חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סריקה קצרה על אייפון 6

מאת: יוסי כהןביקורות מוצרים29/03/2013987 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
6 השם iPhone יש הרבה ויכוח על מה ייקרא iPhone החדש. אם אתה עוקב אחרי האסטרטגיה של אפל שהיום, אז 5S-iPhone יהיה בחירה הסבירה ביותר. אפל שומר בדרך כלל באותו מקרה (או דומה מאוד) לשני דורות, שיפור מפרט פנימי. אז את ה-iPhone 3G iPhone בעקבות ה-3GS. זה היה האייפון 4 שהצג עיצוב חדש, ואחריו את משופר 4S ה-iPhone. במובן הזה, ה-iPhone 5, שהציג מסך רחב, צריך להיות מלווה בשדרוג מפרט ב 5S-iPhone.
עם זאת, דברים לא ממש חד וברורים יותר. בעוד אפל נהג לעשות מדי שנה (או שיש עליו) עדכונים, 4 iPad היה משהו של שחרור הפתעה, מגיע שישה חודשים בלבד לאחר 3 iPad. אם זה סימן לכך שתפוח של מעבר ללוח זמנים לשחרור שישה חודשים, אז זה יכול להיות ש-iPhone 5S מקבל שוחרר כמודל תקציב יותר, בעוד שהאייפון 6 הוא שוחרר כטלפון חדש לגמרי.
יש המון מה להציע שאפל צריך משהו חדש, כמו האייפון 5 לא נפגש עם אותו מחיאות כפות נלהבות של את המהדורות קודמות, הן בשל חומרה ובעיות עם מפות של אפל. עם התחרות מקבל הרבה יותר קשה, כמו עם המעולה סמסונג גלקסי S3 ובקרוב יהיה שפורסם סמסונג גלקסי S4, זה יכול להיות שאפל צריך את המשחק שלה עם טלפון החדש של מותג.
6 התכונות האייפון עם תצוגת הרשתית שלה, אפל אומרת שאתה לא יכול לראות פיקסלים בודדים על מסך של האייפון כשהוא במרחק נורמלי. זה למעשה אומר שלהעלות את הרזולוציה על מסך באותו גודל לא הגיוני. הדרך יחידה להוסיף יותר פיקסלים, אם כן, הוא לייצר טלפון מעט יותר גדול עם מסך גדול יותר.
זה עכשיו חשב שהאייפון 6 יהיו מסך שארפ IGZO (תחמוצת אבץ גליום אינדיום). טכנולוגיה חדשה מאפשר למסכים המשתמשים בפחות חשמל והם הרבה יותר רזים. שמועות בהחלט הרים כש IGZO ארפ הטכנולוגיה הודגמה ב-CES 2013.
דיווחים שהופיע 6 האייפון יהיו מסך Super HD, אבל אין פרטים של רזולוציית מסך או גודל הופיע. הייתי להניח כי אפל ימשיך לדבוק בפורמט מסך הרחב חדש למרות שהציג עם האייפון 5,.
במונחים של אחסון, 64GB היה דוגמנית במשך כמה שנים, כך שאנחנו מצפים מודל ראש עכשיו להיות 128GB. זה כבר נבא על ידי Misek, שמאמין כי האייפון יציע יותר אחסון יותר מאשר קודם. שאלה אם זה אומר שדגם חדש בסוף הדף או אם מודל 16GB ברמת כניסתה לא אושר, אך אנו מצפים אפלים לנטוש סוף נמוך ומקל עם תמחור הנוכחי שלה.
UPDATE: מידע חדש לאחסון שמועות על גרסת 128GB היו נראה אמיתי, כפי שאנו יודעים כי אפל עכשיו יש קיבולת ש, הודות להשקה האחרונה של iPad של 128GB 4.
לאחרונה די בשקט, דגם חדש הכפיל את הקיבולת המקסימלית של האייפד קודם-high-end (64GB). עדכון זה היה אמור להיות על הגדלת מגוון שימושים ללוח, עם אפל וקבע כי שטח אחסון הנוסף היה טוב לקבצים הגדולים לשימוש ביישומים כגון CAD וייצור מוסיקה. זה גם כמות שימושית יותר של אחסון לתמונות וסרטי וידאו.
עדכון ל 4 האייפד היה לחלוטין דגם חדש עם המחיר חדש, ולכן היית מצפה את אותו טווח מחירים והיכולות להיות זמין מ-iPad 5: 16GB, 32GB, 64GB ו 128GB. עם אפל עכשיו באמצעות אחסון 128GB בטבליות שלה, שאלה היא האם הוא יספק את אותו טווח של היכולות ב-iPhone שלה ומגוון מיני iPad, יותר מדי.
בהתחשב בכך שקיבולת זמינה כעת לאפל וכי שוק טלפונים חכמים הוא גם תחרותי יותר, הייתי אומר שגרסת 128GB של טלפון החדש הוא יותר סביר.
הלם היקות IPHONE 6 לא כל תכונות חדשות המיועדות לאייפון 6 על עושה את זה מהר יותר, אטרקטיבי יותר, או לשפר את המסך. חלקם, כמו הגנה על עין הלם היקות עלתה, על עושה את זה יותר נוח לשימוש.
הלם בוהק הוא כאשר אתה אומר בחדר חשוך ומסר או הודעה קופצת מעלה בטלפון שלך, ירי מסך לבהירות מלאה, באופן זמני יצירת ליקוי ראייה. כעת אפל זכתה לרישום פטנט על הימנעות הלם היקות.
לדברים מופשטים שסופק על ידי אפל ", אלגוריתם מקבל את מצב תצוגה (למשל באו במצב מתנה), ובאופן אופציונלי יכול לקבל ערך סביבת תאורה מחיישן אור הסביבה והתאמת בהירות הוראות שימוש לבחירת הגדרה כדי לקבוע האם הימנעות הלם הארה צריך אפילו להיות מופעל, ואם זה מופעל , כמה צריך את רמת בהירות של תצוגה תהיה מוגבל ".
במילים אחרות, טלפון ישתמש בחיישן אור הסביבה בנויה לתוך טלפון כדי לראות כמה זה כהה. זה יהיה גם לעקוב כדי לראות אם טלפון של מופעל או לא. אם את בטלפון וחדר חשוך, אלגוריתם בעיטות לפעולה כאשר מגיע התראה ובמעלה רק את המסך לרמת בהירות שנקבע מראש, הימנעות הלם היקות.
פטנט אז ממשיך ומסביר כיצד, לאחר פרק זמן מוגדר, מכשיר היה אז להעלות את בהירות מסך לרמת בהירות סט, ramping לאט אותו ונותן לך זמן עיניים להסתגל.
פטנט של אפל מתאר גם באמצעות שינוי גמא לשנות את המסך לאורכי גל אדום, שעין הוא פחות רגיש ל, מתרחק זה מאור הכחול / ירוק.
אחד דברים חשובים בנוגע לפטנט הוא שזה אלגוריתם היקות הלם הימנעות, מה שאומר שאפל יכול ליישם את זה בתוכנה. זה אומר ש-iPhone 5S יכול לקבל את זה, כמו גם קיים מכשירי iOS, כגון 5 והאייפד האייפון 4.
NFC אחד ממחדלים מ-iPhone 5 היו NFC, אך עם טכנולוגיה מתחיל להופיע ברוב מכשירי האנדרואיד חדש, הייתי מצפה שזה באייפון 6. עם אפל App דוחף פנקסו, לאחסון כרטיסי חנות, כרטיסים ותלושי הנחה, שילוב הזה עם NFC היה עושה הרבה היגיון. טלפון של אפל עם NFC יהיה גם לסייע לדחוף את הטכנולוגיה, כמו קמעונאים נוטים יותר לקחת את זה ברצינות עם המכשיר הזה על לוח.
6 לוח ה-iPhone, סמארט אחד דברים שמושכים אנשים ל-iPhone הוא קלות שימוש ופשטות. עם זאת, iOS יש בקושי השתנה מאז השקה, ולכן אפל גם יכול להציג דרכים חדשות לאינטראקציה עם טלפוניה כדי להקדים את המתחרים.
בעליל אפל הצליח לחפור מידע על פטנט חדש ללוח חכם. זה יהיה להשתמש במערכת תצוגה משנית, אשר יכול להיות מוטבע בתוך המסך ראשי או אפילו בחלקו האחורי של מכשיר כדי לספק פקדים חדשים שנדלק בעת צורך.
לדברים בעליל אפל ", אפל מתכוון להשתמש בתצוגה משנית להציג את הסדרה החדשה של מחוונים המוארים שהיית יכול morph לתוך פקדים שונים לעבודה ולשחק. משחקים מוארים ופקדי הפריון יכול להיות מובנה בתוך פן צד לוח ו / או אזורים אחוריים בצד נבחר של מכשירי iOS כמו האייפד" .

לוח החכם יהיה להשתמש במערכת תצוגה משנית שמאיר פקדים כאשר הם זקוקים
זה נשמע די מגניב לנו ויכול לשלול חלק מנקודה השלילית של iOS, כגון צורך לגלול את כל דרך לחלק עליון של חוט SMS ללהתקשר לאיש קשר.
6 מעבד ה-iPhone אם לשפוט מה אפל יעשה עם המעבד הוא קשה יותר, אבל אנחנו מצפים מודל מעודכן ב 6-iPhone. נכון לעכשיו האייפון 5 יש אפל A6 מעבד כפול ליבה, אבל ליבה מרובעת אפל A7, באמצעות ARM Cortex A15 מבוסס ליבות, נשמע אפשרי לנו.
יש כבר טלפונים עם ארבעה ליבות ממתחרים של אפל ויש עכשיו סמסונג 5 Exynos אוקטה ליבת שבב. עם זאת, חשוב לציין שיותר ליבות לא היו ביצועים טובים יותר והאייפון 5 הוא עדיין טלפון חכם חלק והמהיר ביותר, שאנו נוקטים, למרות שיש שתי ליבות "בלבד".
עם זה בחשבון, אפל ישתמש רק בחומרה שהטלפון שלה דורש, ולא הולך חורמה כדי לקבל את המספר הגדול ביותר של ליבות לתוך טלפון.
UPDATE: מידע מעבד החדש מידע העדכני ביותר מראה כי עבד A7 אפל הוא כעת סיים על ידי חברת סמיקונדקטור ייצור טייוואן. זה נראה כאילו, את העיצוב סופי ילך בחודש מרץ, ואז לעבור לסיכון ייצור בחודשי מאי ויוני.
עם סוג זה של ייצור לוח זמנים של שבב החדש יתרחש בשינה 2014, כלומר, מעבד זה בהחלט יהיה עבור iPhone 6, בעוד 5S האייפון הוא נוטה יותר לקבל סוג כלשהו של מעבד A6 צבט.
השמועות האחרונות הראה כי 6 התהליך ה-iPhone יהיה מיוצר על ידי אינטל, ולא סמסונג.
בשוק ליבה של אינטל משולחן עבודה ומחשבים ניידי קבלנית, חברה מחפש להרחיב את העסק שלו על ידי הצעת חוזה ייצור. זה עושה הרבה היגיון, כפי שאינטל יש השקעות הון במפעל ייצור בעולם, מה שאומר שהוא צריך להיות מסוגל להציע מחירים תחרותיים. זה גם אומר שאפל יכול להתרחק מבית סמסונג, הקטנת תלות שלה במתחרה העיקרית שלה.
זה לא צריך להתפרש כצעד לטכנולוגיה מבוססת אינטל, אם כי. למרות שאינטל יש שבב חכם, זה לא נעשה שימוש בהרבה טלפונים, עם יצרנים מעדיפים ARM. ARM יש את היתרונות כפולים של דרישות צריכת חשמל נמוך, שהם חשובים בהתקנים המופעלים באמצעות סוללות, ועובדה שזה רישיונות טכנולוגיה שלה, ולכן יצרנים יכולים בקלות לבנות שבבים מותאמים אישית משלהם.
7 iOS אחד מקבועים של האייפון כבר 6 iOS, אשר כפי שכמעט ולא השתנה. למעשה, עם iOS 5, שהוצג עם האייפון 5, מערכת הפעלה כמעט ולא השתנה, ברת מבוא של אפל מפות יישום הרה אסון.
עם יישומונים מציעים אנדרואיד ו-Windows Mobile 8 ממשק נקי, זה הוגן לומר כי iOS מתחיל להיראות מיום קצת. אנחנו מוכנים להמר על כסף על אפל עובד על יורש עם ממשק שונה, אבל אם זה הוא 7 iOS ואם זה ישוחרר עם האייפון 6 הוא עדיין לא ראה.
6 מושגי iPhone עבודה מהפטנטים שהתגלה ומידע דלף, הרבה 6 מושגים iPhone כבר שוחרר. באותו הרגע, האחד המעניין ביותר הוא מ Nickolay לם של InventHelp.
"אני מרגיש שהצלחה במכירות של 5-iPhone מתעלם מעובדה שזה היה טלפון די משעמם", אמר לאם. "הסתכל על כל הפטנטים האחרונים של אפל ובחר 4 שאפלים עשויים לכלול בגרסת האייפון 6 או יותר. אז שכרה מעצב גרפי 3D כדי להמחיש כל אחד מהפטנטים האלה כדי שאיורים היו מציאותי ככל האפשר. נתן לו הנחיות מאוד ספציפי לעקוב".
זריקה שלהלן מציג גרסה האפשרית של טלפון, יחד עם לוח קדמי חכם הדגשת פקדים על מסך. האייפון סיים 6 יהיו כנראה נראה אחר, אבל זה מעניין לראות איך חכם לוח קדמי יכול לעבוד.

6 מושג אייפון זה מראה כיצד טלפון חדש יכל להסתכל, להשלים עם הלוח החכם שלה
תאריך השחרור 6-iPhone האייפון הבא, מה שם שלה, הוא סיכוי הטוב ביותר לצאת באביב 2013. לדברי אנליסט בריאן טופיקה בירה לבנה, דיווח על אינסיידר עסקי האייפון הבא הולכים לצאת במאי או ביוני. זה משתלב עם כל דוחות אחרים שקראו.
שמועות מק יש דיווח דומה, עם פיטר Misek, אנליסט בג'פריס אנד קו חברת השקעות, דיווח, "בדיקות שלנו מצביע על כך שהגרסות המוקדמות לאייפון 5S יתחלה במרץ על השקה ביוני / יולי."
6 המחיר האייפון אפל בדרך כלל משחרר דגמים החדשים שלה באותו המחיר כמו את הישנים, ואנחנו לא יכולים לראות אותו מציגים את הטלפון יקר יותר בשוק קשה הזה. אם שהושיט לעברו, ואז, ובהנחה שדגם 16GB הוא ירד, הייתי מצפה דגם 32GB יעלה 529 ליש"ט, דגם 64GB £ 599 ודגם 128GB £ 699.
התעכן באתרנו בדגמים הכי חדשים
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Seo Star החברה המובילה בישראל לבנייה וקידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי כהן

מאת: יוסי כהןעיצוב גינות02/10/13814 צפיות
במאמר זה נלמד כיצד לשמור ולחזק את סוככי הגינה וכל הסוככים אשר נרכוש ואשר רכשנו. וכיצד לעצב את הגינה או את החצר עם פרגולות אלומיניום, סוככים, ומרקיזות

מאת: יוסי כהןבניין ואחזקה - כללי02/04/13762 צפיות
באמצע הקיץ כנראה שאתה יכול להיות משוכנע שרק על כל ההמצאה הטובה ביותר אי פעם לבוא עם זה מזגן. עם זאת, לאחר שקנית את היחידה וסחבתי אותה הביתה אתה עדיין צריך להתקין אותו לפני שתוכל ליהנות מאוויר הקריר שיפה. חדשות טובות, זה ברור ופשוט. האם זה ניצוץ רעיון?

מאת: יוסי כהןטלפונים סלולריים02/04/131092 צפיות
אודות האייפון וכל מעבדות האייפון בישראל... לפני כל טיפול באייפון מומלץ לבדוק הכין מטפלים בו ולא ללכת לכל מעבדת אייפון

מאמרים נוספים בנושא ביקורות מוצרים

מאת: אבי דוידיביקורות מוצרים02/01/192905 צפיות
מתי ואיפה כדאי לרכוש מזרונים זולים לשנת לילה נוחה ובריאה.

מאת: אלכס אדמוןביקורות מוצרים07/06/173202 צפיות
בישראל קיימות חנויות קוסמטיקה רבות בהן ניתן להשיג מוצרים ים המלח בזול. מה כדאי לכם לדעת על מוצרי קוסמטיקה ים המלח לפני קנייתם וכיצד להשתמש בהם כדי להפיק מהם תועלת מרבית?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161831 צפיות
מזה שנים רבות כל אחד במדינת ישראל יודע כי לשתיית מים מהברז מתלווים לא רק טעם לוואי, אלא גם חלקים של חול, חלודה ואפילו אבנים קטנות. את כל אלו, אנחנו בוודאי שלא רוצים במי השתייה שלנו, ולכן, האופציה הטובה ביותר היא לשתות

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161689 צפיות
מים מסוננים של בר מים תמי 4 מספקים לנו לא רק את המים הטובים והבריאים ביותר לשתייה, אלא גם שומרים על הסביבה. אם התלבטתם פעם, מדוע עדיף ליהנות ממים טריים ואיכותיים ממכשיר בר המים של חברת תמי 4, לפניכם כל הסיבות.

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161652 צפיות
המים שאנחנו שותים עלולים להכיל לא מעט חיידקים, אשר חלקם עלולים לסכן אותנו. למרות שהחיידקים נמצאים בכל מקום, הרי שכאשר אנחנו

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161777 צפיות
כולנו יודעים כי מים הם הבסיס לחיים, אבל חשבתם פעם איזה מים אתם שותים? אם אתם רגילים לצרוך את מי השתייה שלכם מהברז, כדאי שתחשבו שוב. המים המגיעים אלינו מהברז מכילים לא פעם מזהמים, אשר בהחלט אינם ראויים לשתייה. אז מה עושים?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161777 צפיות
איזה מים הכי כדאי לנו לשתות? זוהי שאלה שכל אחד שואל את עצמו. האם אפשר להסתפק בשתייה של מי ברז? או שאולי לקנות בקבוקי מים מינרלים? האם מים מסוננים של בר מים תמי 4 הם התשובה האופטימאלית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica