חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אסטרולוגיה כוכבים עד עכשיו והודות למה כל אחד מקבל את זה

מאת: מאיהאסטרולוגיה19/05/20131106 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם הורוסקופ בפוסט הוא אמין?

אנשים המוצאים את עצמם לא מעט עשויות להאמין למה שמגיש להם התחזית אסטרולוגית בבלוג, אולם זוהי מציאות עגומה למדי, משום שברוב המקרים המכריע מי שיושב וכותב את התחזית אסטרולוגית אישית ברדיו הוא אינו אסטרולוג אלא בן 1 כי קונבנציונלי שרצה כדי לספק את עוד עמוד של תוכן החומר בבלוג. תחזית אסטרולוגית הוא תשוקה רציני, ואין להרגיע שבמהלכו ראשי אחרת להאמין זה מילה שספרה בספר משום שלרוב אלו דברים לא אמיתיים אשר אינם מבוססים על אסטרולוגיה הורוסקופ ותו לא.מי שיכול רוצה לברר על מהו המפת מזלות שלו וכיצד עליו לנהל את חייו סגנון הכי מאובטח והכי אמין רוצה לו שחרור ישר שירותים פרטיים של אסטרולוגיה אשר יכול להיות ממוקדת עליו על ידי בירור של התאריך דרכו הוא נולד, הוא בדרך כלל כלל אפילו השעה - פרטים אלו יכולים לתת לאסטרולוג זווית ראייה מעמיקה ומרתקת לתוך נבכי נפשו ועתידו של האדם.

האם כיום אסטרולוגיה שנתית ממשיך להיות קיימת?

בהחלט. אסטרולוגיה הורוסקופ הינה קיימת יש לי כבר מאות שנים, ועדיין מתקיימת. תורת האסטרולוגיה חודשית עוברת בדורות והינה שייכת גם לעבר, יכול להיות גם להווה באופן טבעי- גם לעתיד. גם היום ישנם אסטרולוגים רבים אשר מתעניינים בקריאת מפת השמיים, מבינים אותה באופן אינטנסיבי וקל לפחות מהאסטרולוגים של היה פעם ובהחלט מביאים תשובות אמיתיות, חכמות ואמינות משתחרר מן כל ספק.

מי חשב על האסטרולוגיה מזלות?

קשה לשייך את האסטרולוגיה מזלות לאומה מסוימת, עכב העובדה כי במהלך ההיסטוריה מוזכרות אומות רבות כי במאי עסקו אסטרולוגיה קבלית, והבולטות שבהן הן מצרים ויוון, אולם ישנן עוד אומות רבות כי במאי השתמשו בכוכבים לצורכי חיזוי העתיד, הכנות למלחמה, רפואה, גילוי בני זוג, מוצלחת ביבול ועוד שונות רבות אשר יכול להיות מסוגלים למצוא להן אזכורים בספרי ההיסטוריה. אסטרולוגיה הורוסקופ אצל פרופסורים , האם אתם סקרנים לדעת מ צופן לכם העתיד, אחרת רוצים למצוא מהו ההורוסקופ אישי שלכם, מתי תגלה אהובה ומתי זה הזמן הנכון הישגים צעדים דרמטיים ושינויים בחיים אז לאסטרולוגיה כוכבים יש את כל התשובות מוכנות בעבורכם. היועצ בתורת האסטרולוגיה קבלית יכולים ולעיין בעבורכם את העתיד ולנבא לכם בצורה מדויקת ובטוחה מה הדרך קדימה עבור לקרות בכל תחום בחייכם - זכרו: השמיים רושמים את הכול.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אסטרו אסטרולוגיה שנתית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיה

מאמרים נוספים בנושא אסטרולוגיה

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה25/11/1912757 צפיות
תחזית אסטרולוגית מפורטת לשנת 2020. מה יתרחש אצל כל המזלות בפרטי, וגם בכללי ובלאומי. זו עתידה להיות שנה יוצאת דופן במגוון תחומים.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/198697 צפיות
שנת תש"פ הבאה עלינו לטובה היא שנת התיקונים. ברמה המיסטית הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בתחומים רבים. תחומים אלו קשורים בעיקר לקטע הרוחני ולהתקדמות הרוחנית שתגיע בשנת תש"פ. ברמה הקונקרטית, אנשים פשוט יתקנו את דרכיהם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה24/11/182310 צפיות
תחזית אסטרולוגית מלאה לשנת 2019, כולל חלוקה ליסודות ומזלות.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/188950 צפיות
מה צפוי לבני המזלות השונים בשנת תשעט - תחזית מלאה ומפורטת

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה21/05/181001 צפיות
מה יקרה לבני מזל שור במהלך השנה הנוכחית? תחזית מלאה לבני המזל בתחומים האישיים והמקצועיים. רמז: זו תהיה שנה לא רעה בכלל.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה05/12/172026 צפיות
שנת 2018 המציצה מעבר לפינה כבר נתנה אותותיה וסימניה על חלק מן השינויים שיתחוללו סביבנו ובנו בשנה זו. שנת 2018 הכן היא שנת השינויים ובגדול. השינויים יחולו הן בתחום הרוחני והן בתחום הקיומי. השינויים הללו שיורגשו במהלך כל שנת 2018 ילוו בתובנות חדשות ובהרחבת התודעה שלנו. השינויים כוללים גם שינויים פיזיים שיחולו סביבנו כמו למשל שינויים במזג האוויר . ברמה הרוחנית שנת 2018 תהיה שנת מתנה היא תתאפיין במתנות רוחניות כמו למשל שפע אדיר, אינטואיציה גבוהה, סולידריות ואהבת חינם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה27/12/161520 צפיות
שנת 2017, הבאה עלינו לטובה, תיזכר בעתיד ההיסטוריה כשנת הרפואה. שנת 2017, היא שנתם של הרופאים, המרפאים, המדענים ובעיקר חוקרי המזון. שנת 2017, תיצור מקצועות חדשים בתחום הטכנולוגיה , הרפואה , הריפוי ובעיקר חקר המזון. בתחום הרפואה, יהיו חידושים מדהימים והמצאות חדשות. שנת 2017 , תהיה שנתם של החולים הכרוניים, שסוף כל סוף יהיה מזור למחלתם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica