חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כשיש אחזקת מבנים יש מי שדואג לכם

מאת: בליירבניין ואחזקה - כללי28/04/2013696 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנם לא מעט תחומים בחיים שלנו שאנחנו לא מקדישים להם רגע אחד של מחשבה, עד שמשהו משתבש. אחזקת מבנים היא דוגמא מצוינת לכך. לא משנה אם מדובר על בניין משרדים או על בניין מגורים, כל פיצוץ של צינור, הצפה של קומת המרתף, סתימה של הביוב או בעיית חשמל כללית מעוררת באופן מידי את חמת זעמם של דיירי המבנה והאצבע המאשימה מחפשת את המטרה עליה יש להצביע.

לאור סכסוכי שכנים שהולכים ומתרבים בשנים האחרונות, קמו להן מספר חברות בישראל שמתמחות בתחום של אחזקת מבנים. זהו סוג מסוים של מיקור חוץ שמהותו הפקדת אחזקת הבניין בידי חברה מקצועית. בצורה זו נמנעים מראש עיכובים בתשלומים, ריבים בין שכנים ותקלות רבות מטופלות באופן מידי ומקצועי.

אחזקת מבנים מקצועית

כשחושבים על זה לעומק, למרות שהשירותים של חברות לאחזקת מבנים עולים כסף, כאב הראש שייחסך מתושבי הבניין, שווה את ההוצאה הזו. קחו לדוגמא את ענין נותני השירותים בבניין. מהגנן שמטפח את הגינה, דרך הטכנאי שמבצע בדיקות תקופתיות למעלית ועד לחברת הניקיון. מישהו צריך לפקח על ביצוע העבודות כתקנן, מישהו צריך לדאוג לתשלום לאנשי המקצוע ומישהו צריך לגבות את מיסי הוועד מכל הדיירים. האם לכם יש את הרצון, את הפנאי או את היכולת לעשות זאת?

ומה בנוגע לענייני ביטוח? האם יש לכם זמן לערוך סקר שוק נרחב ולברר איזו חברה מספקת את ביטוח צד ג' המשתלם ביותר? וכנ"ל לגבי ביטוח חבות מעבידים וביטוח מבנה. חברת אחזקת מבנים היא כל מה שאתם צריכים כדי שהבניין שלכם ימשיך להיות מטופח, כדי שהחשבונות השוטפים ישולמו במועדם וכל זאת, מבלי להטריח אתכם במאום.

תוספות מיוחדות

כל חברת אחזקת מבנים מספקת בנוסף לשירותי הליבה גם שירותים שמיוחדים לה. בין היתר ישנן היום חברות שמספקות הצעות לייעול הבניין, חברות שמספקות מענה אנושי 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע ואף כאלו שמבצעות ביקורי פתע בבניין אחת לשבוע ומספקות דו"חות תפעול מפורטים לנציגי הבניין. הערך העליון של כל חברה כזו צריך להיות כמובן שקיפות מלאה לנציגי הבניין על ההתנהלות השוטפת.

 



תגיות המאמר: אחזקת מבנים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Blair - בלייר | שירותי ניהול, אחזקה ושיווק נכסים

חברת בלייר הינה חברת ניהול המספקת מגוון שירותים של ניהול ואחזקה, שירותי ניקיון, ייזום ושיפוצים ושייוק ומכירת נכסים. אנו עובדים עם מגוון רחב של עסקים, משרדים ציבוריים, ועדי בתים ולקוחות פרטיים. חברת בלייר פועלת תוך כדי מקצועיות, הבטחת זכויות העובדים, שקיפות מלאה, מחירים נוחים ועוד.

לפרטים נוספים:

077-5411256
http://www.blair-estate.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בלייר

מאת: בליירבתים משותפים19/05/13928 צפיות
בשכונות מגורים ובאזורי מסחר ותעשייה ניתן למצוא מבנים שחלקם מתוחזקים היטב, בזמן שאחרים נראים אחרת לגמרי. ישנם בנייני מגורים, בתים, ומבנים, שלאחר תקופה של הזנחה, הופכים לסביבה פחות נעימה לשהייה ולפעמים אפילו למסוכנת. סיבה מרכזית להבדלים שבין מבנים שמורים ונעימים לכאלה שנראים הרבה פחות טוב נעוצה, לא פעם, בתחזוקה שוטפת שיכולה להיות טובה או לקויה. אחזקת מבנים טובה לא עוסקת רק בכיבוי שרפות, כי אם נמצאת כל הזמן עם האצבע על הדופק.

מאת: בליירבתים משותפים27/03/13900 צפיות
אחד האתגרים הגדולים ביותר בחיים בבתים משותפים, רבי-קומות ובנייני משרדים כאחד הינו אתגר התחזוקה, שמירה על הסדר, הנקיון ואיכות החיים של כל הדיירים או האורחים בבניין.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222787 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223096 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211368 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211326 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica