חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השוואת מחירי הובלות

מאת: ערןעסקים - כללי30/04/2013734 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

באם אתם עוברים דירה בזמן הקרוב, סביר מאד להניח שהבנתם כי עליכם לקבוע עם חברת הובלות, ורצוי מוקדם ככל האפשר. האמונה שלכם היא שבדרך זו, המשימה כולה תהפוך לפשוטה הרבה יותר. קשה לחלוק עליכם. מצד שני, חשוב מאד שתבינו כי אין דינה של חברה אחת הפועלת בתחום דומה לזה של חברתה, וכי קיימים הבדלים משמעותיים ביניהן.

אחד הפערים המשמעותיים נוגע למחיר הובלה. כפי שנראה מיד, המפתח למציאת עסקה טובה, בדומה לתחומים אחרים, הוא השוואת מחירים מקיפה.

על התחרותיות שבהובלה

האגדה מספרת שבימים עברו, פעל בישראל מספר מצומצם של חברות הובלה. כאשר היה צורך בהן, כל מה שנדרש היה הוא ליצור איתן קשר. אולם, מאז חלו שינויים מהותיים בתחום. הוא הפך לפתוח, ויותר ויותר חברות נכנסו אליו. כך, כיום עומדות אינספור אפשרויות עבור כל אחד מאיתנו.

למעשה, תחום ההובלה כיום נחשב לאחד התחרותיים שיש. אין מחירון מפוקח, וכל חברת הובלות ראשית לדרוש סכום אחר על שירותיה. מכאן, עולה גם החשיבות של ביצוע סקר מחירים מקיף טרם הבחירה.

כך מצמצים אפשרויות

אין הכוונה שלנו שנדרש לפנות לכל אחת מהחברות הפועלות בישראל. ברור כי זוהי משימה בלתי אפשרית, שתגזול זמן ומאמצים רבים.  המפתח לבחירה נכונה, אם כך, הוא בצמצום האפשרויות: חשוב להגדיר בדיוק מהם המאפיינים של ההובלה, ולמצוא חברות שיכולות להציע מענה בתחום.

למה הכוונה? ובכן, ניתן למצוא כאן לא מעט משתנים שירכיבו את המשוואה. אחד המרכזיים שבהם הוא אזור ההובלה: יש חברות הפועלות בפריסה ארצית, בעוד אחרות מתמקדות באזור מסוים בלבד- למשל, הובלות בתל אביב.

גם סוג ההובלה צריך להביא לצמצום אפשרויות: חברות מסוימות מתמחות בהובלות משרד, בעוד אחרות מגיעות לרמת מומחיות בביצוע הובלות קטנות. וכמובן שניתן למצוא דוגמאות נוספות, חשובות לא פחות.

המלכודת שבמחיר ההובלה

חשוב לתת את הדעת על כך שבתחום המורכב של הובלות, בחירה בהצעה הנמוכה ביותר עלול להיות בעייתית. זאת מכיוון שהמחיר הנמוך עלול להעיד, פשוטו משמעו, על רמתה של חברת ההובלות. חברה אשר מציעה מחיר זול מכיוון שאין באמתחתה ציוד מתאים להובלה- ובכן, ייתכן כי רצוי שלא לבחור בה.

ברוב המקרים, המחיר שייבחר יימצא איפשהו באמצע, בין המחיר הגבוה ביותר שנבדק, לזה הנמוך ביותר. מיותר לציין שכל מקרה נבחן לגופו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ערן

מאת: ערןריהוט 01/10/13711 צפיות
ירושלים, בירת ישראל, היא עיר של ניגודים. מצד אחד, זוהי עיר מסורתית מאד, בה מתגוררים אנשים, בני כל הדתות, כבר אלפי שנים. מן העבר השני, ירושלים נמצאת בתנופת בניה אדירה, שעה שלא מעט פרוייקטים חדשים מתנוססים בכל חלקה טובה בבירה. גם אתם עוברים להתגורר בעיר ? סביר שתהיה חייבים להיעזר בשירותיה של חברת הובלות.

מאת: ערןרכב01/10/13893 צפיות
על שימושיהם של חברות הובלה באינטרנט לצרכי מיתוג.

מאת: ערןבניין ואחזקה - כללי03/07/13691 צפיות
מדי שנה, זה קורה. אינספור משפחות עוזבות את הכתובת שלהן, ומחליפות כתובת. בכל אחד מהמקרים, ברור שמצפה להן שינוי מהותי בחיים, וההתרגשות בוודאי בשיאה. הרצון הברור הוא לבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר – ואיך דרך טובה יותר להתחיל מכך מאשר מעבר דירה חלק. אנחנו נסייע לכם בכך, באמצעות מתן מספר דגשים בדרך למציאת חברת הובלות איכותית באמת.

מאת: ערןעסקים - כללי03/04/13749 צפיות
מדי כמה שנים, אנחנו עוברים דירה. הליך מסוג זה מלווה, מטבע הדברים, בהתרגשות רבה. אז גם עולות מחשבות על הדרך לבצע את המעבר בפועל, כאשר כמעט תמיד נשקל גם השימוש בשירותיה של חברת הובלות. אנחנו נתייחס להיבט הזה, ונראה לכם מדוע, במקרה הזה, רצוי להשאיר את העבודה למקצוענים.

מאת: ערןבניין ואחזקה - כללי27/02/13665 צפיות
תל אביב מהווה הלב הפועם של מדינת ישראל. מדי שנה, עוברים לתחומיה אינספור אנשים, ונהנים מקרבה לכל מה שמרכזי בישראל: המוסדות האקדמאיים, בתי העסק, המוסדות הציבוריים וכן הלאה. בכל פעם שזה קורה, נדרש להזמין את שירותיה של חברת הובלות מקצועית, שתטפל בהיבט זה של מעבר הדירה. מהם, אם כן, המאפיינים של הובלות בתל אביב?

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231739 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222645 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221820 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221864 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222047 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221915 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221516 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica