חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האטרקציה המובילה ביותר לאירועים

מאת: אלכסנדרצילום אירועים02/05/2013854 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אפשר לומר חד משמעית שאין אירוע בלי מגנטים ,כוונתי היא שהיום אפשר לראות כמעט בכל אירוע את תמונות המגנטים לאירועים, אם נחשוב לרגע על כל האירועים שהיינו בהם בשנים האחרונות אז בטח נזכר שברובם אם לא כולם היה שירות הנ''ל.

יותר ויותר ילדים אשר חוגגים בר מצווה, בת מצווה דורשים מהוריהם להזמין את השירות , בעבר היינו יכולים לראות את תמונות המגנטים פחות באירועים לא היה זה להיט כמו היום שכולם אוהבים להצטלם לשירות.

בשורות הבאות ארחיב מה כולל השירות של אותם אטרקציות לאירועים

האטרקציה כוללת,

כבר בתחילת האירוע עם הגעתם של האורחים מגיעים נותני השירות - צוות האטרקציה, לאחר שהצוות מתמקם לו בתוך האולם עדיף שיהיה במקום מרוחק מהאורחים בכדי שלא יציקו ויבואו אחריו, מחברים את הציוד הנדרש לשקעי החשמל ומתארגנים בהתאם ליציאה לכיוון האורחים שם אחד מהם שהוא בעצם צלם מגנטים של כל הערב אמור לגשת אל האורחים ולהסתובב ביניהם על מנת לצלם אותם לתמונות שלאחר מכן יפותחו חינם ויודבקו על לוח מתאים.

ובין כל אלו ממשיך לצלם את האורחים אשר מסתובבים בבופה, לאחר מכן מתקיים טקס החופה שבו נעמדים החתן והכלה זה לצד זו ונשבעים אחד לשנייה, טקס זה אורך כחצי שעה שבא עוזב נותן השירות את המקום ועובר לאחורי הקלעים על מנת לעזור בפיתוח תמונות המגנטים, כמובן שבאירועים שמעל 300 איש מומלץ שיגיע צוות של אנשים על מנת שיעבדו בצורה טובה ושוטפת יותר, לאחר טקס החופה מודבקים כל אותם מגנטים לחתונה על לוח אשר עומד לו אי שם בצד של רחבת הריקודים בצורה כזאת שכולם רואים אותו ובנוסף הוא לא מפריע לאף אחד.

לאחר כן ממשיך אותו צלם מגנטים להסתובב בין האורחים ולצלם אותם לעוד המון תמונות, כמובן שחשוב מאוד שאותו נותן שירותים ידע להתייחס יפה לקהל באירוע, יש היון הרבה אנשים שמתאכזבים מהשירות בגלל אותם נותני שירות שלא חביבים יפה לקהל ובעצם מקלקלים את השירות, הרבה צלמי מגנטים מתחמקים לעתים קרובות מהאורחים במהלך הערב מכוון שאותו נותן שירות נמצע תחת לחץ גדול והם מחפשים להקל על עצם ולא להכביד.

צלם מגנטים לחתונה הוא חלק מכל אירוע היום

חשוב שנקבל שירות טוב ואיכותי , תמונות המגנטים אמורות לצאת מהפיתוח בעותקים כמגנטים לפי מספר האנשים בתמונה זאת אומרת אם הצטלמו 4 אנשים אז אמורים להיות 4 מגנטים ולא פחות או יותר, כך שלכל אחד יהיה תמונת מגנט שלא יקרה מצב שאחד יקבל והשני לא יקבל.

בנוסף חשוב שלא יהיה ביקוש חוזר לפיתוח התמונות בגלל טענות כאלו ואחרות על כך שלא קיבלו את המגנט כי לאחר מכן יהיה עומס על הפיתוח ויהיו עיכובים וזה יוצר בעיות ותקלות רבות באירוע וגורם לאורחים להתאכזב ולדבר לשון הרע על צוות צילום מגנטים לחתונה , ממש לא כדאי יהיה להגיע לרמה כזאת ולכן "חכם עיניו בראשו" יפעיל שיקול דעת ברגע שהוא עובד עם האורחים וידע שכאשר הוא יהיה טוב עם כולם יצליח יותר ויהיה לו עבודה גדולה יותר בצילום מגנטים.

איכות התמונות צריך להיות מצוין ,האיכות נקבעת מכמה גורמים שונים ,נציין חלק חשוב מהם :

למינציה, נייר פוטו ודיו איכותי. אלו השלושה החשובים ביותר על מנת שנקבל תוצר איכותי וטוב.

נתחיל עם איכות הדיו, חשוב שאותם נותני שירות של צילום מגנטים לאירועים ידפיסו את המגנטים באיכות מצוינת מה שאומר שיעבדו עם ראשי דיו מקוריים ולא עם ראשי דיו תחליפיים של כאלו המגיעים ממקומות מרוחקים בעולם, דיו איכותי הם ראשי דיו המתאימים למדפסת ולא מערכת הזנה שכוללת מילוי עצמי למדפסת.

הנייר אמור להיות מיוחד להדפסת תמונות בלבד ולא דף רגיל, כי אחרת נראה את האיכות בלי קושי רב.

לגבי הלמינציה - חשוב שצלם המגנטים ישתמש בדפי למינציה כי אחרת המגנטים ידהו ויתקלפו מהר מאוד, הרי כמעט כולם נתקלו במגנטים שדהו להם מהר מאוד ונעלמה התמונה תוך מספר חודשים.

שיהיה בהצלחה ובמזל טוב

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מגנטים לאירועים

0506733621

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלכסנדר

מאת: אלכסנדרימי הולדת25/05/141342 צפיות
חוגגים אירוע קרוב? כנראה שהמאמר הבא בדיוק בשבילכם, תבינו בדיוק כיצד לארגן נכון את האירוע שלכם בין אם מדובר על יום הולדת, בין אם מדובר על אירוע חתונה גדול. יתרון גדול הוא לתכנן את האירוע כך שיצא מושלם ובמחירים אטרקטיבים ולא של הרגע האחרון

מאת: אלכסנדרצילום05/03/141129 צפיות
ישנם המון ספקי שירות תמונות מגנטים לאירועים שמפתחים את תמונותיהם באיכות ירודה ולא באיכות גבוה לכן במאמר הבא נפרט כיצד יש לבחור חברת מגנטים לאירועים שמספקת איכות טובה.

מאת: אלכסנדרצילום28/02/141102 צפיות
שירות תמונות מגנטים לאירועים היא אטרקציה מצליחה מאוד לאירועים קטנים וגדולים.

מאת: אלכסנדרצילום20/02/141077 צפיות
הרבה שואלים מה יעלה בגורל תמונות המגנטים לאירועים, יש כאלו שאומרים שנמאס מהשירות הזה ויש כאלו האומרים שזה השירות הטוב ביותר שיש כיום להציע לאורחים המשתתפים האירוע

מאת: אלכסנדרצילום18/02/141105 צפיות
בחירת צלם מגנטים נעשה בהזמנת הלקוחות שמעוניינים בשירות של צילום תמונות המגנטים לאירועים

מאת: אלכסנדרצילום12/02/141067 צפיות
בחירת צלם מגנטים איכותי ומקצועי שיעניק לכם שירות מצוין וכך תקבלו מגנטים עמידים שנשמרים לאורך שנים

מאת: אלכסנדרצילום11/02/14926 צפיות
מגנטים לאירועים הם חלק מכל אירוע היא למעשה האטרקציה הטובה ביותר והמומלצת ביותר לאירועים קטנים וגדולים, במאמר הזה נריב הודות האטרקציה הגדולה ביותר

מאמרים נוספים בנושא צילום אירועים

מאת: רוני הכהןצילום אירועים31/10/181660 צפיות
האם באמת יכולים לארגן אירוע מורכב לעייפה כמו חתונה באופן מהיר ועדיין לספק "שואו" קסום כפי שכל חתן וכלה היו רוצים לאחל לעצמם?

מאת: ניב אבןצילום אירועים29/06/181614 צפיות
כאשר על מנת לדעת כמה עולה צלם לחתונה שמתקרבת לה בצעדי ענק, צריכים להבין היטב את כל מה שמתקיים בכל סוג של הצעה.

מאת: moraleצילום אירועים09/06/181265 צפיות
כשאנחנו עורכים אירוע, לא משנה מה סוג האירוע, בין אם זה שמחה משפחתית, מסיבה בחברה, אירוע חברתי ועוד, אנחנו יודעים פחות או יותר עם אילו ספקים אנחנו נצטרך לעבוד, אין פה הרבה דברים יוצאי דופן. אנחנו יודעים שנצטרך להזמין שירותי קייטרינג, ברוב המקרים נצטרך להזמין שירותי מוזיקה והגברה, סביר להניח שנצטרך להזמין צלם סטילס או צלם וידיאו, יש דברים שהם די מובנים מאליהם, דברים שאנחנו לא יכולים לוותר עליהם.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים14/12/171411 צפיות
איך מבצעים את הפעולה הלא פשוטה של מיון תחת לוח זמנים לא ממש רחב יריעה? קראו הלאה טרם הבחירה הסופית בצלם.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים19/10/171645 צפיות
בין כל הספקים צריכים לחפש גם צלם לחתונה במרכז הארץ, במידה ואכן החתונה נערכת באזור המרכז, ואז עולה לה השאלה איזה ספק יהיה הכי נכון לכל זוג, והאם העלות מצדיקה את עצמה בהתחשב בכל יתר הספקים שצריכים להוסיף עוד לרשימה הארוכה של הוצאות שאין לה סוף? התשובה לכל אלה היא תכנון.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים07/09/171907 צפיות
החיפוש אחר אדם אשר לו יש את המטלה המאוד חשובה הזו של צילום חתונה מתחילתה ועד לתומה על מנת שעם התיעוד הזה כל משפחת החתן והכלה יוכלו להעלות זיכרונות בצורה מאוד נוחה לצפייה, בתמונות סטילס וצילום וידאו גם יחד.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים22/08/172190 צפיות
חפשו אחר צלם לחתונה במרכז אשר עונה על כל מה שצריכים לחתונה לפי הבדיקה החשובה הבאה שיכולה לחסוך כאב ראש די במהירות...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica