חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אטרקציות לבת מצווה ויהיה מעניין...

מאת: קרמבו הפקותהפקת אירועים16/11/20095061 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בר/בת מצווה, זה תמיד אותו דבר- חלק מהמוזמנים רוקדים וחלק יושבים, אוכלים אוכל סטנדרטי של אירועים, מתלבשים יפה, קצת משתעממים....

אירוע רגיל? לא עוד! בעזרת אטרקציות לבר מצווה או אטרקציות לבת מצווה מוסיפים עניין לאירוע והופכים אותו לאירוע מהסרטים.

אטרקציות לבר מצווה , אטרקציות לבת מצווה והסירו דאגה מליבכם

באירועים ובפרט באירועי בר/בת מצווה אנו זקוקים לפעילות, מוקד עניין או בידור בדמות אטרקציות לבר מצווה או אטרקציות לבת מצווה . אטרקציות לבר מצווה וגם אטרקציות לבת מצווה ישעשעו וירצו את האורחים וכמובן את המארח.

בשילוב אטרקציות לבר מצווה או אטרקציות לבת מצווה תוכלו להעלות את מצב הרוח ואת מפלס ההנאה. במהלך ארגון אירועים הלחץ והדאגה גוברים ואנחנו עסוקים בתהיות כמו "האם ישתתפו? האם ייהנו?" בעזרת אטרקציות טובות ומעניינות אפשר "להוריד הילוך" ולהירגע. רק צריך לבחור מתוך המגוון האינסופי.

אטרקציות לבר מצווה , אטרקציות לבת מצווה - הכול מוכן

עגלות ודוכני מזון (גלידות, פיצה, המבורגר, פופקורן, צמר גפן מתוק, פנקייק, מזרקות שוקולד), משחקים (שולחנות, וירטואלי, קזינו, מתנפחים, אקסטרים), פינות מעניינות (יצירה, מזכרות, קריקטורות) - הן רק חלק מן האטרקציות המוצעות.

ניתן להתאים אטרקציות לבר מצווה או אטרקציות לבת מצווה ספציפית לאירוע, לאורחים ולגילאים. מומלץ מאד לבחור בחבילות המוצעות באתר, הכוללות ומשלבות מספר אטרקציות לבר מצווה או כמה אטרקציות לבת מצווה .

ביום האירוע צוות האתר יגיע ויכין את המקום (תפאורה מוסיקה, מפעילים, דוכנים, עזרים, שולחנות...) לתפעול אטרקציות לבר מצווה או אטרקציות לבת מצווה שנבחרו.

תהיו אטרקטיביים!

הקדמה והטכנולוגיה הביאו עימן הרבה גימיקים, המאפשרים לכולנו ליהנות מעולמן המופלא של אטרקציות לבר מצווה או בת מצווה. היום כל חוגג וחוגגת רוצים שיזכרו את האירוע שלהם כמסיבה האטרקטיבית ביותר באותה תקופה. הנאת האורחים זה החלק החשוב ביותר מכל, לדעת שיש שמחה במקום ולא רק של החוגגים עצמם, כולם צריכים ליהנות שווה בשווה.

על כן המארחים צריכים רק להזמין אטרקציות לבר מצווה - ומאותו רגע הם יכולים להיות רגועים. כי אף אחד לא נשאר אדיש אל אטרקציות לבת מצווה ובר מצווה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קרמבו הפקות אירועים - אטרקציות לאירועים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קרמבו הפקות

מאת: קרמבו הפקותהפקות אירועים13/12/09835 צפיות
בעבר מספיק היה אורגן אורות וזיקוקים - שילוו את הטקס - כדי לעשות שמחה בקרב בני הנוער ולצאת בהרגשה כי היו אטרקציות לבר מצווה... אז זהו .. שכבר לא.

מאת: קרמבו הפקותהפקות אירועים29/11/09820 צפיות
קשה להאמין שזה קרה, אבל הילד או הילדה הקטנים שלכם הגיעו לגיל מצווה. זה בדיוק השלב להתחיל לתכנן אירוע שיהיה הכי יפה, הכי מרגש, הכי מסעיר, הכי...הכל.

מאת: קרמבו הפקותהפקות אירועים24/11/09784 צפיות
מי שמעוניין באירוע אקטיבי וכייפי באמת, כזה שאין בו אורחים "שיושבים בשולחן" או יושבים בצד, חסרי מעש, ורוצה שלכולם תהיה סיבה לזכור את האירוע כמהנה במיוחד, כדאי לו לשקול הזמנת שולחנות משחק לאירועים .

מאת: קרמבו הפקותהפקת אירועים09/11/09855 צפיות
למה חשוב בעצם לקחת חברת הפקות אירועים ולא להסתפק ביכולות של עצמכם? ובכן, אתם בהחלט יכולים לנסות לקחת על עצמכם תהליך הפקת אירועים, ואנחנו משוכנעים שתצליחו להרים אירוע לבדכם, אך עליכם לשאול את עצמכם בכנות, האם אתם באמת מוכנים לכאב ראש הזה?

מאת: קרמבו הפקותהפקת אירועים09/11/09938 צפיות
כל אדם שפוי שאי פעם ניסה להרים הפקת אירועים לעצמו או לאדם אחר שהוא אוהב, הגיע למסקנה הזו מתישהו במהלך ההכנות: ההכרה כי זה פשוט גדול עליו בכמה מידות, וכי יש יותר מדי פרטים לחשוב עליהם, להתעסק בהם ולארגן אותם בשביל אדם אחד.

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211621 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202362 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195969 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191793 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191573 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191694 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181689 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica