חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מגנטים לאירועים - אטרקציה משתלמת וטיפים נוספים!

מאת: אלכסנדרצילום אירועים07/04/2013897 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מגנטים לאירועים - הרבה יותר ממה שחשבת!

עולם האירועים הוא מגוון ומכיל השקעה כספית גדולה, הרבה אורחים מוזמנים לאירוע הגדול וכולם נדרשים לשלם מכיסם על כך, האולמות הפכו לאולמות יוקרה וכל מיני גנים שונים ומפוארים בשונה מבעבר, נהוג היום להשקיע וכולם מחפשים את האולמות המפוארים והחדשים רק שכולם יגידו "איזה חתונה מהממת הייתה להם", אנחנו משלמים המון כסף על מנה בשונה מבעבר, היום יש ביקוש לאוכל גורמה והתפריט שונה מבעבר, לכל זה צמחו להם גימיקים שונים ומגוונים, גימיק נפוץ מאוד היום באירועים הוא צילום תמונות מגנטים לאירועים, כולם כבר מכירים לכולם בבית יש כמה תמונות כאלו של עצמם או משפחתם וזה מוכר לכל בית ולכל אדם בארץ.

מי אינו מכיר את צלם המגנטים? מי אינו מחפש את צלם המגנטים? איך שאנחנו מגיעים היום לחתונה ועובר לידינו צלם אנחנו ישר שואלים אותו "אתה צלם המגנטים"...  זה הפך ללהיט ואנחנו נפגשים עם אותו צלם בכל אירוע גדול, היום נהוג להזמין את השירות הזה לאירועים, מדובר בשירות זול ולא יקר, שירות שהוא משתלם ומשמח את האורחים שלנו, השירות הזה הוא מאין מתנה ומזכרת מיום כה גדול וחשוב לנו, מזכרת שנשמרת לאורחים שלנו הרי מדובר בתמונתם, איך שלא ישמרו עליה?

מגנטים לאירועים זה היום הפך ללהיט זה כמה שנים ברציפות, אינו יורד מן הבמה ולא נמאס לאנשים עדיין מזה, ההפך יותר ויותר אנשים מחפשים את צלם המגנטים ונהנים להצטלם ומחכים בקוצר רוח לפיתוח התמונות על ידו.

לפיכך ובהתאם לזאת מרבים בעלי האירוע להזמין את צילום תמונות המגנטים לאירועים לכל: חתונה, בר מצווה, בת מצווה, ברית, בריתה, יום הולדת מושקע שכולל בתוכו הפעלות לימי הולדת מושקעת ועוד המון אירועים משמחים אחרים.

תמונות האלו מפותחות בשיטה שונה ממה שאנחנו מכירים, הם מפותחות על ידי מדפסת פוטו אשר מדפיסה אותם עם על ידי נייר  פוטו גלוסי מיוחד ובנוסף משתמשים עם דיו למדפסת איכותי שמיותר על ידי היצרן הרשמי כי אחרת התמונה לא תהיה איכותית ותדהה מהר בהשוואה למגנטים אחרים שדוהים מהר מאוד לאחר מספר שבועות או חודשים בגלל הסיבה הזאת שהיא שימוש בדיו לא איכותי,

הפיתוח מתבצע על ידי מספר גורמים ביניהם כמו שהזכרתי היא מדפסת הפוטו, ובנוסף אנחנו מדפיסים את התמונות על נייר פוטו מיוחד כזה שנקרא נייר גלוסי מבריק ומתאים לתמונות, לא נייר רגיל אלה נייר פוטו בלבד.

חשוב שיהיה למינציה על כל דף פוטו כי אחרת התמונה תצא עם מראה מט ולא מראה מבריק ויפה כמו שצריך באמת.

המראה האיכותי של המגנטים יכול להיות רק אם נשקיע ונקנה את הציוד המתאים ונעבוד עם החומרים הטובים בשוק ולא נתפתה לקנות את הציוד הזול יותר שמוכרים לנו כל הסוחרים השונים,היום קיימים בשוק כמה סוגים שונים של חומרים להפקת מגנטים לאירועים, יש כאלו שמוכרים לנו דיו למדפסת עם דיו ממוחזר.

מהו דיו ממחוזר? דיו ממוחזר הוא דיו שמעורבב עם מים ולשם כך הכמות הופכת לדולה יותר ולכן נמכרת בזול יותר בהשוואה לדיו המתחרה, אני ממליץ לעבוד רק עם הדיו של היצרן, אומנם הוא יקר בהרבה יותר מהמתחרים אבל הוא נותן תוצאות אין מה לומר בעניין הזה כולם מסכימים.

יש לנו את מכשיר הלמינציה שהוא הכרחי לשם הפקת תמונות אלו, המכשיר הזה גורם לכל התמונות לקבל שכבת מגן וכך הם נשמרים לאורך שנים וחודשים רבים יותר מהאחרים, בעבר לא היו נוהגים לבצע את הלמינציה על הדפים המודפסים ולכן אנו רואים המון מגנטים שדוהים ולא נראים טוב כמו אלו החדשים שיש כיום בשוק.

על מנת שהמגנטים יהיו חתוכים בצורה יפה אנחנו משתמשים במכשיר שנקרא גליוטינה, הגליוטינה זהו מכשיר חיתוך לדפי a4 אשר כך חותך את הדף בצורה ישרה וללא סימנים מיותרים על תמונות המגנטים, אחרת התמונות יהיו חתוכות בצורה לא ישרה והאיכות תפגע מאוד.

היום יש המון אטרקציות שונות בתחום האירועים, יש אטרקציות יקרות יש כאלו זולות יותר, השירות של תמונות המגנטים נקרא זול יחסית בהשוואה לאחרים זהו שירות שהאורחים ממש נהנים ממנו ולוקחים איתם מתנה הביתה שנשמרת לעוד המון זמן וכך נזכרת האירוע שלנו מחדש ואינו נשכח מהר.

בעבר היו משלמים על השירות הזה סכום בסביבות 2500 פלוס מינוס, היום משלמים אפילו פחות מחצי מהסכום הזה, המחירים נעים בסביבות 1,000 שקלים.

זה ממש משתלם ובנוסף אנחנו מקבלים את כל הצילומים של האורחים בדיסק תמונות, ממש כמו צלם נוסף שמסתובב לנו באירוע.

שיהיה בצלחה ושמחתי לעזור במידע

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מגנטים לאירועים

0506733621

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלכסנדר

מאת: אלכסנדרימי הולדת25/05/141343 צפיות
חוגגים אירוע קרוב? כנראה שהמאמר הבא בדיוק בשבילכם, תבינו בדיוק כיצד לארגן נכון את האירוע שלכם בין אם מדובר על יום הולדת, בין אם מדובר על אירוע חתונה גדול. יתרון גדול הוא לתכנן את האירוע כך שיצא מושלם ובמחירים אטרקטיבים ולא של הרגע האחרון

מאת: אלכסנדרצילום05/03/141131 צפיות
ישנם המון ספקי שירות תמונות מגנטים לאירועים שמפתחים את תמונותיהם באיכות ירודה ולא באיכות גבוה לכן במאמר הבא נפרט כיצד יש לבחור חברת מגנטים לאירועים שמספקת איכות טובה.

מאת: אלכסנדרצילום28/02/141104 צפיות
שירות תמונות מגנטים לאירועים היא אטרקציה מצליחה מאוד לאירועים קטנים וגדולים.

מאת: אלכסנדרצילום20/02/141077 צפיות
הרבה שואלים מה יעלה בגורל תמונות המגנטים לאירועים, יש כאלו שאומרים שנמאס מהשירות הזה ויש כאלו האומרים שזה השירות הטוב ביותר שיש כיום להציע לאורחים המשתתפים האירוע

מאת: אלכסנדרצילום18/02/141106 צפיות
בחירת צלם מגנטים נעשה בהזמנת הלקוחות שמעוניינים בשירות של צילום תמונות המגנטים לאירועים

מאת: אלכסנדרצילום12/02/141067 צפיות
בחירת צלם מגנטים איכותי ומקצועי שיעניק לכם שירות מצוין וכך תקבלו מגנטים עמידים שנשמרים לאורך שנים

מאת: אלכסנדרצילום11/02/14927 צפיות
מגנטים לאירועים הם חלק מכל אירוע היא למעשה האטרקציה הטובה ביותר והמומלצת ביותר לאירועים קטנים וגדולים, במאמר הזה נריב הודות האטרקציה הגדולה ביותר

מאמרים נוספים בנושא צילום אירועים

מאת: רוני הכהןצילום אירועים31/10/181665 צפיות
האם באמת יכולים לארגן אירוע מורכב לעייפה כמו חתונה באופן מהיר ועדיין לספק "שואו" קסום כפי שכל חתן וכלה היו רוצים לאחל לעצמם?

מאת: ניב אבןצילום אירועים29/06/181618 צפיות
כאשר על מנת לדעת כמה עולה צלם לחתונה שמתקרבת לה בצעדי ענק, צריכים להבין היטב את כל מה שמתקיים בכל סוג של הצעה.

מאת: moraleצילום אירועים09/06/181269 צפיות
כשאנחנו עורכים אירוע, לא משנה מה סוג האירוע, בין אם זה שמחה משפחתית, מסיבה בחברה, אירוע חברתי ועוד, אנחנו יודעים פחות או יותר עם אילו ספקים אנחנו נצטרך לעבוד, אין פה הרבה דברים יוצאי דופן. אנחנו יודעים שנצטרך להזמין שירותי קייטרינג, ברוב המקרים נצטרך להזמין שירותי מוזיקה והגברה, סביר להניח שנצטרך להזמין צלם סטילס או צלם וידיאו, יש דברים שהם די מובנים מאליהם, דברים שאנחנו לא יכולים לוותר עליהם.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים14/12/171414 צפיות
איך מבצעים את הפעולה הלא פשוטה של מיון תחת לוח זמנים לא ממש רחב יריעה? קראו הלאה טרם הבחירה הסופית בצלם.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים19/10/171649 צפיות
בין כל הספקים צריכים לחפש גם צלם לחתונה במרכז הארץ, במידה ואכן החתונה נערכת באזור המרכז, ואז עולה לה השאלה איזה ספק יהיה הכי נכון לכל זוג, והאם העלות מצדיקה את עצמה בהתחשב בכל יתר הספקים שצריכים להוסיף עוד לרשימה הארוכה של הוצאות שאין לה סוף? התשובה לכל אלה היא תכנון.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים07/09/171910 צפיות
החיפוש אחר אדם אשר לו יש את המטלה המאוד חשובה הזו של צילום חתונה מתחילתה ועד לתומה על מנת שעם התיעוד הזה כל משפחת החתן והכלה יוכלו להעלות זיכרונות בצורה מאוד נוחה לצפייה, בתמונות סטילס וצילום וידאו גם יחד.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים22/08/172194 צפיות
חפשו אחר צלם לחתונה במרכז אשר עונה על כל מה שצריכים לחתונה לפי הבדיקה החשובה הבאה שיכולה לחסוך כאב ראש די במהירות...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica