חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אחזקת מבנים שעושה את ההבדל

מאת: בליירבתים משותפים19/05/2013928 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשכונות מגורים ובאזורי מסחר ותעשייה ניתן למצוא מבנים שחלקם מתוחזקים היטב, בזמן שאחרים נראים אחרת לגמרי. ישנם בנייני מגורים, בתים, ומבנים, שלאחר תקופה של הזנחה, הופכים לסביבה פחות נעימה לשהייה ולפעמים אפילו למסוכנת. סיבה מרכזית להבדלים שבין מבנים שמורים ונעימים לכאלה שנראים הרבה פחות טוב נעוצה, לא פעם, בתחזוקה שוטפת שיכולה להיות טובה או לקויה. אחזקת מבנים טובה לא עוסקת רק בכיבוי שרפות, כי אם נמצאת כל הזמן עם האצבע על הדופק.

מקצוענים באחזקת מבנים

כדי לשמור על הנכס במצב הטוב ביותר קמו, בשנים האחרונות, חברות שעוסקות באחזקת מבנים לצד ניהול נכסים. חברות כאלה קמו כדי להפוך את סביבת המגורים או העבודה לנעימה יותר, ולהעניק שירות מסביב לשעון ללקוחותיהן, בשביל לתת מענה לכל צורך. מעניין לדעת שלצד חברות ניהול נכסים בינוניות, ישנן כאלה שזוכות למוניטין מצוין בקרב לקוחותיהן, וזאת בשל סיבות רבות וטובות.

שירות – זה הכל

חברת ניהול מבנים שרוצה לבצע את תפקידה על הצד הטוב ביותר, חייבת לשים דגש על עניין השירות. חלק ניכר מתפקידה של חברה לאחזקת מבנים הוא להפוך את איכות חייהם של הדיירים לטובה יותר וזאת באמצעות ניהול תקציבי נכון ובאמצעות מתן מענה מהיר – במקום הנכון ובזמן הנכון.

  1. ניהולתקציבי – שלא כמו גוף מקצועי למחצה כדוגמת וועד בית, תקציב שמנוהל באופןמקצועי לחלוטין ימנע בעיות וחילוקי דעות. דוחות מסודרים, איזון תקציבי, גביהמקצועית, תשלומים לספקים, הסדרת ביטוח, קבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע שונים –כולם פועל יוצא של ניהול תקציבי תקין.
  2. מענהמהיר ובזמן – חברת ניהול מבנים מסוגלת לפתור בעיות ברגע האמת, ללא כל קושי.המענה מתחיל, ראשית לכל, באמצעות זמינות מכסימלית ללקוח, עובר דרך איש המקצועהמתאים והנכון, ומסתיים בבדיקת שביעות הרצון המלאה של הלקוח לגבי טיב השירות.

תחזוקה יום יומית

ניהול של אחזקת מבנים, מכל סוג שהוא, זאת אמנות הפרטים הקטנים. כדי להבטיח שהבניין או המבנה ימצאו במצב אופטימאלי, חשוב להקפיד על תחזוקה שוטפת והקפדה על טיפול מסור באופן יום – יומי. כאשר מקדישים תשומת לב לפרטים הקטנים, מצליחים לא רק להפוך את המבנה לנעים יותר, אלא גם להביא לחיסכון תקציבי. כאשר שומרים על הקיים ומתחזקים אותו כהלכה, מביאים להפחתה בעלויות של תיקונים ושיפוצים בלתי צפויים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Blair - בלייר | שירותי ניהול, אחזקה ושיווק נכסים

חברת בלייר הינה חברת ניהול המספקת מגוון שירותים של ניהול ואחזקה, שירותי ניקיון, ייזום ושיפוצים ושייוק ומכירת נכסים. אנו עובדים עם מגוון רחב של עסקים, משרדים ציבוריים, ועדי בתים ולקוחות פרטיים. חברת בלייר פועלת תוך כדי מקצועיות, הבטחת זכויות העובדים, שקיפות מלאה, מחירים נוחים ועוד.

לפרטים נוספים:

077-5411256
http://www.blair-estate.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בלייר

מאת: בליירבניין ואחזקה - כללי28/04/13697 צפיות
לאור סכסוכי שכנים שהולכים ומתרבים בשנים האחרונות, קמו להן מספר חברות בישראל שמתמחות בתחום של אחזקת מבנים. זהו סוג מסוים של מיקור חוץ שמהותו הפקדת אחזקת הבניין בידי חברה מקצועית. בצורה זו נמנעים מראש עיכובים בתשלומים, ריבים בין שכנים ותקלות רבות מטופלות באופן מידי ומקצועי.

מאת: בליירבתים משותפים27/03/13901 צפיות
אחד האתגרים הגדולים ביותר בחיים בבתים משותפים, רבי-קומות ובנייני משרדים כאחד הינו אתגר התחזוקה, שמירה על הסדר, הנקיון ואיכות החיים של כל הדיירים או האורחים בבניין.

מאמרים נוספים בנושא בתים משותפים

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים05/10/222348 צפיות
כיצד יכול ייזום תמ״א 38 לקבל זכויות בנייה והקלות נוספות באיזורי הרכבת הקלה? תמ״א 60 שעברה לאחרונה בתכנון נכון מאפשרת זאת!

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים30/03/222959 צפיות
בוטל צו הריסה מנהלי כי לא נחשף המידע הרלוונטי הגורמים שאישרו את הצו לא היו מודעים לכך שהבנייה האסורה בכפר וולג'ה ליד ירושלים בוצעה על בית ישן, והריסה מנהלית מיועדת רק לבנייה חדשה.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223120 צפיות
כמנהלי נכסים עליכם ליצור סביבה כמה שיותר בטוחה לדיירים ולצוותים שלכם. בתקופת הקורונה משימות אלו אולי הופכות ליותר מאתגרות, אך לא לבלתי אפשריות. ישנן דרכים להגן על הדיירים והעובדים שלכם, ועדיין להבטיח שהתחזוקה תתנהל על הצד הטוב ביותר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222952 צפיות
כדי לחסוך באנרגיה עליכם להשקיע אנרגיה, אלא אם כן אתם יכולים למצוא הנדימן , עבור פרויקטים של תחזוקת הבית שלכם, כמו גם עבור פרויקטים שיהפכו אותו להרבה יותר יעיל אנרגטית

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222982 צפיות
לקורונה היו השפעות גדולות על עסקים מסוגים שונים, לרבות על חברות ניהול ואחזקת מבנים, אשר מלבד התמודדות עם אתגרי המגפה, עליהן להתמודד גם עם אתגרים עונתיים ולהכין את המתקנים השונים למזג האוויר הקר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים19/10/211274 צפיות
אם תחפשו בגוגל מידע על טיפול בבעיות גביה, תגלו שיש כל כך הרבה תכנים בנושא. הסיבה לכך היא שהמון חברות ניהול מתמודדות עם בעיות גביה כאלו ואחרות. ניהול הגביה זהו נדבך מרכזי של כל חברת ניהול, ועליהן להבטיח שכל אחד מהדיירים ישלם את הסכום שנקבע, קל וחומר יעביר תשלום כאשר נדרש סכום כסף נוסף עבור עבודות תחזוקה שנמצאות מחוץ להסכם השירות.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים23/12/201728 צפיות
מעלית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של הבית המשותף, וכאשר היא אינה פועלת כראוי תגרם אי נוחות גדולה ופגיעה באיכות החיים של דיירים רבים בבניין. לכן כדאי לשמור על תחזוקה שוטפת של המעלית ולבצע בדיקות בתדירות הדרושה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica