חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

10 השלבים הפשוטים להתקנת מזגן טוב..

הוראות

1

למדוד את השטח שאתה רוצה לקרר ולחשב את גודלו של המזגן שאתה צריך. (ראה בהמשך)

2

לקבוע היכן ברצונך להתקין את המזגן ולמדוד את פתיחת החלון.המזגן שאתה קונה צריך להתאים לתוך הפתח וכל מזגני האוויר אינם באותו הגודל.

3

התקן את זוויות ההרכבה שהגיעו עם יחידת המזגן (הקפד לעקוב אחר הוראות היצרן).

4

חלק את המזגן לפתיחת החלון ולצרף אותו לסוגריים הגוברים (שוב לפי הוראות יצרן).

5

מנמיך את החלון למטה, אל חלקו העליון של המכשיר.

6

משוך החוצה את הרחבות בכל צד של המזגן ולצרף אותם למסגרת החלון.

7

השתמש בפיסת הקצף (עשוי להיות מסופק על ידי היצרן), אטם שבין החלק העליון של יחידת המזגן והחלון.

8

צרף צינור הניקוז (אם סופק) לחלק החיצוני של המזגן.

9

Caulk סביב חלק החיצוני של היחידה כדי לסייע לשמור על האוויר החם בחוץ.

10

תקע במזגן שלך, הפעל אותה וליהנות מאוויר הקריר שלך.

רוצה ללמוד עוד ??? לחץ כאן

חלק מההתקנה ותהליך התקנה, למזגן חלון פיזי, להרים אותו ולהניח אותו בתוך מסגרת החלון שלך. זה נשמע כמו משימה קלה למדי, אבל כאשר המזגן הוא כבד במיוחד, ייתכן שתהיה זמן קשה מאוד לקבל את זה כל להגדיר. זה גם יכול להיות מסובך אם מסגרת החלון שלך היא קצת יותר גבוהה מהקרקע מרגילה. עם טכניקות ושיטות המתאימות, תוכל להגדיר את מזגן חלון כבד, כדי שתוכל להתחיל ליהנות מיתרונותיה באופן מיידי. האם זה ניצוץ רעיון?

הוראות 1 שאל חבר לעזרה.ליחידת מזגן כבדה, תצטרך מישהו אחר שיסייע לך בהרמתו למסגרת החלון. זה גם בגלל המשקל של היחידה וגם בגלל מזגני חלון נוטים להיות מסורבל להחזיק ובעלי צורה משונית.
2 התקן את הסוגריים שהגיעו עם מזגן החלון שלך. סוגריים אלה מצמידים מקום במסגרת החלון שלך. לאחר מכן הם ניתן לחבר למזגן ברגע שהוא ממוקם בתוך המסגרת.
3 גריפ צד אחד של המזגן הכבד ושואל את העוזר שלך כדי לתפוס את הצד השני. עם הרגליים, ולא הגב, להרים את המזגן יחד ולמקם אותו באדן החלון.
4 המשך לאזן את מזגן החלון על אדן החלון בזמן שהחבר שלך סוגר את החלון. זה יעזור לייצב את יחידת מידה.
5 לשמור על אחיזה הדוקה על מזגן הכבד בזמן זה להיות חתום. כי זה כבד, זה יכול בקלות להטות את החלון.
6 לאטום את המזגן. לחבר אותו לחלון שבתחתית, תוך שימוש בסוגריים שהגיעו עם המזגן. פתח את השלוחות בכל צד של היחידה ולאבטח אותם לצדדים של החלון. לאטום את הקצוות

 



תגיות המאמר: טכנאי מזגנים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Seo Star החברה המובילה בישראל לבנייה וקידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי כהן

מאת: יוסי כהןעיצוב גינות02/10/13812 צפיות
במאמר זה נלמד כיצד לשמור ולחזק את סוככי הגינה וכל הסוככים אשר נרכוש ואשר רכשנו. וכיצד לעצב את הגינה או את החצר עם פרגולות אלומיניום, סוככים, ומרקיזות

מאת: יוסי כהןטלפונים סלולריים02/04/131091 צפיות
אודות האייפון וכל מעבדות האייפון בישראל... לפני כל טיפול באייפון מומלץ לבדוק הכין מטפלים בו ולא ללכת לכל מעבדת אייפון

מאת: יוסי כהןביקורות מוצרים29/03/13986 צפיות
תאריך השחרור של האייפון 6, תכונות ומאמר שמועות המחיר מתעדכן על בסיס קבוע, לכן בדוק שוב כדי לשמור על קשר עם את המידע העדכני ביותר אם יש דבר אחד שכולם נראה כדי להיות בטוח, וזה גם כי אפל מתכנן לשחרר טלפון החכם הבא שלה באביב 2013. עם זאת, יש קצת בלבול בשאלה האם טלפון החדש יהיו 6-iPhone או ה-iPhone 5S. מאמר זה עוסק באייפון 6, למרות שיש באופן טבעי חלק מוצלב עימנו שמועות 5S iPhone

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222785 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223092 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica