיר נמוך מאוד. משולחנות אוכל, לספות, כורסאות, אתה יכול להיות בטוח שתוכל למצוא כל דבר שאתה מחפש במכירות פומביות באינטרנט.

טיפ אחרון: אם כבר דיברתי על קניות באינטרנט, החנות הוירטואלית X-Shop מציעה לך רהיטים זולים ומבצעים מדהימים, אתה מוזמן להתרשם ממגוון קטגוריות ביניהם: שולחנות אוכל, ריהוט גינה, ספות, ספות אהבה, חדרי ילדים, חדרי שינה ומזנונים

בהצלחה לכם,
קנייה מהנה ומשתלמת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שם המשתמש שייך לאתר Xlinks.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל בכנוב

מאת: דניאל בכנובצימרים27/06/131045 צפיות
רבים בוחרים היום בחלופה הרלוונטית של צימרים ווילות להשכרה במקום בבתי מלון יקרים ומחוסרי פרטיות. בואו להציץ בכמה מהיתרונות והחסרונות של הצימרים אל מלון בתי המלון ומלונות הבוטיק השונים, ולתכנן את חופשת חלומותיכם.

מאת: דניאל בכנוברהיטים29/03/131372 צפיות
אני אוהב לקנות רהיטים בריאים, שאינם רעילים עשויים עץ מלא, זכוכית או מתכת במחירים טובים. אני יודע שאתה יכול להשיג מוצרי עץ זולים במקומות כמו איקה, אבל עבורי, הכימיקלים מהריהוט לא שווים את הבעיות הבריאותיות ארוכות הטווח. להלן הטיפים שלי בעזרתם קיבלתי רהיטים יפים במחירים זולים לאורך השנים.

מאת: דניאל בכנוברהיטים26/03/13985 צפיות
כולנו יודעים בודאות שצריך הלשקיע הרבה כסף כאשר אנו קונים רהיטים לבית שלנו. עם זאת, אתה יודע שאתה לא תשקיע באותה מידע אם תרכוש רהיטים "חדשים" לבין אם תחבר ללכת על עסקת יד שנייה? ככל שתעשה מחקר, אתה תראה שהרבה אנשים מוכרים או זורקים ריהוט ישן כי הם 'מתעייפים' ממנו ורוצים לחדש ולרענן את הבית. עם זאת, חלק מהיצירות הישנות הללו עדיין במצב טוב, ואתה תראה שזה יכול להיות שווה את ההשקעה שלך.

מאת: דניאל בכנוברהיטים25/03/131000 צפיות
כאשר קונים שולחנות וכיסאות לחדר האוכל, יש לזכור כי מדובר בהחלטה חשובה מאוד. סט חדר אוכל כנראה יהיה מוקד עליה בכל החגים הואירועים המיוחדים. קח את הזמן שלך בבחירת שולחנות וכיסאות לחדר האוכל.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204802 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/195977 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181777 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181753 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181856 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181619 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica