חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סלון כלות

מאת: גל מוראומנות - כללי25/04/20131136 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות ניתן להבחין בתופעה שיותר ויותר כלות מיועדות בוחרות לרכוש שמלות כלה דרך האינטרנט. ההחלטה הזו מאפשרת להן להנות ממחירים אטרקטיביים ונמוכים בהרבה מהעלות המקומית של שמלות הכלה, לבצע רכישה מהירה, קלה ופשוטה וכל זאת בלי שום צורך לצאת מן הבית. עם זאת, לא מעט מהכלות המיועדות שמקבלות את המשלוח שלהן מחוץ לארץ לא תמיד שבעות רצון ולעיתים אף נאלצות להשליך את השמלה שהזמינו לפח. כך או אחרת, אין ספק שעדיין עדיף וכדאי לבחור ללכת לסטודיו של עיצוב שמלות כלה בסלון כלות מפנק על פני לקנות דרך האינטרנט. מהן הסיבות העיקריות לכך ולמה עדיף לקנות דרך עיצוב שמלות כלה?

כאשר אתן רוכשות שמלת כלה דרך האינטרנט, גם אם נדמה לכן שאתן מקבלות מפרט טכני מדוקדק ורואות את התמונה בזוויות ובתמונות רבות, אתן עדיין קונות "חתול בשק". עם כל התמונות ועם כל המידע שיהיה בידכן, אתן עדיין לא רואות את המוצר הממשי מול העיניים שלכן ובטח שלא עוקבות אחר תהליך יצירתו. בסטודיו של עיצוב שמלות כלה אתן שותפות לכל שלב ושלב בעיצוב שמלת הכלה שלכן ואתן יכולות לחוש בעצמכן בבדים, לראות את השלבים במו עינייכן ולזהות את הרמה והאיכות של העבודה בקלות רבה יותר.

רכישה של שמלת כלה דרך האינטרנט לעומת במקום של עיצוב שמלות כלה תהיה לעולם ולתמיד התפשרות מצידכן. התפשרות על האיכות של המוצר המוגמר, התפשרות על הבדים, התפשרות על העיצוב, התפשרות על העיטורים שעל גבי השמלה וכן הלאה. כאשר אתם הולכים למעצבת שכל עיסוקה הוא עיצוב שמלות כלה אתן לא צריכות להתפשר אף פעם. המעצבת נמצאת שם כדי להקשיב לכן, להבין מה אתן רוצות ולהתאים את מה שרצוי לכן לבין מה שמצוי- כלומר, לעשות סינכרון בין הרצונות שלכן לבין מה שמתאים במיוחד עבורכן.

רכישת שמלת כלה באינטרנט היא יכולה להיות זולה באופן משמעותי משמלה שהושכרה או נרכשה בסטודיו של עיצוב שמלות כלה, אך האם אתן באמת רוצות להראות "זולות" ביום המאושר בחייכן? לשם ההבהרה, כנסו למקומות המשווקים שמלות כלה זולות בארץ ותוכלו להיווכח בקלות מדוע המחיר הוא כל כך נמוך. בדרך כלל מדובר על בחירת בדים איכותיים הרבה פחות, מדובר על עיצובים פשוטים שאפילו כותונת לילה נראית יוקרתית לצידם ומעט מאד השקעה בפרטים הקטנים שעל השמלה.

אל תשכחו, החתונה שלכן היא אירוע חד פעמי שבו אתן רוצות להרגיש כנסיכות ליום אחד. אל תתפשרו על שמלה פשוטה וזולה ולא משנה מה המחיר. אל תרכשו שמלה באינטרנט רק כי יותר קל לכם לבחור אותה והעלות מסנוורת אתכן. תזכרו שהחתונה היא היום שבו אתן צריכות להיות המרכז וגם להרגיש הכי טוב עם המראה שלכן ועם עצמכן. סטודיו עיצוב שמלות כלה יהיה זה שילווה אתכן ויעצב לכן שמלה מיוחדת ובלתי נשכחת.

 



תגיות המאמר: סלון כלות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גל מור

מאת: גל מורחקירות10/12/111188 צפיות
להיות בלש פרטי ולעבוד כבלש פרטי זה עבודה מגוונת. יום אחד אתה עוקב אחר גבר בוגד וביום אחר אתה מאתר אדם שירש ירושה גדולה או להיפך אתה מוכיח שמתחזה מנסה לקבל ירושה שמגיעה למישהו אחר.

מאת: גל מורחקירות09/12/111438 צפיות
חוקר פרטי הוא אדם בעל מקצוע אפוף מסתורין. עם זאת, חוקר פרטי לרוב יהיה אדם שיושרו אינו מוטל בספק ושיטות הפעולה שלו חוקיות לגמרי. על כל חוקר פרטי להיות דיסקרטי עם הפונה אליו משום שפעמים רבות הוא עלול

מאת: גל מורחקירות09/12/111291 צפיות
ישנם מקרים בחיים בהם אנחנו נאלצים לפנות לאדם אשר תפקידו הוא חוקר פרטי. חוקר פרטי יכול לחקור עבורנו מקרים בהם אנחנו רוצים לדעת משהו שיש לו ערך עבורנו, אך לאו דווקא בעל עניין למישהו אחר.

מאת: גל מורחקירות09/12/111172 צפיות
אחת הדרכים הנפוצות למנוע אסון או פשע שעתיד להתרחש, כזה שאין באפשרותנו לצפותו בדרכים מקובלות היא באמצעות חקירות. בדרך כלל הגופים שמורשים לנהל חקירות ישירות הם גופים ממשלתיים כמו המשטרה.

מאת: גל מורפרסום באינטרנט09/12/111387 צפיות
כאשר מדברים על מודל הוגן של פרסום יש רק מודל אחד אותו ניתן לסמן כוודאות כמודל פרסום הוגן לשני הצדדים והוא כאמור - פרסום באינטרנט בשיטת ה-PPC. מדובר על שיטת פרסום באינטרנט בין אם דרך מנועי חיפוש ובין

מאת: גל מוררהיטים07/12/111576 צפיות
מזנונים מעץ מלא הם הדגמים הנמכרים ביותרבארץ. כבר שנים שהם שומרים על ביקוש גבוה חרף הדגמים החדישים של מזנונים מחומרים סינתטיים. מזנונים מעץ מלא פשוט נראים יותר טוב והם מצדיקים את המחיר

מאת: גל מורחקירות29/11/111132 צפיות
האם גם אתם חשבתם פעם לשכור שירותים של משרד חקירות? משרד חקירות הפך להיות משרד מבוקש בקרב גופי וחברות וכן אנשים מן השורה. הצורך הגובר בביצוע חקירות נובע מסיבות שונות, אשר מצביעות על בעיות שונות

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223286 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223572 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223314 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205169 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205210 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206148 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192337 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica