חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים VS בתי מלון - יתרונות וחסרונות

מאת: דניאל בכנובצימרים27/06/20131045 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צימרים הם בתים או דירות הנמצאים באתרי תיירות ובדרך כלל מושכרים על ידי אנשים שיוצאים לנופש. ייתכן שהמגורים נבנו במיוחד למטרה זו או שדיירים רגילים עשויים לפנות אותו במהלך חלקים מסוימים של השנה.


האורחים משתמשים באופן מלא במגורים אלו, בדרך כלל הם מגיעים עם כלי עזר כלולים אך ללא שירות או ארוחות. גישה זו יכולה להיות זולה יותר מאשר הזמנת חדר במלון או במקרים מסוימים מספרי חדרי מלון למשך תקופה, במיוחד אם אתה נוסע עם המשפחה או עם קבוצה גדולה של אנשים. צימרים לעתים קרובות מצוידים במגוון רחב של מתקנים על מנת להפוך את השהייה למהנה יותר, כגון ג'קוזי פרטי או בריכת שחייה(ללא שכנים רועשים), מטבח מאובזר (כך שלא תצטרך לסעוד בחוץ בכל ארוחה), מכונת כביסה ועוד.


יצירת קשר עם הבעלים באופן ישיר היא הדרך האידיאלית להסדיר את ענייני התשלום ולקבל תשובות לכל השאלות שלכם. סוכנויות השכרת צימרים מקצועיות הן גם אופציה פופולריות שכן אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהחופשה שלך תהיה מוצלחת וזמינה.

שלושת הקטגוריות הנפוצות ביותר[צימרים ומלונות בוטיק].

1. צימרים גדולים עם בריכה

2. צימרים גדולים במרכז

3. צימרים יוקרתיים ומלונות בוטיק


יתרונות


צימרים מציעים נוחות ופרטיות של בית, כך שתוכל לקבל חופשה מרגיעה ומהנה יותר. במלון מסורתי, מתקנים כגון בריכות השחייה ומתקני הכביסה משותפים לכלל ציבור המלון, ואילו ברוב הצימרים, בריכת שחייה ומכונת כביסה פרטיים כלולים במחיר.

כמעט כל צימר מציע מטבח פרטי מאובזר, המאפשר בישול ארוחות בית כך שתוכלו לחסוך כסף ולא לאכול כל היום בחוץ.

צימרים לרוב פחות יקרים מחדרי מלון ונהדרים עבור קבוצות ומשפחות שכן אחרת הם יצטרכו לשלם על חדרי מלון מרובים. בחלק מהמקרים (במיוחד בזמנים פחות אטרקטיביים במהלך השנה) השכרה של 5 חדרי שינה, בוילת 2 קומות עבור חופשה של שבוע יכולה לעלות פחות מהשכרה של שניים או שלושה לילות במלון רגיל, באיכות גבוהה.

חדר מלון טיפוסי הינו בגודל של 37 מטרים רבועים; צימר ממוצע מגיע לגודל של 186  מטרים רבועים.

לעתים קרובות נוחיות הנופש בצימרים גדולה בהרבה מאשר ניתן למצוא במלון, כלומר מוצרים נלווים כגון מועדון, ארקייד, מרכז עססקים מורחב, חנויות שונות ואפילו אולם קולנוע.

חסרונות

אמנם הצימרים מגיעים נקיים ומצוחצחים, אך בדרך כלל אינם כוללים ניקיון יומי, ושירות תחזוקה, מה שיכול ליצור אי נוחות בקרב נוסעים או משפחות אשר צריכים לחזור לחדר ולנקות אותו באופן מקצועי בסופו של היום. אם משהו נשבר במהלך הביקור, סביר להניח שבאחריותך להתקשר או לשכור מישהו שיתקן זאת.

צימרים בדרך כלל נוטים להיות ממוקמים במרחק קצר מאטרקציות פופולריות באזור, אך זה לא תמיד המקרה. מלונות בדרך כלל ממוקמים בצורה טובה בהרבה.

עשה מחקר מקיף לפני שאתה מזמין צימר!
ישנם צימרים המתאימים במיוחד לצרכים של אנשים ולקוחות מבוגרים (התאמות קטנות ויוקרתיות יותר), ואילו אחרים מתאימים יותר לילדים/משפחות (תפאורה צבעונית, שירותים מרובים וכו')

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שם המשתמש שייך לאתר Xlinks.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל בכנוב

מאת: דניאל בכנוברהיטים29/03/131372 צפיות
אני אוהב לקנות רהיטים בריאים, שאינם רעילים עשויים עץ מלא, זכוכית או מתכת במחירים טובים. אני יודע שאתה יכול להשיג מוצרי עץ זולים במקומות כמו איקה, אבל עבורי, הכימיקלים מהריהוט לא שווים את הבעיות הבריאותיות ארוכות הטווח. להלן הטיפים שלי בעזרתם קיבלתי רהיטים יפים במחירים זולים לאורך השנים.

מאת: דניאל בכנוברהיטים26/03/131462 צפיות
כולנו יודעים בודאות שצריך הלשקיע הרבה כסף כאשר אנו קונים רהיטים לבית שלנו. עם זאת, אתה יודע שאתה לא תשקיע באותה מידע אם תרכוש רהיטים "חדשים" לבין אם תחבר ללכת על עסקת יד שנייה? ככל שתעשה מחקר, אתה תראה שהרבה אנשים מוכרים או זורקים ריהוט ישן כי הם 'מתעייפים' ממנו ורוצים לחדש ולרענן את הבית. עם זאת, חלק מהיצירות הישנות הללו עדיין במצב טוב, ואתה תראה שזה יכול להיות שווה את ההשקעה שלך.

מאת: דניאל בכנוברהיטים26/03/13985 צפיות
כולנו יודעים בודאות שצריך הלשקיע הרבה כסף כאשר אנו קונים רהיטים לבית שלנו. עם זאת, אתה יודע שאתה לא תשקיע באותה מידע אם תרכוש רהיטים "חדשים" לבין אם תחבר ללכת על עסקת יד שנייה? ככל שתעשה מחקר, אתה תראה שהרבה אנשים מוכרים או זורקים ריהוט ישן כי הם 'מתעייפים' ממנו ורוצים לחדש ולרענן את הבית. עם זאת, חלק מהיצירות הישנות הללו עדיין במצב טוב, ואתה תראה שזה יכול להיות שווה את ההשקעה שלך.

מאת: דניאל בכנוברהיטים25/03/131001 צפיות
כאשר קונים שולחנות וכיסאות לחדר האוכל, יש לזכור כי מדובר בהחלטה חשובה מאוד. סט חדר אוכל כנראה יהיה מוקד עליה בכל החגים הואירועים המיוחדים. קח את הזמן שלך בבחירת שולחנות וכיסאות לחדר האוכל.

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172093 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171444 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171518 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171481 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171504 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161560 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161590 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica