חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכל על תיקנים

מאת: noamoneהדברה06/05/2013677 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פוחדים להיכנס לשירותים כי הכל שורץ נמלים? הלחץ לא מניח לכם? הבית שלכם הותקף!, הגיע הזמן לפתרון- מזמינים מדביר. הדברה זה שירות חשוב מאוד בכל עסק או דירה, מזיקים לא רק גורמים לגועל, ריבוי מזיקים כגון תיקנים, נמלים ועכברים מזיק לכל בני הבית.

לא יודעים מה לעשות? צריך למצוא מדביר מקצועי, הנה כמה דברים חשובים לגבי הדברת תיקנים ומגוון פתרונות שסייעו לכם לפתור את הבעיה.

מצאתם מדביר? בקשו בנוסף שיראה לכם רשיון מדביר לא כל אדם רשאי לעבודה עם כימיקלים מסוכנים, כך תוכלו לדעת בוודאות שהמדביר קיבל את ההסמכה הדרושה כדי ושלא תהיו תחת התקפה מחודשת מהמזיקים בנוסף נותן שירות אמין והגון צריך להציע אחריות על העבודה.

חושבים אולי לנסות לבד? איך להעלים את הג'וקים בדירה? אמיתי לגמרי: קחו מלפפון סחוט והשאירו אותו במיכל מכוסה עם קצת מים לשעה פלוס, סננו את התמיסה ובמה שנותן תשתמשו כנוזל לספונג'ה.

סובלים מעש בארונות? איך להרחיק עש? השיגו עלי אזדרכת ופזרו בארונות. בכל המקרים שימוש בהדברה רגילה לא מביאים לפתרון יעיל.

להרחקת יונים משיגים כמה דיסקים ישנים ותולים אותם על משהו מקובע והן מעדיפות להתרחק זו אפשרות מועילה וללא דוקרנים וללא הדברה. אל תעשו שימוש בחומרי הדברה יונים עלולות למות שם ולהפוך למפגע מאוד חמור.

הדברת עסק? חשוב לנקות את רצפה בסמרטוט לח בלבד אך אסור בשום אופן לעשות שטיפה כללית. בנוסף, אם יש לכם בעלי חיים הקפידו לשאול מתי אפשר להכניס אותן הביתה.

הגיע הזמן להיפטר מהחרקים ומזיקים בדרך ירוקה? שאלו אם ישנה אפשרות להדביר בחומרים ירוקים, היום כל איש שירות משתמש בחומרים יעילים ואיכותיים ידידותיים לסביבה ומגנים על בני הבית.

אז אם אתם מחפשים הדברה במרכז הקפידו לבצע הדברה עדיף בסביבות חודש מאי בנוסף חפשו ביקורות על מדבירים, עשו סקר מחירים ובכדי להרחיק מזיקים מהבית לחודשים ארוכים הזמינו אנשי שירות מנוסים. אם תעשו נכון את הכל- כך תהיו בטוחים שלא תזכו לביקור מחודש של החרקים בתוך שבועיים-שלושה.

 



תגיות המאמר: הדברת תיקנים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

hi

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת noamone

מאת: noamoneשיפוצים06/05/13609 צפיות
קניתם בית עם מטבח עתיק? הארונות עומדים לייפול? נכון שלפעמים זה נראה לא מסובך לקנות מטבח אבל שמתחילים את החיפוש ורואים את האפשרויות הרבות,

מאת: noamoneשיפוצים06/05/13617 צפיות
עברתם משרד? חיים כבר שנים עם ריצוף משנות השבעים? אפילו בימינו ניתן להבחין בהרבה בתים עם ריצוף לא אסתטי. העלויות הנדרשות בהחלפת ריצוף לא זולות ודאי ומסיבה זו רבים מעדיפים להשאיר את הריצוף כמו שהוא. מסתבר כי דווקא בימינו נוכל למצוא פתרונות נפלאים- שווה לבצע בדיקה ולהתרשם.

מאת: noamoneשיפוצים06/05/13652 צפיות
מעוניינים לשפץ את המטבח? מה עדיף לשפץ או לתקן? נכון שלעתים זה נראה לא מסובך להחליף מטבח אולם כשיוצאים לדרך וקולטים את האפשרויות הרבות,

מאת: noamoneשיפוצים06/05/13640 צפיות
כמה עצות ותובנות בנושא מטבחים: מה עדיף לשפץ או לתקן? לעתים זה נשמע לא מסובך לרכוש מטבח אבל כאשר מתחילים לשוטט בחנויות ורואים את האפשרויות הרבות, שמים לב שזהו תהליך לא פשוט. האם כדאי לפנות לנגר פרטי או לפנות לחנות? כדאי לקנות מטבח פשוט או מטבח עם פורמיקה? הכל במאמר שלפניכם.

מאת: noamoneהדברה24/04/13688 צפיות
פוחדים לרדת למרתף כי זכיתם לביקור של מזיקים? המראה של הג'וק בכיור מסרב לעזוב אתכם? כן, השתלטו לכם על הבית, קיים פיתרון לכלל המזיקים - לקרוא למדביר.

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191756 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181678 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181263 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181384 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181390 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181366 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181281 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica