חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סרטי אנימציה

מאת: טומי רןפרסום13/05/2013818 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל יום משווקות פרסומות חדשות במדיות השונות. השאלה הנשאלת תמיד היא מה יתפוס? מה ירגש? מה יעניק הדים כה גדולים כך שכולם ידברו על הפירסומת וכמובן על המוצר אותו משווקים?

אחד הטרנדים החזקים בשנים האחרונות הינו פירסום סרטי תדמית באמצעות אנימציה. למה? כי עם סרט אנימציה אפשר לעשות הכל באמצעות הדימיון. להפעיל דמויות חלומיות, לשרטט עולם, סיטואציות ולמעשה אין גבולות. סרטי אנימציה גם נחקקים בזיכרונם של הצופים מכיון שהינם שונים בין סרטי התדמית הקיימים בטלוויזיה ובמדיות השונות. כמו כן, מאוד קל להצחיק את הצופה, לעניין אותו ולהראות לו את חדשנות החברה אותה משווקים.

אין ספק שהבחירה בין סרט תדמית שבו אנשים חיים לבין סרט תדמית של אנימציה היא לא פשוטה. אבל, ההבדל העיקרי בין השניים הוא היכולת של סרט אנימציה להסביר ביתר קלות נושאים מסובכים ומורכבים.

למה חברות בוחרות להפיק סרט תדמית בצורת אנימציה?

· סרט אנימציה מתאים יותר כאשר מוצר עוד לא קיים, אך נמצא בהליך של פיתוח. החברה בעצם רוצה לשווק ולמכור את הרעיון. באמצעות אנימציה קל יותר להסביר מאשר באמצעות אנשים חיים.

· קל הרבה יותר להסביר נושאים מופשטים באמצעות אנימציה (אם לא מדובר על מוצר, אלא על שירות מסויים).

· לעיתים קשה מאוד לתאר סיטואציה מסויימת ואנימציה  מצליחה להתגבר על קושי זה בקלות.

· אנימציה חסרת גבולות. אפשר לבחור אינסוף ווריאציות של דמויות, סיטואציות, הפעלות של דמויות, צורות, אביזרים של הדמויות, העולם בו הן חיות וכדומה.

· אנימציה הינה מצחיקה, מבדרת, יוצרת בצופה עניין, ועל כן נזכרת יותר בתודעתו.

למה חברות שוללות הפקת סרט אנימציה?

· אנימציה הינה מורכבת מאוד לביצוע.

· ישנם היבטים רבים אליהם יש להתייחס בעת הפקת סרט תדמית – שהוא אנימציה: מוסיקה, סאונד, קריינות, דמויות, האביזרים שלהן, האיור שלהן, האביזרים, הסביבה, ההפעלה של הדמויות, צילומים ועוד.

ישנן חברות בניית אתרים המשלבות באתריהן סרטי תדמית. הסרטים הללו מותקנים בתוך אתר וגולש יכול לצפות בזמנו הפנוי. אין ספק שכדי לפרסם מוצר או שירות, חשוב לעשות זאת בכל המדיות האפשריות על מנת "להפיץ את הבשורה". עם זאת, במידה ויש תקציב מוגבל (וכך זה בדרך כלל), חשוב מאוד לבחור באמצעי שייתן לכם הכי הרבה תפוקה (פירסום לקהל היעד שלכם) בתקציב הנמוך ביותר שניתן ועם זאת – לעשות זאת בדרך המקצועית ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טומי רן

מאת: טומי רןאבטחת הבית08/12/131431 צפיות
שריפה היא ללא ספק אחד מהאיומים המלווים את חיינו. כיום, בעידן המודרני בו אנו חיים, תקלה מסוימת במכשיר חשמלי או מערכת טכנולוגית, עלולה להוביל לקצר חשמלי שבחלק מהמקרים יוביל להתלקחות של שריפה אשר תכלה כל מה שעומד בדרכה.

מאת: טומי רןראיית חשבון13/11/131403 צפיות
יש כמות גדולה של רואי חשבון בעיר הגדולה ולכן גם מלאכת הבחירה אינה פשוטה. מאמר זה יעזור לקוראים לאתר בחוכמה את אותו רואה חשבון בתל אביב המתאים לצרכים שלהם.

מאת: טומי רןדיני משפחה28/10/131164 צפיות
ירושה משמעותה העברת נכסים ורכוש של אדם לאחר מותו לקרוביו על פי קביעתו או על פי החוק במידה ולא נכתבה ירושה. מחלוקות רבות יכולות להתרחש בעת חלוקת ירושה ולכן מומלץ לפנות למומחה ולהתייעץ עם עורך דין ירושה. מחלוקות בנושא ירושה מביאות משפחות פעמים רבות להגיע עד לערכאות משפטיות, דבר המביא לפילוגים ונתק בין בני משפחה וחבל מאוד להגיע לכך.

מאת: טומי רןדיני תעבורה20/10/131245 צפיות
בשנים האחרונות כמות תאונות הדרכים הולכת וגדלה. לצערינו ישנם יותר פצועים והרוגים ולמרות התייחסות הממשלה לנושא, התופעה לצערינו איננה מתכווצת. חלק בלתי נפרד מנושא זה הוא לשמור על החוקים, לנהוג בצורה זהירה ובטוחה מחד ומאידך, למגר את התופעה באמצעות חקיקה נרחבת, עונשים משמעותיים והחמרת הענישה על עבירות מסויימות.

מאת: טומי רןבתי מלון08/10/132098 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אירועים הקשורים בשבת חתן לבר מצווה או לחתונה מועברים לבתי הארחה לשבת חתן בית הארחה או מלונות לשבת חתן – ממש כאלו המייעדים עצמם לאירועים מסוג זה ומוכנים לאירועים מיוחדים אלו.

מאת: טומי רןהלוואות07/10/131267 צפיות
שיטת הליסינג המשמשת בעיקר את ענף הרכב, הייתה נפוצה לאורך שנים אך ורק בקרב חברות ועסקים אשר היו משדרגות את רכבי עובדיהם בתדירות רבה. כיום, שיטת ליסינג מימוני מאפשרת לכל משק בית בישראל ליהנות מיתרונות השיטה, ובעיקר ליהנות מרכב חדש (מהניילונים) גם מבלי להעמיד הון עצמי ראשוני לצורך רכישת הרכב.

מאת: טומי רןדיאטה01/10/131493 צפיות
היא החלה את דרכה בארה"ב ולאחר הצלחה מסחררת עשתה עליה גם לישראל. עושים אותה על ידי נטילת כדורי פטל שהוכח במחקרים רפואיים כי הם מסייעים לתהליך ההרזיה. קבלו את דיאטת הפטל! מה שאחראי על האפקט שלה הוא רכיב הנקרא פטל קטון המצוי בריכוז מאוד גבוה בפטל אדום.

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222858 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213696 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192469 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175879 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175340 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162439 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161963 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica